Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia 44 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(1)
Wypożyczalnia 62 (Egipska 7)
(1)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(2)
Grochoteka (ul. Grochowska 297)
(2)
Autor
Gutowski Maksymilian
(1)
Kopeć Justyna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Oruba Norbert
(1)
Rozmiarek Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(10752)
Literatura polska
(10282)
Powieść obyczajowa
(7399)
Literatura dziecięca
(6904)
Literatura angielska
(6892)
Marketing cyfrowy
(-)
Język angielski
(5537)
Literatura młodzieżowa
(4069)
Powieść przygodowa
(2597)
Kobieta
(2586)
Powieść amerykańska
(2382)
Powieść sensacyjna
(2358)
Literatura francuska
(2202)
Fantastyka
(2052)
Zwierzęta
(2015)
Psychologia
(1689)
Rodzina
(1668)
Kryminał
(1598)
Przyjaźń
(1598)
Powieść psychologiczna
(1524)
Powieść angielska
(1476)
Historia Polski
(1474)
Bajka
(1431)
Literatura niemiecka
(1408)
Fantasy
(1382)
Filozofia
(1374)
Opracowanie literackie
(1371)
Medycyna
(1366)
Dzieci
(1360)
Literatura rosyjska
(1316)
Powieść polska
(1277)
Poezja
(1221)
Miłość
(1186)
Powieść historyczna
(1154)
Poezja polska
(1149)
Tajemnica
(1045)
Poradnik
(1018)
Relacje międzyludzkie
(972)
Opowiadania
(939)
Religia
(934)
Magia
(923)
Uczucia
(906)
Powieść
(903)
Krytyka literacka
(899)
Dziecko
(885)
Nastolatki
(881)
Sztuka
(842)
Boże Narodzenie
(814)
Historia
(796)
Socjologia
(792)
Język polski
(778)
Śledztwo i dochodzenie
(774)
Matematyka
(763)
Kultura
(750)
Powieść kryminalna
(749)
Język niemiecki
(746)
Romans historyczny
(742)
Dramat
(732)
Język hiszpański
(725)
Romans współczesny
(718)
Ekonomia
(717)
Zoologia
(716)
II wojna światowa (1939-1945)
(713)
Malarstwo
(712)
Polityka
(709)
Pisarze polscy
(702)
Harlequin
(701)
Literatura włoska
(697)
Biografia
(695)
Polska
(695)
Żydzi
(695)
Gramatyka
(691)
Zabójstwo
(684)
Język francuski
(667)
Horror
(659)
Wspomnienia
(655)
Podróże
(653)
Dziewczęta
(650)
Literatura hiszpańska
(650)
Rodzeństwo
(637)
Muzyka
(636)
Psy
(629)
Koty
(620)
Opowiadanie dziecięce
(606)
Fizyka
(604)
Nauka
(596)
Komiks
(586)
Biografia literacka
(571)
Słownictwo
(566)
Romans
(558)
Życie codzienne
(551)
Biografia indywidualna
(547)
Powieść rosyjska
(547)
Czytanie
(537)
Przyroda
(532)
Wychowanie w rodzinie
(527)
Przestępczość zorganizowana
(526)
Powieść kanadyjska
(518)
Język angielski dla dzieci
(501)
Chrześcijaństwo
(489)
Wychowanie
(489)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: poradnik dla tych, którzy chcą osiągać sukcesy w internetowym świecie. Bibliografia na stronie 289.
Oddaję w Twoje ręce książkę, która jest wynikiem blisko 15 lat moich doświadczeń w zakresie public relations, marketingu, a zwłaszcza biznesu online i budowania marki osobistej. Zawarłam w niej propozycje działań, które możesz wykorzystać na różnym etapie swojej działalności online, a wszystko to spięte jest klarownym systemem 5S. Zasada 5S to mój autorski koncept, dzięki któremu krok po kroku możesz osiągnąć swoje cele biznesowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Zostań biznesową gwiazdą social mediówOdkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-sklep : biznes na kryzys / Joanna Rozmiarek. - Warszawa : Wydawnictwo "Książka i Wiedza", 2010. - 374, [1] strona : ilustracje ; 20 cm.
Polacy coraz częściej dokonują zakupów przez Internet, ze względu na wygodę, a także na oszczędność czasu i pieniędzy, wynikającą z tej formy zakupów. Z tą książką każdy się dowie: Jak założyć i prowadzić opłacalny sklep internetowy. Jaki rodzaj działalności wybrać. Jak zapewnić bezpieczeństwo swojemu e-sklepowi i klientom. Jak spotkać i pozyskać klientów w sieci. Jak e-biznes obwarowuje prawo Polski i Unii Europejskiej. Jakie są uwarunkowania i pułapki e-handlu. Depresja gospodarcza lawinowo zwiększa bezrobocie. W takiej sytuacji właśnie e-sklepy dają wszystkim szansę na samodzielne stwarzanie sobie miejsc pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-55308, FV-55473 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Era Facebooka jest światowym bestsellerem, traktującym o wykorzystaniu tego portalu przez firmy i instytucje w celu dotarcia do nowych grup odbiorców, ulepszenia produktów i usług, zwiększenia lojalności klientów i nawiązania korzystnych relacji w sieciach społecznościowych. Pozycja ta jest skierowana do przedsiębiorców i profesjonalistów z dziedzin marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, opracowania produktów i rekrutacji. Pokazuje, jak przejść od taktycznego, reakcyjnego stosowania sieci społecznościowych do wykorzystania strategicznego i aktywnego podejścia oraz w jaki sposób to wszystko zmierzyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 GROCHOTEKA (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej