Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(17)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia 3 (Waszyngtona 2b)
(1)
Wypożyczalnia 44 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(1)
Wypożyczalnia 89 (Grochowska 202)
(1)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(13)
Grochoteka (ul. Grochowska 297)
(2)
Autor
Schein Edgar H. (1928- )
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Hoffman Reid
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kieferling Magdalena
(1)
Koniuszewska Natalia
(1)
Kosiniak Jakub
(1)
Kowalewski Karol
(1)
Lipa Michał
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Moeller Robert R. (1942- )
(1)
Pająk Edward
(1)
Pluciński Adam (trener biznesu)
(1)
Popieluch Karina
(1)
Płonka Michał
(1)
Schein Peter A
(1)
Simon Hermann (1947- )
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Tarnawska Martyna
(1)
Tchorzewska Gosia
(1)
Tyrańska Małgorzata
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Yeh Chris
(1)
Zagórska Paulina (tłumacz)
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
2001- 2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Dzieci
(14952)
6-8 lat
(9585)
0-5 lat
(7563)
9-13 lat
(6882)
Młodzież
(4203)
Menedżerowie
(17)
14-17 lat
(3046)
Dorośli
(1919)
Poziom średniozaawansowany
(1865)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1766)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1456)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1440)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1350)
Poziom podstawowy
(1310)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1287)
18+
(1235)
Nauczyciele
(1227)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1156)
Poziom zaawansowany
(872)
C1 (poziom biegłości językowej)
(807)
Rodzice
(314)
Poziom profesjonalny
(222)
C2 (poziom biegłości językowej)
(207)
Szkoły wyższe
(173)
Szkoły podstawowe
(146)
B1 poziom biegłości językowej
(72)
A2 poziom biegłości językowej
(65)
B2 poziom biegłości językowej
(60)
Licea
(53)
Szkoły średnie
(49)
A1 poziom biegłości językowej
(48)
Przedszkola
(45)
C1 poziom biegłości językowej
(39)
Logopedzi
(33)
A0 (poziom biegłości językowej)
(28)
Prawnicy
(24)
Psycholodzy
(24)
Psychoterapeuci
(23)
Lekarze
(22)
Nauczanie początkowe
(22)
Terapeuci zajęciowi
(21)
Pedagodzy
(20)
Kobieta
(17)
Gimnazja
(16)
Aplikanci
(15)
Studenci
(15)
Tłumacze
(15)
Klasa 1.
(13)
Szkoły ponadgimnazjalne
(13)
Poziom nauczania C2 (poziom biegłości językowej)
(12)
Adwokaci
(11)
Sędziowie
(11)
Klasa 3.
(10)
9-13
(9)
Dziewczęta
(9)
Fizjoterapeuci
(9)
Klasa 4.
(9)
Poziom nauczania B2 (poziom biegłości językowej)
(9)
Radcy prawni
(9)
B1
(8)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(8)
Inżynierowie
(8)
Klasa 2.
(8)
Pediatrzy
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
A0 poziom biegłości językowej
(7)
C2 poziom biegłości językowej
(7)
Klasa 5.
(7)
Lekarze rodzinni
(7)
Przedsiębiorcy
(7)
Terapeuci
(7)
5-8 lat
(6)
Chłopcy
(6)
Klasa 6.
(6)
Pracownicy naukowi
(6)
Prokuratorzy
(6)
Szkoły ponadpodstawowe
(6)
Technikum
(6)
14-17
(5)
6-9 lat
(5)
Dermatolodzy
(5)
Klasa 7.
(5)
Lotnicy
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Policjanci
(5)
Poziom rozszerzony
(5)
Psychiatrzy
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Stewardesy i stewardzi
(5)
18 +
(4)
9-12 lat
(4)
Architekci
(4)
B1 (poziom biegłości językowej
(4)
C1 (poziom biegłości jęzkowej)
(4)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(4)
Farmaceuci
(4)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(4)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(4)
Grupa wiekowa Dzieci
(4)
Klasa 1
(4)
Temat
Przedsiębiorstwo
(5)
Zarządzanie
(4)
Praca zespołowa
(3)
Przywództwo
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Innowacje
(2)
Menedżerowie
(2)
Pokora
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Anomia pracownicza
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Ceny
(1)
Controlling personalny
(1)
Design thinking
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dyskryminacja ze względu na wiek
(1)
Grywalizacja
(1)
Jakość
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Mobbing
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Narcyzm
(1)
Nepotyzm
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Paternalizm
(1)
Praca
(1)
Pracoholizm
(1)
Produkcja
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Psychologia pracy
(1)
Płaca
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sukces
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Usługi
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kompetencjami
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(7)
Podręcznik
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Audiobooki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Psychologia
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Transport i logistyka
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61287 (1 egz.)
Książka
W koszyku
DBN
"Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi" według SHRM (Society for Human Resource Managers). Jedna z "Książek biznesowych miesiąca" według dziennika "FinancialTimes". Jedna z "14 najlepszych książek biznesowych" wg magazynu "Business Insider". Jedna z "10 książek o przywództwie, na które warto zwrócić uwagę" wg dziennika "Washington Post". Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami. Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze. Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. FV-61948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Termin blitzscaling oznacza zarówno ogólny schemat błyskawicznego rozwoju firm na olbrzymią skalę, jak i zbiór używanych w tym celu technik. Blitzscaling stał się możliwy dzięki przełomowi, jaki przyniosła rewolucja internetowa: to ona sprawiła, że wkraczanie na rynki światowe odbywa się w sposób wcześniej niewyobrażalny. Niewyobrażalna okazuje się też intensywność rywalizacji: szybkość jest ważniejsza od efektywności, a wszystko przebiega w warunkach niepewności i wysokiego ryzyka. Blitzscaling oznacza również działania, które w tradycyjnym myśleniu biznesowym są uważane za bezsensowne, a także konieczność podejmowania trudnych decyzji. Alternatywą dla szaleńczego rozwoju jest klęska, gdy konkurencja dokona blitzscalingu szybciej i skuteczniej.
Dzięki tej książce poznasz i zrozumiesz techniki skalowania biznesu od zera do wielomiliardowego lidera rynku w ciągu zaledwie paru lat. Okaże się ona szczególnie przydatna dla przedsiębiorców, potencjalnych inwestorów, a nawet menedżerów czy liderów, którzy chcą szybko rozwinąć swój projekt. Z przedstawionych technik z powodzeniem skorzystają również osoby prowadzące kampanie polityczne czy organizacje non profit. Liczne studia przypadków i spektakularne przykłady rozwoju najsłynniejszych firm technologicznych pozwoliły na sformułowanie szeregu taktyk, dzięki którym blitzscaling okazuje się możliwy. Znalazły się tu także odpowiedzi na pytania, w jaki sposób należy przeprowadzać blitzscaling, w jakich okolicznościach i jakie mogą być jego konsekwencje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przypuszczalnie współpraca ludzko-maszynowa przyjdzie w pakiecie z listą nowych zawodów, o jakich dziś nawet nam się jeszcze nie śni. A co z obecnymi zawodami? Które przetrwają? Co będzie na przykład z osobami zarządzającymi pracą ludzi? Spokojnie, akurat menadżerowie najprawdopodobniej będą potrzebni. Jednak nie wszyscy. Z podniesioną głową w najbliższą przyszłość spoglądać będą mogli tylko ci szefowie, którzy już dziś nauczą się porywać za sobą innych. Także pokolenie ludzi młodych, tych, których podobno nic nie interesuje. By to skutecznie zrobić, po pierwsze trzeba porzucić wielkie HR-owe hasła. Po drugie ? sięgnąć po sposób komunikacji rodem z... rozbawionej piaskownicy. Brzmi intrygująco? To dobrze, bo właśnie rozpoczynamy zabawę w pracę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Publikacja ma charakter przeglądowy. Autorzy referują wyniki analizy naukowej najważniejszych badań i koncepcji ostatniego ćwierćwiecza dotyczących patologii i dysfunkcji organizacji poruszając zagadnienia, które w literaturze z obszaru nauk o zarządzaniu pojawią się stosunkowo rzadko (na przykład nepotyzm, zaburzenia osobowości liderów, ageizm). Treść została podzielona na trzy części. W części pierwszej skupiono uwagę na problematyce nepotyzmu, kronizmu i paternalizmu. Przeanalizowano uwarunkowania, przyczyny i skutki mobbingu organizacyjnego. Ważnym elementem tej części pracy jest podrozdziałów dotyczących wpływu stereotypów na proces dyskryminacji w środowisku pracy. Część druga ma charakter psychologiczny. Obejmuje zagadnienia patologicznych zachowań i postaw uwarunkowane osobowościowo i kulturowo. Obok problematyki wypalenia zawodowego i nadmiernego zaangażowania w pracę ujęto tu zagadnienia „ciemnej strony osobowości” oraz patologicznych kultur organizacyjnych, na przykład kultury sekty i kultury narcyzmu. Część trzecia dotyczy zachowań kontrproduktywnych i anomijnych, takich jak kradzieże, sabotaż, zachowania anomijne. W książce wykorzystano bardzo bogaty zbiór materiałów źródłowych, w ogromnej części obcojęzycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-62523 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Umysł lidera / Iwona Majewska-Opiełka. - Katowice : Wydawnictwo Aleksandria, 2022. - 1 CD (11 godz. 45 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Audiobook)
Na okładce podtytuł: uczy, wspiera, podpowiada, inspiruje.
Zrealizowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
AUDIOBOOK. Nagranie w formacie MP3. Autorka sugestywnie i w sposób łatwo przyswajalny pokazuje, jak lepiej zarządzać zespołem, relacjami z ludźmi, jak efektywnie budować związki, ale przede wszystkim jak lepiej rozumieć siebie, wykorzystywać swoje zdolności oraz eliminować słabości. Treść książki poparta jest wieloma przykładami wziętymi z codziennej działalności firm polskich oraz zagranicznych. To książka dla kierowników, managerów, dyrektorów, słowem wszystkich, którzy chcą lepiej kierować zarówno wielkimi przedsiębiorstwami jak i kilkoma pracownikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61263 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61921 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-62607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Humble leadership)
W świecie, który transformuje się pod wpływem technologii, coraz mocniej zarysowują się dwie siły wpływające na dzisiejszy biznes. Pierwszą z nich jest komunikacja. Zdolność do budowania relacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, staje się kluczową umiejętnością menedżerów. Drugą siłą jest zdolność do rozumienia natury problemu. Nasilający się szum informacyjny i powszechna dostępność informacji sprawiają, że coraz częściej przywódcy podejmują decyzje nie mając pełnego zrozumienia warunków, w jakich są prowadzone działania i charakteru problemów, z którymi muszą sobie radzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-62464 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61836 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura jakości, doskonałości i bezpieczeństwa w organizacji / Małgorzta Z. Wiśniewska, Piotr Grudowski. - Wydanie I (dodruk), stan prawny na dzień 1 marca 2019 roku. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 243 strony : ilustracje ; 24 cm.
Stan prawny ze wstępu.
Publikacja dofinansowana przez: Politechnikę Gdańską - Wydział Zarządzanai I Ekonomii, Pomorską Radę Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych Naczelnej Organizacji Technicznej w Gdańsku i Uniwersytet Gdański
Kultura jakości, bezpieczeństwa oraz doskonałości to ważne kategorie zasobów każdej organizacji, decydujące o jej niepowtarzalności. Kształtują one nie tylko tożsamość danej organizacji, ale także mają wpływ na jej zdolność do spełniania potrzeb różnych grup interesariuszy oraz na szeroko rozumianą reputację na rynku. Każda z tych kultur wyraża się poprzez swoiste założenia, normy, wartości oraz artefakty. Stanowią one fundament skutecznego i efektywnego wdrożenia koncepcji zarządzania jakością, modeli doskonałości oraz określonych podejść projakościowych, służących rozwojowi organizacji oraz zarządzaniu wielowymiarowym ryzykiem jej funkcjonowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-62612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-60962 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej