Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(47)
Forma i typ
Książki
(47)
Poradniki i przewodniki
(29)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia 90 (Rozłucka 11a)
(8)
Wypożyczalnia 40 (Paca 46)
(1)
Wypożyczalnia 110 (Awionetki RWD 1A)
(1)
Wypożyczalnia 3 (Waszyngtona 2b)
(2)
Wypożyczalnia 44 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(2)
Wypożyczalnia 78 (Majdańska 5)
(7)
Wypożyczalnia 62 (Egipska 7)
(3)
Wypożyczalnia 89 (Grochowska 202)
(4)
Wypożyczalnia 66 (Angorska 14)
(1)
Wypożyczalnia 94 (Meksykańska 3)
(1)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(22)
Grochoteka (ul. Grochowska 297)
(2)
Autor
Kocoń Sylwia
(3)
Waśko Zbigniew
(2)
Allen David (1945- )
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bloch Michał
(1)
Bojko Natalia (finanse)
(1)
Brackman Levi
(1)
Carr Nicholas G. (1959- )
(1)
Ciach Szymon
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Collins J. L
(1)
Dzieniszewska Agnieszka
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Gibas Jarosław (1967- )
(1)
Gonsior Marek
(1)
Grela Joanna
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Gładysiak Marcelina
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hardy Benjamin
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hoffman Reid
(1)
Holiday Ryan
(1)
Housel Morgan
(1)
Jabłoński Maciej (1973- )
(1)
Jaffe Sam (dziennikarz)
(1)
Jujeczka Alicja
(1)
Kieferling Magdalena
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Kochan Krzysztof
(1)
Koschel-Sturzbecher Agata
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Krupa Piotr (marketing)
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Kwiecień-Maniewska Olga
(1)
Lamont Edward
(1)
Lech Barbara (1975- )
(1)
Leonardi Barbara
(1)
Lewandowska Katarzyna (coach)
(1)
Lipa Michał
(1)
Lowndes Leil
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ossowski Maciej (marketing)
(1)
Pogorzelska Aleksandra (1978- )
(1)
Przybysz-Polakowska Kinga
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Ries Eric (1978- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sullivan Dan (1944- )
(1)
Szczepaniak Ewa (polonistka)
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Tchorzewska Gosia
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tzu Lao
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Walendowicz Michał
(1)
Wójcik Barbara (psychologia)
(1)
Wójcik Patryk
(1)
Yeh Chris
(1)
Zając-Pałdyna Urszula
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz (kierownik projektu)
(1)
Zieliński Kamil (psycholog)
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Ćwiertniak Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(43)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(47)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Inwestorzy indywidualni
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Pracownicy
(2)
18+
(1)
Artyści
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Fotografowie
(1)
Graficy
(1)
Handlowcy
(1)
Internauci
(1)
Menedżerowie i menedżerki
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Sukces
(7)
Samorealizacja
(4)
Techniki samopomocy
(4)
Dobrostan psychiczny
(3)
Innowacje
(3)
Kariera
(3)
Media społecznościowe
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Finanse osobiste
(2)
Inwestycje giełdowe
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marka osobista
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacja
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Rozwój osobowości
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Samoakceptacja
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda chemiczna)
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bitcoin
(1)
Blockchain
(1)
Bogactwo
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Coaching
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dobra osobiste
(1)
Duchowość buddyjska
(1)
Dykcja
(1)
ETF
(1)
Event marketing
(1)
Film
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fotografie
(1)
Freelancer
(1)
Gawker Media
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Handel detaliczny
(1)
Hogan, Hulk (1953- )
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Integracja pracowników
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Irracjonalność
(1)
Judaizm
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryptowaluta
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Marzenia
(1)
Medytacja
(1)
Merchandising
(1)
Model biznesowy
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Narcyzm
(1)
Naruszenie prawa
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Networking
(1)
Niepewność
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oddychanie
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Opór (postawa)
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje
(1)
Osoby narcystyczne
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Perswazja
(1)
Pewność siebie
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podatek
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Poradnik
(35)
Opracowanie
(5)
Reportaż
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Antologia
(1)
Podręcznik
(1)
Rozważania i rozmyślania religijne
(1)
Wykład
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(10)
Rozwój osobisty
(10)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Psychologia
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-63627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 5. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 345 stron : ilustracje ; 21 cm.
Najnowsze wydanie książki, która jest obowiązkową pozycją w biblioteczce każdego polskiego handlowca, uwzględnia wszystkie zmiany, jakie zaszły na rynku, w dostępnych technologiach i w prawie. Autor wziął także pod uwagę to, że dziś sprzedażą zajmują się niemal wszyscy - nie tylko wydelegowani specjalnie do tego celu pracownicy, ale właściwie każdy, kto ma kontakt z klientem, czy to bezpośredni, czy telefoniczny, czy też online. Na lekturze Mistrza sprzedaży zyska zatem każda z tych osób, książka bowiem porusza kwestie uniwersalne, bez których znajomości trudno odnieść sukces w handlowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-64358 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Po co myśleć? Przecież masz internet! Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym informacji. Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę? Nicholas Carr pokazuje, jak nowe media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość. Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej niż tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to przede wszystkim wspaniała intelektualna uczta, pełna nieszablonowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy też raczej podejrzewasz, że konsekwencją jej rozwoju będzie zagłada rodzaju ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Załóż profil. Publikuj. Zarabiaj. Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Instagramie. Albo masz, ale jest niewielki i ... z pozoru ... niewiele może.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-63751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii i social mediów coraz bardziej widoczne stało się zjawisko narcyzmu. Jak radzić sobie z ludźmi o tego typu osobowości w życiu codziennym, podpowiada Jarosław Gibas w książce "Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych". Publikacja stanowi swoisty poradnik, w którym autor stara się odpowiedzieć na pytanie, jak rozpoznać narcyza we własnym otoczeniu i w jaki sposób skutecznie bronić się przed tego typu człowiekiem, aby kontaktów z nim nie przypłacić własnym zdrowiem, stresem i energetycznym wypaleniem. Jarosław Gibas zachęca także czytelnika do poszukiwania symptomów narcyzmu we własnych zachowaniach. Tylko w porę je odnajdując, można uniknąć nieświadomego skrzywdzenia drugiej osoby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 GROCHOTEKA (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Przestań się bać! : kryptowaluty są dla Ciebie / Marcelina Gładysiak. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 207, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Co Ty wiesz o kryptowalutach?. Jeśli Twoja odpowiedź brzmi "nic", względnie "niewiele" i zaraz dodajesz: "ale chcę się czegoś dowiedzieć, ponieważ temat wydaje mi się interesujący i rozważam zainwestowanie w kryptowaluty w przyszłości" ― to książka dla Ciebie. Została napisana klarownym językiem, bez niepotrzebnego informatycznego żargonu. Tak by zagadnienia związane z kryptografią, aktywami cyfrowymi i technologią blockchain można było szybko przyswoić i równie szybko zrozumieć, o co chodzi w tej nowej dziedzinie biznesu, która rozgrzewa do czerwoności uczestników rynków finansowych na całym świecie. Z publikacji dowiesz się między innymi, jak przebiegała ewolucja cyfrowego pieniądza ― od samych jej początków, skąd się wzięła idea kryptowalut, kto był odpowiedzialny za ich stworzenie i w jaki sposób one działają. Poznasz najważniejsze fakty dotyczące pierwszej kryptowaluty, czyli bitcoina, a także wybranych przedstawicieli innych aktywów cyfrowych. Ponadto zdobędziesz nieco informacji na temat procesu inwestowania. Choć nie jest to stricte poradnik inwestycyjny, autorka książki, praktyk rynku kryptowalut, dzieli się za jej pośrednictwem doświadczeniami również w tym zakresie [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-63434 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Od tego, kim się otaczasz, bardzo dużo zależy! Napoleon Hill odkrył prawa sukcesu dzięki swojej pracowitości i determinacji. Jednak ta historia rozpoczęła się od zlecenia Andrew Carnegiego. Oprócz niego jeszcze wielu wspaniałych ludzi wywarło pozytywny wpływ na życie Mistrza. Byli to między innymi Thomas Alva Edison, Henry Ford, Franklin Delano Roosevelt, Mahatma Gandhi, ale też macocha i żony Napoleona Hilla.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-63631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sposób, w jaki oddychasz, decyduje o tym, jak mówisz Jeśli jesteś: politykiem, wykładowcą, nauczycielem, konferansjerem, dziennikarzem, youtuberem, coachem, prowadzisz kanał w mediach społecznościowych albo w jakikolwiek inny sposób pracujesz głosem - ta książka jest dla Ciebie! Skoro zdarza Ci się występować publicznie, z pewnością wiesz o tym, jak dużą rolę w Twojej pracy odgrywa oddech.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-65334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Giełda : poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe / Krzysztof Kochan. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 427, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się nieustannie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały głównie na handlu cukrem i kawą, które docierały na Stary Kontynent z Ameryki. Na XIX-wiecznej giełdzie w USA królowały spółki kolejowe. Aktualnie warszawska Giełda Papierów Wartościowych umożliwia między innymi inwestowanie w firmy produkujące gry komputerowe i rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji. Czasy się zmieniają, jednak najważniejsze reguły rynku giełdowego pozostają stałe. I właśnie o nich opowiada ta książka. Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-64304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bogaty Budda : bierz z życia to, co najlepsze / Sylwia Kocoń. - Gliwice : Onepress, copyright 2019. - 230, [2] strony ; 21 cm.
Dzięki tej książce dowiesz się, czym są trzy przestrzenie świadomości: człowieka, umysłu i boga przekonasz się, jak szkodliwy jest mit ubogiego buddy nauczysz się korzystać z potęgi materializacji myśli i z wolnej woli na arenie świadomości dowiesz się, jak pokonywać opór i lęk przed otwarciem się na obfitość poznasz sposoby, jak korygować swój potencjał, by zmniejszyć ryzyko porażki zaczniesz żyć życiem bogatego buddy: zwyczajnie niezwyczajnym i... spełnionym Obudź się. Poznaj siłę swojej autentyczności. Doświadcz obfitości i bogactwa życia! [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Żyjemy w dobie internetu, mediów społecznościowych, smartfonów i sztucznej inteligencji. Właściwie każdy umieszcza w sieci swoje zdjęcia i nagrania. A nawet jeśli sam tego nie robi, to i tak często pojawia się online za sprawą fotografii i filmów udostępnianych przez znajomych, pracodawców, organizatorów imprez masowych itd. Opublikowany wizerunek może zostać przetworzony, użyty do celów komercyjnych albo wykorzystany inaczej - w sposób, którego dana osoba absolutnie sobie nie życzy. Nie oznacza to jednak, że pozostaje wobec tego zjawiska zupełnie bezbronna. Ta książka ma na celu uświadomić Czytelnikowi prawa dotyczące ochrony wizerunku w sieci i prasie, a także przedstawić możliwości postępowania w razie naruszenia dóbr osobistych w tym zakresie. Jest skierowana do wszystkich korzystających z internetu i mediów społecznościowych, szczególnie jednak do tych, którzy w swojej pracy mają do czynienia z rozpowszechnianiem wizerunku: fotografów, grafików, artystów, dziennikarzy i osób zajmujących się zawodowo prowadzeniem kanałów w mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świadome relacje bez kłótni o rację. Sprytne sposoby na budowanie porozumienia w domu i w pracy Podążając w stronę zgody Brak zgody, spór, kłótnia, AWANTURA. W pracy, w domu, między znajomymi albo i nieznajomymi, na przykład w urzędzie. Większość z nas nie przepada za tego typu sytuacjami, konfliktom staramy się schodzić z drogi, a kiedy już wybuchają i bierzemy udział w sporze, zazwyczaj czujemy się nieswojo... Tymczasem konflikt to nic złego. To naturalny element relacji, autentyczny przejaw jej istnienia. I potrzebny. Uwalnia bowiem kłamstwa i złą energię. Głośno komunikuje to, co dotąd pozostało ukryte. Krzyczy, że na pewne rzeczy nie ma i nie będzie zgody. Przymusza do skonfrontowania się ze swoimi wartościami i potrzebami. Sytuacja konfliktowa, choć często postrzegana jako kryzys, bywa zwykle tym etapem relacji, w którym możemy się przyjrzeć temu, co jest, zastanowić się nad tym, jak chcielibyśmy, by było, i świadomie poszukać dróg dotarcia do pożądanego stanu. W konflikcie unikanie, niechęć i wrogie nastawienie można zastąpić wyartykułowaniem potrzeb, a dostosowywanie, frustrację i spadek motywacji autentycznym dialogiem. Konflikt to okazja do tego, by w miejsce presji i manipulacji wprowadzić zaufanie i otwartość. Książka, którą trzymasz w ręku, podpowie Ci, jak się poruszać w sytuacji konfliktu, prowadzić go w konstruktywną stronę i wyciągać z niego budujące wnioski na przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-64695 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Zostań biznesową gwiazdą social mediówOdkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Eventy : jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe / Kinga Przybysz-Polakowska. - Gliwice: Onepress, copyright 2024. - 302, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek ... jak flaming ... należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspó,lnie wyjątkowe chwile, do któ,rych potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventó,w od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły ",pracować", także dla Twojej firmy! To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu: Zbadasz potrzeby eventowe pracownikó,w i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!) Zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury firmy) Zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (dodatkowo czeka na Ciebie 10 pomysłó,w na firmowe wydarzenie) Przeprowadzisz profesjonalną ewaluację projektó,w eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych) Będziesz czerpać z tych projektó,w korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe, to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu) To podręcznik, jaki chciałabym otrzymać, gdy 10 lat temu zaczynałam przygodę z eventami. Zawarte w publikacji know-how dedykuję każdemu organizatorowi, niezależnie od tego, czy pracuje w dziale HR, komunikacji, czy na przykład administracji biurowej od autorki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-63698 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie bywa. Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK! Jak go do tego skłonić, jeśli dysponuje się własną, jak najbardziej naturalną inteligencją? Właśnie tego dowiesz się z tej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-63518 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pisz teksty sprzedażowe jak rasowy copywriter Szukasz słó,w, któ,re sprzedają? Takich słó,w nie ma. To znaczy: nie ma słó,w, któ,re sprzedają na autopilocie i któ,re działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, któ,ry zmieni czyjeś myślenie albo decyzję. Ta książka jest właśnie o tym, jak dobierać słowa i jak je ze sobą zestawiać. Podaje na tacy techniki sprzedawania słowem. Sprawdzone. Polecane przez światowej klasy copywriteró,w, zaró,wno legendarnych, jak i wspó,łczesnych. Techniki, któ,rych skuteczność potwierdzają badania z zakresu neuronauki i psychologii. Z przykładami z życia i z copywriterskiej praktyki. Przeczytaj, stosuj w swoich ofertach, kampaniach, opisach produktó,w. A potem patrz, jak działa copywriterska magia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-64247 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej