Sorting
Source
Katalog centralny
(235)
Form of Work
Książki
(207)
Poradniki i przewodniki
(46)
Audiobooki
(28)
Publikacje popularnonaukowe
(17)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(226)
unavailable
(56)
unknown
(4)
Branch
Wypożyczalnia 19 (Meissnera 5)
(1)
Wypożyczalnia BD 2 (Meissnera 5)
(1)
Wypożyczalnia 90 (Rozłucka 11a)
(10)
Wypożyczalnia 40 (Paca 46)
(24)
Wypożyczalnia 18 (Grochowska 118)
(3)
Wypożyczalnia 110 (Awionetki RWD 1A)
(6)
Wypożyczalnia BD67 (Awionetki RWD 1A)
(3)
Wypożyczalnia 3 (Waszyngtona 2b)
(18)
Wypożyczalnia 44 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(10)
Wypożyczalnia 78 (Majdańska 5)
(10)
Wypożyczalnia KM (Meissnera 5)
(37)
Wypożyczalnia BD 55 (Egipska 7)
(3)
Wypożyczalnia 62 (Egipska 7)
(20)
Wypożyczalnia 89 (Grochowska 202)
(13)
Wypożyczalnia 100 (Zwycięzców 46)
(9)
Wypożyczalnia 66 (Angorska 14)
(7)
Wypożyczalnia 92 (Biskupia 50)
(7)
Wypożyczalnia 94 (Meksykańska 3)
(12)
Wypożyczalnia BD 45 (Meksykańska 3)
(1)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(78)
Grochoteka (ul. Grochowska 297)
(13)
Author
Witkowska Magda
(26)
Doroba Anita
(20)
Tracy Brian (1944- )
(16)
Rzychoń Tomasz
(15)
Dondziłło Grzegorz
(14)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(14)
Michalak Robert (1968- )
(12)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(11)
German Janusz (1974- )
(11)
Lipa Michał
(10)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(9)
Gasper Dorota
(8)
Owsiak Anna
(7)
Sałbut Bartosz
(7)
Waszkiewicz Marian J
(7)
Korpanty Jerzy
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(6)
Gordon Jon (1971- )
(5)
Karbowski Marcin
(5)
LUECKE RICHARD
(5)
Malcherek Monika
(5)
Dryńska Katarzyna
(4)
Pawłowski Konrad
(4)
Rostocki Marek (tłumacz)
(4)
Staszczak Michał (1975- )
(4)
Strumińska Dorota
(4)
Zinserling Urszula
(4)
Bogucka-Steczek Masza
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Kowalczyk Marcin
(3)
Kozyra Beata
(3)
Krochmal Anna
(3)
Lencioni Patrick (1965- )
(3)
Liker Jeffrey K
(3)
Lyubomirsky Sonja
(3)
Michaels Jillian (1974- )
(3)
Samson-Banasik Aleksandra
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Aalst Mariska van
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Basiuk Tomasz
(2)
Berger Jonah
(2)
Brown C. Brené
(2)
Buckingham Marcus
(2)
Cain Susan (1968- )
(2)
DRUCKER PETER F
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Dubner Stephen J
(2)
Dumińska Katarzyna
(2)
Dyer Wayne W. (1940- )
(2)
Godin Seth
(2)
HUGHES MARK
(2)
Hawn Goldie (1945- )
(2)
Hillman James (1926-2011)
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kelley Tom (1955- )
(2)
Kubler-Ross Elisabeth (1926-2004)
(2)
Kędzierski Robert
(2)
Levitt Steven D. (1967- )
(2)
Luecke Richard
(2)
Maxwell John C. (1947- )
(2)
Mironowicz Katarzyna
(2)
Orloff Judith (1951- )
(2)
Piotrowska Monika (tłumacz)
(2)
Piskorska Agata
(2)
Szewczyk Robert
(2)
UNDERHILL PACO
(2)
Witkowska Magdalena
(2)
Śliwa Leszek
(2)
Śliwa Leszek (1967- )
(2)
ALLEN ROBERT G
(1)
Acuff Jonathan
(1)
Andresen Katya (1967- )
(1)
Apps Judy
(1)
BERENBAUM DIANE
(1)
Bacharach Samuel B
(1)
Bahcall Safi (1968- )
(1)
Baudler Bartłomiej
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Beahm George W. (1953- )
(1)
Bergner Daniel W
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bilińska Ewa M. (1962- )
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Bogdanich Walt
(1)
Bonifazi Carlo
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Bradley Amy
(1)
Broadwell Renee
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brown Brené
(1)
Brown C. Brene
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burchard Brendon
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
CHRISTIANI ALEXANDER
(1)
Cain Susan
(1)
Carew Donald
(1)
Caslione John A
(1)
Year
2020 - 2025
(45)
2010 - 2019
(117)
2000 - 2009
(73)
Time Period of Creation
2001-
(58)
1501-1600
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(235)
Language
Polish
(233)
English
(1)
unknown (po)
(1)
Audience Group
Dorośli
(3)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
18+
(2)
Rodzice
(2)
Matki
(1)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie i menedżerki
(1)
Młodzież
(1)
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(7)
Literatura kanadyjska
(2)
Subject
Zarządzanie
(34)
Sukces
(23)
Samorealizacja
(18)
Przywództwo
(12)
Marketing
(11)
Psychologia
(9)
Kadry
(8)
Praca
(8)
Menedżerowie
(7)
Motywacja
(7)
Negocjacje
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Ekonomia
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Odżywianie
(6)
Osobowość
(6)
Perswazja
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Biznes
(5)
Dziecko
(5)
Innowacje
(5)
Kobieta
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Mentoring
(5)
Motywacja pracy
(5)
Myślenie twórcze
(5)
Praca zespołowa
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Coaching
(4)
Finanse
(4)
Inwestycje
(4)
Kreatywność
(4)
Myślenie
(4)
Reklama
(4)
Samoakceptacja
(4)
Sprzedaż
(4)
Szczęście
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Uczucia
(4)
Autopsychoterapia
(3)
Introwersja
(3)
Kaizen
(3)
Kariera
(3)
Klient
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Obsługa klienta
(3)
Optymizm
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Produktywność pracy
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
Śmierć
(3)
Biznesplan
(2)
Cierpienie
(2)
Firma
(2)
Globalizacja
(2)
Internet
(2)
Jakość życia
(2)
Konsument
(2)
Management
(2)
Marketing szeptany
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nastolatki
(2)
Nawyki
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Odwaga
(2)
Opieka paliatywna
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Organizacja przedsiębiorstwa
(2)
Pewność siebie
(2)
Poradnik
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo-organizacja
(2)
Przedsiębiorstwo-zarządzanie
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Rozwój osobowości
(2)
Rynek finansowy
(2)
Samokrytycyzm
(2)
Samowychowanie
(2)
Socjologia
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Strategia przedsiębiorstwa
(2)
Stres
(2)
Sukces w biznesie
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Uważność
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wydajność pracy
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie-teoria
(2)
Algorytmy
(1)
Subject: time
1901-2000
(5)
2001-
(5)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
1501-1600
(2)
1801-1900
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1945-
(1)
Subject: place
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Japonia
(2)
Chiny
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
Genre/Form
Poradnik
(87)
Książki mówione
(31)
Dokumenty dźwiękowe
(10)
Opracowanie
(9)
Wydawnictwa popularne
(9)
Audiobooki
(4)
Przepisy kulinarne
(4)
Biografia
(3)
Dokumenty elektroniczne
(3)
Poradniki
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik dla rodziców
(2)
Reportaż
(2)
Książka kucharska
(1)
Odżywianie
(1)
Opowiadanie amerykańskie
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Poradnik dla chorych i niepełnosprawnych
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publicystyka szwajcarska
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Traktat
(1)
Domain
Psychologia
(19)
Zarządzanie i marketing
(19)
Rozwój osobisty
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Kulinaria
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Transport i logistyka
(1)
235 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. FV-58620 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Zrealizowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
To książka dla właścicieli firm, menedżerów i członków zarządów, którzy czują, że dotychczasowe strategie nie działają już tak jak kiedyś – i zastanawiają się, jak prowadzić firmę w czasach geopolitycznych napięć, niestabilnych łańcuchów dostaw i deglobalizacji. Strategie na niepewne czasy to praktyczny przewodnik napisany przez eksperta z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami produkcyjnymi, sprzedażą i operacjami międzynarodowymi. Autor łączy analizy z narzędziami do bezpośredniego zastosowania: checklistami, pytaniami strategicznymi, scenariuszami „co, jeśli” i gotowymi modelami podejmowania decyzji w warunkach niepewności. W książce znajdziesz: nowy model strategii odporny na zakłócenia i presję z otoczenia przykłady, jak firmy takie jak Apple, TikTok czy Schneider Electric redefiniują swoje przewagi metody prowadzenia biznesu, gdy nie masz pełnej informacji, a ryzyko rośnie szybciej niż Excel jest je w stanie wyliczyć konkretny schemat myślenia strategicznego: jak połączyć geopolitykę, technologię, strukturę operacyjną i kulturę zespołu w spójną, elastyczną całość. To książka dla tych, którzy nie chcą czekać na kryzys, tylko budować odporność, zanim będzie potrzebna. Bo dziś nie wygra ten, kto działa najtaniej. Wygra ten, kto potrafi działać mimo wszystko. Bartłomiej Baudler - dyrektor zarządzający z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami produkcyjnymi, sprzedażą i operacjami międzynarodowymi. Kierował spółkami przemysłowymi w Europie, specjalizując się w rozwoju, restrukturyzacjach i strategicznych transformacjach w zmiennym otoczeniu rynkowym. Budował zespoły, skutecznie prowadził firmy przez kryzysy i okresy przełomowych zmian, zawsze łącząc globalne spojrzenie z realnym, ludzkim podejściem do biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 GROCHOTEKA (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. FV-57448 (1 egz.)
Book
In basket
Większości ludzi się wydaje, że ich wybory i zachowania stanowią odzwierciedlenie ich indywidualnych, osobistych gustów i opinii. Masz dzisiaj na sobie tę, a nie inną kurtkę, ponieważ akurat ta ci się podobała. Wybrałeś taki, a nie inny zawód, ponieważ akurat ta praca wydawała ci się interesująca. Wydaje nam się dość oczywiste, że różne życiowe decyzje podejmujemy na podstawie własnych przemyśleń oraz opinii. Jak się jednak okazuje, to wcale nie jest prawda. Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak wielki wpływ inni ludzie mają na to, co się dzieje w każdej chwili naszego życia - i na nasze różne decyzje, od tych zupełnie błahych po te najbardziej doniosłe. Nawet zupełnie obcy ludzie mogą w zaskakująco dużym stopniu oddziaływać na nasze opinie i wybory. Okazuje się, że nasz stosunek do polityki społecznej może się zmienić w zależności od tego, czy zostanie nam ona przedstawiona jako pomysł obozu demokratów, czy republikanów (nawet jeśli jej założenia będą w obu przypadkach takie same). Pod wpływem bodźców o charakterze społecznym robimy często to samo, co inni. W niektórych przypadkach dostosowujemy się do większości albo zaczynami naśladować ludzi wokół nas. Zdarzają się jednak również i takie sytuacje, w których staramy się odróżnić i wręcz unikamy pewnych rozwiązań czy zachowań, ponieważ obserwujemy je u innych. Ktoś może na przykład przestać słuchać jakiegoś zespołu, gdy ten zacznie zyskiwać zbyt dużą popularność. Ktoś inny może się nie zdecydować na zakup minivana, żeby nie wyglądać jak matka, która całymi dniami wozi dzieci z jednych zajęć dodatkowych na drugie. W swojej zaskakującej i przemawiającej do przekonania książce Nieświadome wybory Jonah Berger zestawia ze sobą wnioski z badań naukowych prowadzonych w dziedzinie biznesu, psychologii oraz nauk społecznych, aby pomóc nam lepiej zrozumieć subtelne i niewidzialne siły kształtujące nasze indywidualne wybory. Uzmysłowienie sobie istnienia takich sił pomaga nam przytomnie decydować, kiedy chcemy ulec ich oddziaływaniu, a kiedy należy im się oprzeć. Dzięki tej wiedzy możemy dokonywać bardziej świadomych rozstrzygnięć i w większym stopniu kontrolować własne zachowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Biznes po chińsku : szanse, zagrożenia, ryzyka / redakcja Kamil Biernat, Karol Czekałowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 236 stron : ilustracja ; 24 cm.
Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. FV-62684 (1 egz.)
Book
In basket
Na okł. inf.: Najlepsze praktyki legendarnego trenera sportowego przeniesione na grunt biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Na okładce: Książka jest podstawą programu szkoleniowego Legendary Service.
Otocz opieką swoich klientów, a będą do Ciebie wracać! Jak często wychodzisz ze sklepu, restauracji czy zakładu usługowego z poczuciem, że zostały spełnione wszystkie Twoje oczekiwania? Że ktoś zatroszczył się o Ciebie, wysłuchał Cię i podpowiedział Ci najlepsze rozwiązanie? No właśnie, to rzadki przypadek, choć wydawałoby się, że każda firma powinna dążyć do takiego stanu – tym bardziej że to wcale nie jest takie trudne. To przekonanie leży u podstaw idealnej obsługi klienta. Idealna obsługa klienta nie jest ani niedoścignionym wzorem, ani mitem. To strategia polegająca na nieustannym okazywaniu życzliwości i pomaganiu wszystkim klientom firmy – zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Praktyczne i szczegółowe omówienie tej strategii znajdziesz właśnie w tej książce. Jej bohaterką jest Kelsey Young, młoda ekspedientka pracująca w dużym sklepie sieci Ferguson’s. Kelsey łączy pracę z nauką w szkole biznesu. Ostatni kurs na jej studiach prowadzi profesor Hartley, który zachęca swoich podopiecznych, by fundamentem ich pracy stały się komponenty modelu ICARE: idealna obsługa, kultura służenia, troskliwość, wrażliwość oraz inicjatywa. Sieć Ferguson’s z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, jednak studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola jako osoby bezpośrednio kontaktującej się z klientem jest ważniejsza, niż mogłoby się wydawać.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. FV-65660 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Autor wielu bestsellerów i legendarnej książki "Nowy jednominutowy menedżer" oraz była menedżer Twittera przedstawiają przewodnik, który pozwoli zbudować silną relację mentorską. Mentoring to wspaniały sposób na rozwój kariery. Bez względu na to, czy uczysz się od doświadczonego profesjonalisty, czy przekazujesz swoją wiedzę innym, mentoring ma do zaoferowania wiele korzyści - od poszerzenia wiedzy i zdobycia nowych umiejętności po uzyskanie zastrzyku energii i głębokiej satysfakcji. Ale w jaki sposób relacja mentorska zaczyna się i rozwija? Co zrobić, by trwała z korzyścią dla obu stron? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tej oto inspirującej przypowieści biznesowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 005 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again