Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(127)
Forma i typ
Książki
(119)
Publikacje naukowe
(44)
Publikacje fachowe
(33)
Publikacje dydaktyczne
(29)
Poradniki i przewodniki
(18)
Publikacje popularnonaukowe
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(12)
Audiobooki
(7)
Dostępność
dostępne
(118)
wypożyczone
(18)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia 90 (Rozłucka 11a)
(4)
Wypożyczalnia 40 (Paca 46)
(5)
Wypożyczalnia 110 (Abrahama 10)
(3)
Wypożyczalnia 3 (Waszyngtona 2b)
(5)
Wypożyczalnia 44 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(7)
Wypożyczalnia 78 (Majdańska 5)
(2)
Wypożyczalnia KM (Meissnera 5)
(6)
Wypożyczalnia 62 (Egipska 7)
(2)
Wypożyczalnia 89 (Grochowska 202)
(2)
Wypożyczalnia 100 (Zwycięzców 46)
(2)
Wypożyczalnia 94 (Meksykańska 3)
(2)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(75)
Wypożyczalnia Zbiorów Obcojęzycznych (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(12)
Grochoteka (ul. Grochowska 297)
(10)
Autor
Dooley Jenny
(10)
Evans Virginia
(9)
Brown Henry
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Kućma Tomasz
(3)
Bloom Max
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Schein Edgar H. (1928- )
(2)
Spałek Seweryn
(2)
Vickers Craig
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
White Richard
(2)
Witkowska Magda
(2)
Zając-Pałdyna Urszula
(2)
Żółkiewski Zbigniew
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Andrzejewski Przemysław
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Badura Wojciech (1967- )
(1)
Baraniewicz-Kotasińska Sabina
(1)
Barnum Phineas Taylor (1810-1891)
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bech-Wysocka Katarzyna
(1)
Beck Ewa
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Bogacz-Wojtanowska Ewa
(1)
Bondos Ilona
(1)
Brawn Ross (1954- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broquier Justyna
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Bąk Adam
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Chomiak-Orsa Iwona
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cichocki Marcin
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Clark Duncan
(1)
Cox Michael (dziennikarz)
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cusumano Michael A (1954- )
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czajkowska Anna (tłumacz)
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czarnomska Małgorzata
(1)
Czekałowski Karol
(1)
Decewicz Anna
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Doroba Anita
(1)
Dragun Jacek (1962- )
(1)
Dudek Krzysztof
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Ford Henry (1863-1947)
(1)
Foss Nicolai J
(1)
Fox Scott
(1)
Gacek Łukasz P
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Gawande Atul (1965- )
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gemra Kamil
(1)
Gia Bo
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Goczek Łukasz
(1)
Godin Seth
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Graeber David (1961- )
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Górski Jerzy
(1)
Gębicka-Frąc Maria (tłumacz)
(1)
Głodek Paweł (1971- )
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Harnish Verne
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hastings Reed
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Hoffman Reid
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jopek Katarzyna
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(66)
2010 - 2019
(57)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(83)
1901-2000
(4)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
2001- 2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(114)
Wielka Brytania
(12)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(114)
angielski
(12)
Odbiorca
Menedżerowie
(16)
Szkoły wyższe
(16)
B1 (poziom biegłości językowej)
(11)
Poziom średniozaawansowany
(11)
A1 (poziom biegłości językowej)
(10)
A2 (poziom biegłości językowej)
(10)
Poziom niższy średniozaawansowany
(10)
Poziom podstawowy
(10)
Nauczyciele
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Doradcy personalni
(2)
Logistycy
(2)
Studenci
(2)
Architekci
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dorośli
(1)
Ekonomiści
(1)
Farmaceuci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura austriacka
(1)
Temat
Zarządzanie
(23)
Marketing
(11)
Przedsiębiorstwo
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Innowacje
(9)
Sukces
(7)
Przywództwo
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Konkurencyjność
(4)
Praca
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rynek pracy
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Finanse
(3)
Globalizacja
(3)
Grywalizacja
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Public relations
(3)
Płaca
(3)
Reklama
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Bogactwo
(2)
Coaching
(2)
Decyzje
(2)
Dobre praktyki
(2)
Human resources
(2)
Instytucje kultury
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Internet
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Kreatywność
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Organizacja pracy
(2)
Organizacje
(2)
Planowanie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Pokora
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(2)
Samorealizacja
(2)
Sprzedaż
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Służba zdrowia
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Adidas
(1)
Administracja publiczna
(1)
Algorytmy
(1)
Alibaba.com
(1)
Analitycy danych
(1)
Analiza danych
(1)
Anomia pracownicza
(1)
Antyglobalizm
(1)
Apple Inc
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Baby boomers
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bary (lokale gastronomiczne)
(1)
Baza danych
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Big data
(1)
Brawn, Ross (1954- )
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Business English
(1)
Ceny
(1)
Content marketing
(1)
Controlling personalny
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting
(1)
Cyberprzestrzeń
(1)
Czytanie
(1)
Dassler, Adolf
(1)
Dassler, Rudolf
(1)
Temat: czas
2001-
(33)
1901-2000
(9)
1989-2000
(7)
1945-1989
(5)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Chiny
(3)
Niemcy
(3)
Europa
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Azja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Meksyk
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(33)
Podręcznik
(23)
Opracowanie
(15)
Monografia
(9)
Audiobooki
(7)
Materiały pomocnicze
(6)
Wywiad dziennikarski
(3)
Biografia
(2)
Esej
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7174)
Językoznawstwo
(6057)
Historia
(3237)
Psychologia
(1169)
Socjologia i społeczeństwo
(1164)
Zarządzanie i marketing
(127)
Medycyna i zdrowie
(1025)
Kultura i sztuka
(833)
Biologia
(653)
Literaturoznawstwo
(591)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(550)
Podróże i turystyka
(548)
Religia i duchowość
(497)
Rozwój osobisty
(449)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(384)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(329)
Etnologia i antropologia kulturowa
(308)
Kulinaria
(298)
Filozofia i etyka
(277)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(273)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(269)
Geografia i nauki o Ziemi
(266)
Kultura fizyczna i sport
(246)
Fizyka i astronomia
(240)
Nauka i badania
(218)
Hobby i czas wolny
(182)
Styl życia, moda i uroda
(163)
Ochrona środowiska
(158)
Architektura i budownictwo
(155)
Informatyka i technologie informacyjne
(143)
Inżynieria i technika
(122)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(107)
Media i komunikacja społeczna
(96)
Praca, kariera, pieniądze
(88)
Matematyka
(60)
Transport i logistyka
(58)
Rolnictwo i leśnictwo
(49)
Chemia
(48)
Archeologia
(40)
Dom i ogród
(40)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(36)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Fizyka
(2)
Geografia Europy
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Biologia i nauki o życiu
(1)
Edukacja
(1)
Fantasy
(1)
Geografia Afryki
(1)
Geografia Ameryki Południowej
(1)
Geografia Ameryki Północnej
(1)
Geografia Antarktydy
(1)
Geografia Australii
(1)
Geografia Azji
(1)
Geografia świata
(1)
Hobby i wolny czas
(1)
Literatura
(1)
Nagranie w formacie mp3
(1)
Podróże i kulinaria
(1)
Powieść
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwosci
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Psychoterapia
(1)
Publicystyka
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia
(1)
127 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ambicją Autorów było stworzenie książki, która nie tylko wyjaśnia myślenie statystyczne i idee wnioskowania statystycznego, ale również osadza statystykę w rzeczywistym świecie - stąd dużo w niej przykładów z takich dziedzin, jak: finanse, zarządzanie, transport, turystyka, księgowość, administracja publiczna, ekonomia, produkcja. Dodatkowo, w nowym wydaniu zwiększono nacisk na wszechstronne zastosowania statystyki oraz uwzględniono wiele zadań dotyczących rzeczywistych problemów. Ogromną zaletą podręcznika jest połączenie zagadnień teoretycznych i praktycznych ze statystycznym programem komputerowym MINITAB (przy zachowaniu odwołań do Excela).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-62546 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Adidas kontra Puma : dwaj bracia, dwie firmy / Przemysław Andrzejewski, Monika Balińska. - [Piaseczno] : Heraclon International - Storybox.pl, [2022]. - 1 płyta audio (CD-MP3) (3 godz. 49 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Kim są twórcy firm zatrudniających obecnie niemal 70 tysięcy pracowników na całym świecie i uzyskujących sprzedaż idącą w dziesiątki miliardów euro? Do jakich posunięć skłonne było zwaśnione rodzeństwo, by w wyścigu o sukces znaleźć się na pierwszym miejscu? Historia marek Adidas i Puma to niezwykła opowieść o pasji przeciwstawionej chęci zysku. O marzeniach, które przez dojście Hitlera do władzy zostały podkopane. To także kronika dziejów światowego sportu od okresu międzywojennego aż po współczesność, a zarazem fascynujący zapis tego, jak formował się profesjonalny sport.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka adresowana jest przede wszystkim do kierowników zespołów, umożliwia dogłębne zrozumienie reguł rządzących pracą zespołu. Poruszono w niej takie tematy, jak: teoria systemów złożonych, teoria gier, samoorganizacja i zasada ciemności. Zebrano i usystematyzowano znane od wielu lat klasyczne idee i techniki zarządzania, a następnie połączono je z ideą programowania zwinnego. Powstał w ten sposób spójny system idei, który powinien sobie przyswoić każdy adept zarządzania, mający pasję, ambicję i odznaczający się dążeniem do zarządzania doskonałego, wyzwalającego kreatywność zespołu i prowadzącego wprost do celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-62719 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smart city : kto rządzi w inteligentnych miastach? / Sabina Baraniewicz-Kotasińska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], 300, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Współfinansowanie: Uniwersytet Opolski
W obliczu intensyfikacji problemów miejskich w XXI w. zarządzanie miastem staje się nie lada wyzwaniem. Rządzący szukają rozwiązań, dzięki którym ośrodki miejskie mogłyby stać się bardziej odporne, zrównoważone i inteligentne. W prezentowanej książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? autorka rozprawia się z fenomenem koncepcji inteligentnego miasta, która na tym polu zainteresowała współczesne samorządy na całym świecie. W swojej książce Autorka zastanawia się przede wszystkim nad tym, jak pod wpływem nowoczesnych koncepcji rządzenia i zarządzania miastem zmieniają się relacje władzy pomiędzy „rządzącymi” a „rządzonymi”. W istocie w smart city pojawiają się nowi gracze, którzy w znaczący sposób przeobrażają dotychczas nam znaną geometrię stosunków władzy. Autorka stawia więc niezwykle istotne pytanie: kto rządzi w inteligentnych miastach? W efekcie przeprowadzonych badań w inteligentnych miastach USA i Danii w książce zestawiono ze sobą dwa różne modele rządzenia i zarządzania dzisiejszymi inteligentnymi miastami: model technokratyczny, oparty na współpracy z biznesem i na implementacji zaawansowanych technologii informacyjno-komunikacyjnych, oraz model partycypacyjny, uwzględniający udział mieszkańców w procesach rządzenia i zarządzania miastem. W książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? Czytelnik będzie mógł przeczytać o wyzwaniach związanych z implementacją nowoczesnych technologii do przestrzeni miasta i systemów zarządzania. Książkę SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? kierujemy przede wszystkim do: samorządów, władz miast, departamentów zw. z innowacjami, spółek współpracujących z samorządem organizacji działających na rzecz polityki miejskiej planistów, inżynierów, analityków, biznesu, biur consultingowych analityków danych, informatyków, ale również do: studentów politologii, zarządzania, architektury, urbanistyki etc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-63219 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zdobądź ponadczasową biblię zarabiania pieniędzy i poznaj sekret skuteczności jednego z pierwszych milionerów. Książka, którą właśnie trzymasz w ręku, od ponad 100 lat bezwzględnie udowadnia swoją skuteczność jako przewodnik budowania osobistej fortuny. Dzieło to zostało napisane w czasach wielkiego kryzysu i skoro te metody działały wtedy, to tym bardziej dzisiaj możesz jeszcze skuteczniej wykorzystać ich moc. Co więcej, masz szansę poznać styl myślenia, który charakteryzuje najbogatszych. Ta książka to przewodnik, z którego dowiesz się: jak, wykorzystując kilka prostych rad, zapanować nad swoimi osobistymi finansami, w jaki sposób wykształcić sobie nawyk oszczędzania, co w realny sposób uchroni Cię przed biedą, jakie cechy charakteru powodują.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes po chińsku : szanse, zagrożenia, ryzyka / redakcja Kamil Biernat, Karol Czekałowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 236 stron : ilustracja ; 24 cm.
Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-62684 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61287 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. FV-61391 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rywalizacja totalna : wojny za kulisami F1 / Ross Brawn oraz Adam Parr ; tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Kraków : Sine Qua Non, 2017. - 309, [4] strony, [16] stron tablic : ilustracje ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Total competition : lessons in strategy from Formula One" 2016.
Kulisy wielkiego biznesu F1. Przyłożył rękę do 20 mistrzowskich tytułów – zarówno kierowców, jak i konstruktorów. Szybko piął się po szczeblach kariery w Williamsie, w Benettonie udanie współpracował z Schumacherem, razem z Niemcem budując potęgę Ferrari w latach 1996–2006, by wreszcie niespodziewanie triumfować z własnym zespołem Brawn GP w 2009 roku. Teraz – już jako dyrektor zarządzający F1 – Ross Brawn dzieli się z czytelnikami swoją ogromną wiedzą i doświadczeniem. Opowiada, w jaki sposób Michael Schumacher zyskiwał przewagę nad rywalami i jakie były kulisy jego odejścia z Benettona. Wyjaśnia, dlaczego Fernando Alonso jest lepszy od Sebastiana Vettela, który miliarder próbował przejąć Hondę i dlaczego Red Bull nie zdołał powtórzyć wyczynu Ferrari. Dzięki Rywalizacji totalnej dowiesz się, jak wiele detali decyduje o końcowym sukcesie w Formule 1. To pouczająca opowieść o najważniejszych ludziach tego sportu, zakulisowych gierkach, sztuce wywiadowczej i interpretowaniu regulaminu na swoją korzyść. To także praktyczny poradnik dla menadżerów i właścicieli firm, którzy chcą osiągnąć sukces w swojej branży. Formuła 1, jakiej nie znałeś. Historia prawdziwa, choć nie zawsze piękna. Koniecznie musisz to przeczytać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-60931 (1 egz.)
Książka
W koszyku
DBN
"Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi" według SHRM (Society for Human Resource Managers). Jedna z "Książek biznesowych miesiąca" według dziennika "FinancialTimes". Jedna z "14 najlepszych książek biznesowych" wg magazynu "Business Insider". Jedna z "10 książek o przywództwie, na które warto zwrócić uwagę" wg dziennika "Washington Post". Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami. Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze. Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
22-26 kwiecień 2024 r - Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 3 (al. Waszyngtona 2b) będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru (skontrum). Najbliższe filie z księgozbiorem dla dorosłych i młodzieży: Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 66 (ul. Angorska 14), Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 45 (ul. Meksykańska 3) oraz Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 100 (ul. Zwycięzców 46). Przepraszamy za utrudnienia.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja została sfinansowana ze środków na utrzymanie potencjału badawczego przyznanych Wydziałowi Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-60995 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in. - Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię, - Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji, - Tim Brown o myśleniu projektowym, - Linda A. Hill o stawaniu się szefem, - Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej, - Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji, - Robert Livingston o równości rasowej w pracy, - Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy, - Robert B. Cialdini o nauce perswazji, - W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu, - Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym, - Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-63296 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawód: copywriter : zacznij zarabiać na pisaniu / Marcin Cichocki. - Gliwice : One Press, copyright 2021. - 143, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
22-26 kwiecień 2024 r - Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 3 (al. Waszyngtona 2b) będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru (skontrum). Najbliższe filie z księgozbiorem dla dorosłych i młodzieży: Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 66 (ul. Angorska 14), Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 45 (ul. Meksykańska 3) oraz Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 100 (ul. Zwycięzców 46). Przepraszamy za utrudnienia.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Książka zakupiona w ramach budżetu obywatelskiego na 2021 rok
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa niezwykle istotną rolę w przemianach gospodarczych w Chinach - pomaga porzucić niegdysiejsze "wyprodukowano w Chinach" na rzecz bardziej aktualnego "kupiono w Chinach". Rola ta jest dostrzegana nie tylko w Państwie Środka. Założyciel Alibaby, Jack Ma, traktowany w Chinach jak bohater narodowy, cieszy się również szacunkiem najważniejszych ludzi Zachodu. Trzymasz w ręku książkę, która przedstawia pełen szczegółów portret Alibaby oraz Jacka Ma - dziś uznawanego za lidera chińskiej gospodarki. Przeczytasz o marzeniach, ambicjach i wizji, dzięki której maleńka firma stała się prawdziwym potentatem o wartości setek miliardów dolarów. Jeśli chcesz zrozumieć Chiny i chińską gospodarkę, dowiedz się, jakie zręczne manewry musiał wykonywać Ma i jak bardzo Państwo Środka skorzystało dzięki obecności takiego lidera. Masz niepowtarzalną okazję poznania pasjonującej historii wybitnego przedsiębiorcy, a przy tym człowieka pełnego pasji, determinacji i odwagi, opowiedzianej przez osobę, która towarzyszyła Jackowi Ma i jego Alibabie na najwcześniejszych etapach rozwijania firmy. źródło opisu: nota wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Autor bestsellerowej książki "Premier League. Historia taktyki w najlepszej piłkarskiej lidze świata".
Ekscytująca podróż po najnowszej historii europejskiego futbolu! Piłka nożna nie znosi próżni i nieustannie ewoluuje. Jeszcze niedawno zachwycaliśmy się hiszpańską tiki-taką, by za chwilę być świadkami triumfu diabelnie skutecznego gegenpressingu – znaku rozpoznawczego Jürgena Kloppa. Od 1992 roku w europejskim futbolu średnio co cztery lata następuje zmiana dominującego stylu gry. Michael Cox, autor świetnie przyjętej Premier League. Historia taktyki w najlepszej piłkarskiej lidze świata, wyjaśnia, dlaczego tak się dzieje. Tłumaczy, w czym tkwiła istota holenderskiego „voetbalu”, co sprawiło, że Borussia Dortmund na dwa sezony kompletnie zdominowała Bundesligę oraz czy to możliwe, że francuskie pokolenie mistrzów świata wychowali Włosi? W tej książce poza masą taktycznych niuansów znajdziecie też mnóstwo piłkarskich ciekawostek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ludzkość mierzy się z bezprecedensowymi wyzwaniami - od pandemii po populizm, od sztucznej inteligencji po masowe bankructwa firm, od nierówności majątkowych po zmiany klimatu. Autorzy wskazują w niniejszej książce najważniejsze narzędzia, które pozwolą nam odnaleźć właściwą drogę w gąszczu narastających problemów. O skuteczności podjętych przez nas działań - niezależnie od tego, czy na poziomie osobistym, zawodowym, państwa, czy wreszcie całej cywilizacji - decyduje to, co jest w nas: unikalna ludzka zdolność do myślenia kontekstowego. Na czym ona polega? Na tworzeniu modeli mentalnych, które pozwalają nam dostrzegać prawidłowości, przewidywać, jak sprawy będą się toczyć, i rozumieć nowe sytuacje. Ramy, w które ujmiemy dane zagadnienie, przesądzają o tym, jakie decyzje podejmiemy i jakie rezultaty osiągniemy. Zagadnienia takie jak pamięć czy rozumowanie od dawna leżą w centrum zainteresowania naukowców, na uboczu natomiast pozostawały kwestie związane z myśleniem kontekstowym. Kiedy jednak komputery coraz lepiej radzą sobie z wykonywaniem niektórych zadań poznawczych, ramowanie staje się funkcją krytyczną - a tylko ludzie mają taką zdolność. Jeśli chcemy rozwiązywać problemy, które stawia przed nami rzeczywistość, musimy nauczyć się inaczej na nie patrzeć oraz skupiać nasze myśli na ich newralgicznych elementach. Niniejsza książka jest pierwszym przewodnikiem pokazującym, jak biegle opanować naszą przyrodzoną umiejętność tworzenia modeli mentalnych i jak dzięki nim zacząć sięgać poza oczywiste rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61048 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej