Marka (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia 90 (Rozłucka 11a)
(1)
Wypożyczalnia 40 (Paca 46)
(1)
Wypożyczalnia 3 (Waszyngtona 2b)
(2)
Wypożyczalnia 44 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(1)
Wypożyczalnia 62 (Egipska 7)
(1)
Wypożyczalnia 89 (Grochowska 202)
(1)
Wypożyczalnia 100 (Zwycięzców 46)
(1)
Wypożyczalnia 94 (Meksykańska 3)
(1)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(2)
Autor
Andrzejewski Przemysław
(1)
Belka Marek
(1)
Dębski Maciej
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Potkański Michał
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Łukomski jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Literatura amerykańska
(10753)
Literatura polska
(10287)
Powieść obyczajowa
(7400)
Literatura dziecięca
(6910)
Literatura angielska
(6895)
Marka (ekonomia)
(-)
Język angielski
(5537)
Literatura młodzieżowa
(4069)
Powieść przygodowa
(2598)
Kobieta
(2579)
Powieść amerykańska
(2382)
Powieść sensacyjna
(2358)
Literatura francuska
(2203)
Fantastyka
(2052)
Zwierzęta
(2009)
Psychologia
(1689)
Rodzina
(1660)
Kryminał
(1598)
Przyjaźń
(1586)
Powieść psychologiczna
(1524)
Powieść angielska
(1475)
Historia Polski
(1474)
Bajka
(1434)
Literatura niemiecka
(1408)
Fantasy
(1382)
Filozofia
(1374)
Opracowanie literackie
(1372)
Medycyna
(1366)
Dzieci
(1354)
Literatura rosyjska
(1316)
Powieść polska
(1277)
Poezja
(1221)
Miłość
(1182)
Powieść historyczna
(1155)
Poezja polska
(1149)
Tajemnica
(1035)
Poradnik
(1018)
Relacje międzyludzkie
(968)
Opowiadania
(939)
Religia
(934)
Magia
(916)
Powieść
(903)
Krytyka literacka
(900)
Uczucia
(900)
Dziecko
(885)
Nastolatki
(874)
Sztuka
(841)
Boże Narodzenie
(814)
Historia
(796)
Socjologia
(792)
Język polski
(778)
Śledztwo i dochodzenie
(767)
Matematyka
(763)
Kultura
(750)
Powieść kryminalna
(749)
Język niemiecki
(746)
Romans historyczny
(742)
Dramat
(733)
Język hiszpański
(725)
Romans współczesny
(718)
Zoologia
(718)
Ekonomia
(717)
Malarstwo
(712)
II wojna światowa (1939-1945)
(710)
Polityka
(709)
Pisarze polscy
(702)
Harlequin
(701)
Literatura włoska
(697)
Polska
(696)
Biografia
(695)
Żydzi
(694)
Gramatyka
(691)
Zabójstwo
(679)
Język francuski
(667)
Horror
(659)
Wspomnienia
(655)
Literatura hiszpańska
(650)
Podróże
(649)
Dziewczęta
(648)
Muzyka
(636)
Rodzeństwo
(633)
Psy
(627)
Koty
(617)
Opowiadanie dziecięce
(606)
Fizyka
(604)
Nauka
(596)
Komiks
(586)
Biografia literacka
(571)
Słownictwo
(566)
Romans
(558)
Życie codzienne
(548)
Biografia indywidualna
(547)
Powieść rosyjska
(547)
Czytanie
(537)
Przyroda
(531)
Wychowanie w rodzinie
(526)
Przestępczość zorganizowana
(523)
Powieść kanadyjska
(518)
Język angielski dla dzieci
(501)
Wychowanie
(490)
Chrześcijaństwo
(489)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Gatunek
Audiobooki
(1)
Biografia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Adidas kontra Puma : dwaj bracia, dwie firmy / Przemysław Andrzejewski, Monika Balińska. - [Piaseczno] : Heraclon International - Storybox.pl, [2022]. - 1 płyta audio (CD-MP3) (3 godz. 49 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Kim są twórcy firm zatrudniających obecnie niemal 70 tysięcy pracowników na całym świecie i uzyskujących sprzedaż idącą w dziesiątki miliardów euro? Do jakich posunięć skłonne było zwaśnione rodzeństwo, by w wyścigu o sukces znaleźć się na pierwszym miejscu? Historia marek Adidas i Puma to niezwykła opowieść o pasji przeciwstawionej chęci zysku. O marzeniach, które przez dojście Hitlera do władzy zostały podkopane. To także kronika dziejów światowego sportu od okresu międzywojennego aż po współczesność, a zarazem fascynujący zapis tego, jak formował się profesjonalny sport.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-52934 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Można uznać podręcznik Philipa Kotlera za dzieło klasyczne, nadal równocześnie aktualne, będące podstawową pracą z zakresu marketingu. Dobrze się więc stało, że poglądy autora będzie można poznać w języku polskim. (...) Autor nie tworzy teorii marketingu. W pełni uznaje jego interdyscyplinarność, osadzając go silnie w ekonomii, zarządzaniu, dyscyplinach behawioralnych i tych, z których czerpie metody i techniki badań marketingowych. Pozwala to na dostosowanie marketingu do zmieniających się warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa, widzieć wprawdzie funkcję marketingową organizacji jako wiodącą, ale równocześnie nie pomijając pozostałych. Dlatego też, w podręczniku uwzględnia się zależności zachodzące w przedsiębiorstwie oraz ich wpływ na podsystem marketingu. (Informacja od wydawcy).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Rewers (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 REWERS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 DAR (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Rewers (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-35993 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej