Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia 90 (Rozłucka 11a)
(1)
Wypożyczalnia 44 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(1)
Wypożyczalnia 78 (Majdańska 5)
(1)
Wypożyczalnia BD 55 (Egipska 7)
(1)
Wypożyczalnia 100 (Zwycięzców 46)
(1)
Wypożyczalnia 92 (Biskupia 50)
(1)
Wypożyczalnia 94 (Meksykańska 3)
(2)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(25)
Kawiarenka (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(2)
Grochoteka (ul. Grochowska 297)
(4)
Autor
BLAKE ELIZABETH
(1)
BOND ALISON
(1)
BRADY REGINA
(1)
Baer Jay (1969- )
(1)
Berger Jonah
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Clark Duncan
(1)
Czaplicka Monika
(1)
DOBIEGAŁA-KORONA BARBARA
(1)
DOLIGALSKI TYMOTEUSZ
(1)
DYCHE JILL
(1)
FORREST EDWARD
(1)
FRĄCKIEWICZ EWA
(1)
GRUDZEWSKI WIESŁAW M
(1)
GUZIUR PIOTR
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gustowski Wojciech
(1)
HEJDUK IRENA K
(1)
KORONA BŁAŻEJ
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kazanowski Dominik
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kołodziej Maciej
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Lutze Heather
(1)
MIZERSKI RICHARD
(1)
Mac Amber
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Miotk Anna
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Morawski Krzysztof
(1)
MĄCIK RADOSŁAW
(1)
Otawska-Bojarska Agnieszka
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Piotrowska Monika (tłumacz)
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
SZPRINGER WŁODZIMIERZ
(1)
Sala Paweł
(1)
Seda Catherine
(1)
Soukup Ruth
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Stone Merlin
(1)
Stopyra Joanna
(1)
Szablowska Marta
(1)
WIELKI JANUSZ
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Witek Marzena
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Zieliński Jarosław (1971-2012)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(16)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Literatura amerykańska
(10753)
Literatura polska
(10286)
Powieść obyczajowa
(7399)
Literatura dziecięca
(6910)
Literatura angielska
(6893)
Marketing elektroniczny
(-)
Język angielski
(5537)
Literatura młodzieżowa
(4069)
Powieść przygodowa
(2597)
Kobieta
(2579)
Powieść amerykańska
(2382)
Powieść sensacyjna
(2358)
Literatura francuska
(2203)
Fantastyka
(2052)
Zwierzęta
(2009)
Psychologia
(1689)
Rodzina
(1663)
Kryminał
(1598)
Przyjaźń
(1587)
Powieść psychologiczna
(1524)
Powieść angielska
(1476)
Historia Polski
(1474)
Bajka
(1434)
Literatura niemiecka
(1408)
Fantasy
(1382)
Filozofia
(1374)
Opracowanie literackie
(1371)
Medycyna
(1366)
Dzieci
(1355)
Literatura rosyjska
(1316)
Powieść polska
(1277)
Poezja
(1221)
Miłość
(1183)
Powieść historyczna
(1154)
Poezja polska
(1149)
Tajemnica
(1036)
Poradnik
(1018)
Relacje międzyludzkie
(970)
Opowiadania
(939)
Religia
(934)
Magia
(916)
Powieść
(903)
Uczucia
(900)
Krytyka literacka
(899)
Dziecko
(885)
Nastolatki
(875)
Sztuka
(841)
Boże Narodzenie
(814)
Historia
(796)
Socjologia
(792)
Język polski
(778)
Śledztwo i dochodzenie
(767)
Matematyka
(763)
Kultura
(750)
Powieść kryminalna
(749)
Język niemiecki
(746)
Romans historyczny
(742)
Dramat
(732)
Język hiszpański
(725)
Romans współczesny
(718)
Zoologia
(718)
Ekonomia
(717)
Malarstwo
(712)
II wojna światowa (1939-1945)
(711)
Polityka
(709)
Pisarze polscy
(702)
Harlequin
(701)
Literatura włoska
(697)
Polska
(696)
Biografia
(695)
Żydzi
(694)
Gramatyka
(691)
Zabójstwo
(679)
Język francuski
(667)
Horror
(659)
Wspomnienia
(655)
Literatura hiszpańska
(650)
Podróże
(649)
Dziewczęta
(648)
Muzyka
(636)
Rodzeństwo
(633)
Psy
(627)
Koty
(617)
Opowiadanie dziecięce
(606)
Fizyka
(604)
Nauka
(596)
Komiks
(586)
Biografia literacka
(571)
Słownictwo
(566)
Romans
(558)
Życie codzienne
(549)
Biografia indywidualna
(547)
Powieść rosyjska
(547)
Czytanie
(537)
Przyroda
(531)
Wychowanie w rodzinie
(526)
Przestępczość zorganizowana
(525)
Powieść kanadyjska
(518)
Język angielski dla dzieci
(501)
Wychowanie
(490)
Chrześcijaństwo
(489)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Biografia
(1)
Blog
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-58175 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-57448 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-47527 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Fv-38481 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Książka zakupiona w ramach budżetu obywatelskiego na 2021 rok
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa niezwykle istotną rolę w przemianach gospodarczych w Chinach - pomaga porzucić niegdysiejsze "wyprodukowano w Chinach" na rzecz bardziej aktualnego "kupiono w Chinach". Rola ta jest dostrzegana nie tylko w Państwie Środka. Założyciel Alibaby, Jack Ma, traktowany w Chinach jak bohater narodowy, cieszy się również szacunkiem najważniejszych ludzi Zachodu. Trzymasz w ręku książkę, która przedstawia pełen szczegółów portret Alibaby oraz Jacka Ma - dziś uznawanego za lidera chińskiej gospodarki. Przeczytasz o marzeniach, ambicjach i wizji, dzięki której maleńka firma stała się prawdziwym potentatem o wartości setek miliardów dolarów. Jeśli chcesz zrozumieć Chiny i chińską gospodarkę, dowiedz się, jakie zręczne manewry musiał wykonywać Ma i jak bardzo Państwo Środka skorzystało dzięki obecności takiego lidera. Masz niepowtarzalną okazję poznania pasjonującej historii wybitnego przedsiębiorcy, a przy tym człowieka pełnego pasji, determinacji i odwagi, opowiedzianej przez osobę, która towarzyszyła Jackowi Ma i jego Alibabie na najwcześniejszych etapach rozwijania firmy. źródło opisu: nota wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-40747 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-38700 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. FV-61641 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-50464 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-38608 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. FV-50393 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zgodne z nowym rozporządzeniem UE. Zawiera także teksty aktów prawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-59139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-57642 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 GROCHOTEKA (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KAWIARENKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KAWIARENKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing w praktyce : strategie skutecznej promocji online / Artur Maciorowski. - Warszawa : Edgard, 2013. - 216 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Samo Sedno)
Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-50408 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej