Komunikacja elektroniczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia 44 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(1)
Wypożyczalnia 62 (Egipska 7)
(1)
Wypożyczalnia 89 (Grochowska 202)
(1)
Wypożyczalnia 100 (Zwycięzców 46)
(1)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(4)
Grochoteka (ul. Grochowska 297)
(1)
Autor
Czajkowska Anna (tłumacz)
(1)
DETIENNE KRISTEN BELL
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
GRZENIA JAN
(1)
Gadalińska Elżbieta
(1)
Jeziński Marek
(1)
Levis Kieran
(1)
Oruba Norbert
(1)
Wiśniewski Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(10752)
Literatura polska
(10282)
Powieść obyczajowa
(7399)
Literatura dziecięca
(6904)
Literatura angielska
(6892)
Komunikacja elektroniczna
(-)
Język angielski
(5537)
Literatura młodzieżowa
(4069)
Powieść przygodowa
(2597)
Kobieta
(2586)
Powieść amerykańska
(2382)
Powieść sensacyjna
(2358)
Literatura francuska
(2202)
Fantastyka
(2052)
Zwierzęta
(2015)
Psychologia
(1689)
Rodzina
(1668)
Kryminał
(1598)
Przyjaźń
(1598)
Powieść psychologiczna
(1524)
Powieść angielska
(1476)
Historia Polski
(1474)
Bajka
(1431)
Literatura niemiecka
(1408)
Fantasy
(1382)
Filozofia
(1374)
Opracowanie literackie
(1371)
Medycyna
(1366)
Dzieci
(1360)
Literatura rosyjska
(1316)
Powieść polska
(1277)
Poezja
(1221)
Miłość
(1186)
Powieść historyczna
(1154)
Poezja polska
(1149)
Tajemnica
(1045)
Poradnik
(1018)
Relacje międzyludzkie
(972)
Opowiadania
(939)
Religia
(934)
Magia
(923)
Uczucia
(906)
Powieść
(903)
Krytyka literacka
(899)
Dziecko
(885)
Nastolatki
(881)
Sztuka
(842)
Boże Narodzenie
(814)
Historia
(796)
Socjologia
(792)
Język polski
(778)
Śledztwo i dochodzenie
(774)
Matematyka
(763)
Kultura
(750)
Powieść kryminalna
(749)
Język niemiecki
(746)
Romans historyczny
(742)
Dramat
(732)
Język hiszpański
(725)
Romans współczesny
(718)
Ekonomia
(717)
Zoologia
(716)
II wojna światowa (1939-1945)
(713)
Malarstwo
(712)
Polityka
(709)
Pisarze polscy
(702)
Harlequin
(701)
Literatura włoska
(697)
Biografia
(695)
Polska
(695)
Żydzi
(695)
Gramatyka
(691)
Zabójstwo
(684)
Język francuski
(667)
Horror
(659)
Wspomnienia
(655)
Podróże
(653)
Dziewczęta
(650)
Literatura hiszpańska
(650)
Rodzeństwo
(637)
Muzyka
(636)
Psy
(629)
Koty
(620)
Opowiadanie dziecięce
(606)
Fizyka
(604)
Nauka
(596)
Komiks
(586)
Biografia literacka
(571)
Słownictwo
(566)
Romans
(558)
Życie codzienne
(551)
Biografia indywidualna
(547)
Powieść rosyjska
(547)
Czytanie
(537)
Przyroda
(532)
Wychowanie w rodzinie
(527)
Przestępczość zorganizowana
(526)
Powieść kanadyjska
(518)
Język angielski dla dzieci
(501)
Chrześcijaństwo
(489)
Wychowanie
(489)
Gatunek
Esej
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Po piśmie / Jacek Dukaj. - Wydanie pierwsze. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2022. - 411, [4] strony ; 22 cm.
Zbiór esejów filozoficzno-kulturoznawczych. Autor pokazuje ludzkość u progu nowej ery. Kolejne technologie bezpośredniego transferu przeżyć - od fonografu do telewizji, internetu i virtual reality - wyprowadzają nas z domeny pisma. Stopniowo, niezauważalnie odzwyczajamy się od człowieka, jakiego znaliśmy z literatury - od podmiotowego „ja”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. FV-47510 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Wygrani i przegrani" opowiada historie twórców - i ofiar - wieku internetu. Opisuje, jak garstka firm narodziła się i wzbiła na wyżyny, i jak inne z nich spadały, w obrębie nowej, zażarcie konkurencyjnej sieciowej gospodarki. Kieran Levis wyjaśnia, w jaki sposób niewielkiej liczbie nowatorskich, dalekowzrocznych przedsiębiorców i firm udało się stworzyć i zdominować zupełnie nowe rynki, podczas gdy tak wielu innych poniosło klęskę. Pokazuje, jak Amazon i Google, zaczynając od zera, doszły do miliardowych przychodów, podczas gdy IBM, Kodak i AOL nagle stanęły w obliczu katastrofy; jak Nokia i Sky, wcześniej stojące na krawędzi bankructwa, zdobyły pozycję globalnych liderów; i opisuje niezwykłą historię wzlotu, upadku i ponownego wzlotu Apple. Levis wyjaśnia, dlaczego cyfrowa rewolucja wiąże się z takim nasileniem twórczej destrukcji; jak nieznani konkurenci, "zakłócające" technologie i niezwykłe modele biznesowe rzuciły na kolana liderów rynków, którzy zdawali się nie do pokonania; jak niektórzy zwycięzcy tak mocno związali z sobą klientów, że zgarnęli niemal wszystkie nagrody; i jak błyskawiczny sukces rodził pychę, która często stawała się przyczyną upadku. Te dramatyczne historie, opowiedziane w sposób klarowny, dynamiczny i dowcipny, pokazują, jakie cechy tej garstki zwycięzców pozwoliły im utrzymać prowadzenie, podczas gdy ich brak poważnie zaszkodził wszystkim przegranym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Zostań biznesową gwiazdą social mediówOdkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-50722 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej