Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Grafiki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia 19 (Meissnera 5)
(1)
Wypożyczalnia 40 (Paca 46)
(1)
Wypożyczalnia BD 42 (Biskupia 50)
(3)
Wypożyczalnia BD 16 (Walewska 7a)
(1)
Wypożyczalnia BD67 (Abrahama 10)
(3)
Wypożyczalnia 3 (Waszyngtona 2b)
(2)
Wypożyczalnia 44 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(1)
Wypożyczalnia BD 55 (Egipska 7)
(10)
Wypożyczalnia 66 (Angorska 14)
(1)
Wypożyczalnia 94 (Meksykańska 3)
(1)
Wypożyczalnia BD 45 (Meksykańska 3)
(1)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(3)
Wypożyczalnia BD 34 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(2)
Grochoteka (ul. Grochowska 297)
(1)
Autor
Hikiert Anna
(3)
Cieślak Piotr
(2)
Kulesza Radosław
(2)
Langa Sebastian
(2)
Leśniakiewicz Dawid
(2)
Marsh Ryan
(2)
Milton Stephanie
(2)
Pełka Piotr (programista)
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Bale James
(1)
Bengtsson Milo
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyka)
(1)
Broma Paulina
(1)
Dżdża Joanna
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Hatter Clyde
(1)
Horneman Jurie
(1)
Houser Sophie
(1)
Hutt Sarah
(1)
Jagaciak Konrad
(1)
Kaczmarek Wojciech (mechanika)
(1)
Kwan Sherin
(1)
Marston Mick
(1)
Martin Robert C
(1)
Moch Wojciech
(1)
Najman Marta
(1)
Ogrocka Angelika
(1)
Panasiuk Jarosław
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Saujani Reshma (1975- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Scott Marc
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Subbotin Vladimir
(1)
Szostek - Radomska Marta
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Tashjian Janet (1956- ). Moje życie jako
(1)
Thompson Clive
(1)
Tsurumi Andrea
(1)
Turowski Piotr
(1)
Wiltshire Alex
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Wołk-Łaniewski Jerzy (1986- )
(1)
Świć Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(21)
Odbiorca
9-13 lat
(10)
14-17 lat
(5)
Dzieci
(5)
Młodzież
(5)
6-8 lat
(2)
0-5 lat
(1)
Inżynierowie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Programiści
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(2)
Literatura francuska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Literatura amerykańska
(10753)
Literatura polska
(10286)
Powieść obyczajowa
(7399)
Literatura dziecięca
(6910)
Literatura angielska
(6893)
Programowanie (informatyka)
(-)
Język angielski
(5537)
Literatura młodzieżowa
(4069)
Powieść przygodowa
(2597)
Kobieta
(2579)
Powieść amerykańska
(2382)
Powieść sensacyjna
(2358)
Literatura francuska
(2203)
Fantastyka
(2052)
Zwierzęta
(2009)
Psychologia
(1689)
Rodzina
(1663)
Kryminał
(1598)
Przyjaźń
(1587)
Powieść psychologiczna
(1524)
Powieść angielska
(1476)
Historia Polski
(1474)
Bajka
(1434)
Literatura niemiecka
(1408)
Fantasy
(1382)
Filozofia
(1374)
Opracowanie literackie
(1371)
Medycyna
(1366)
Dzieci
(1355)
Literatura rosyjska
(1316)
Powieść polska
(1277)
Poezja
(1221)
Miłość
(1183)
Powieść historyczna
(1154)
Poezja polska
(1149)
Tajemnica
(1036)
Poradnik
(1018)
Relacje międzyludzkie
(970)
Opowiadania
(939)
Religia
(934)
Magia
(916)
Powieść
(903)
Uczucia
(900)
Krytyka literacka
(899)
Dziecko
(885)
Nastolatki
(875)
Sztuka
(841)
Boże Narodzenie
(814)
Historia
(796)
Socjologia
(792)
Język polski
(778)
Śledztwo i dochodzenie
(767)
Matematyka
(763)
Kultura
(750)
Powieść kryminalna
(749)
Język niemiecki
(746)
Romans historyczny
(742)
Dramat
(732)
Język hiszpański
(725)
Romans współczesny
(718)
Zoologia
(718)
Ekonomia
(717)
Malarstwo
(712)
II wojna światowa (1939-1945)
(711)
Polityka
(709)
Pisarze polscy
(702)
Harlequin
(701)
Literatura włoska
(697)
Polska
(696)
Biografia
(695)
Żydzi
(694)
Gramatyka
(691)
Zabójstwo
(679)
Język francuski
(667)
Horror
(659)
Wspomnienia
(655)
Literatura hiszpańska
(650)
Podróże
(649)
Dziewczęta
(648)
Muzyka
(636)
Rodzeństwo
(633)
Psy
(627)
Koty
(617)
Opowiadanie dziecięce
(606)
Fizyka
(604)
Nauka
(596)
Komiks
(586)
Biografia literacka
(571)
Słownictwo
(566)
Romans
(558)
Życie codzienne
(549)
Biografia indywidualna
(547)
Powieść rosyjska
(547)
Czytanie
(537)
Przyroda
(531)
Wychowanie w rodzinie
(526)
Przestępczość zorganizowana
(525)
Powieść kanadyjska
(518)
Język angielski dla dzieci
(501)
Wychowanie
(490)
Chrześcijaństwo
(489)
Temat: czas
1801-1900
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(14)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Publikacje dla dzieci
(3)
Gry komputerowe
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Biografia
(1)
Broszura
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy
(1)
Komiks
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki dla dzieci
(1)
Powieść
(1)
Publikacje popularnonaukowe dla dzieci
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Hobby i czas wolny
(4)
Historia
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Logo design love : a guide to creating iconic brand identities.
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. FV-61695 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Algorytm Ady / James Essinger ; przekład Jerzy Wołk-Łaniewski. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2020. - 317, [3] strony ; 21 cm.
Na okładce: Niezwykła biografia Ady Lovelace. Pierwszy program komputerowy napisała kobieta!.
W jaki sposób córka Lorda Byrona stworzyła podwaliny współczesnej informatyki. Gdyby dwa wieki temu pomysł Ady Lovelace został uznany za genialne odkrycie, a nie szaleńczy wymysł kobiety, era komputerów mogłaby się rozpocząć już wtedy. W XIX-wiecznej Anglii, w cieniu skandalu wokół kazirodczego związku lorda Byrona, rozwija się niebywały talent jego córki. W czasach, w których przywilej edukacji nie przysługuje kobietom, nikt się nie spodziewa, że odkrycie Ady może zmienić świat. Napisany przez nią algorytm to nic innego jak pierwszy program komputerowy. Dlaczego nie zyskał wówczas zasłużonego rozgłosu? Czy przyjaźń Ady Lovelace i Charlesa Babbage’a, u boku którego rozwija swoje zainteresowania, zostanie wystawiona na próbę? „Algorytm Ady” to inspirująca historia nieprzeciętnie inteligentnej i ambitnej kobiety, która musi się zmierzyć ze światem nauki zdominowanym przez mężczyzn. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Lovelace A. (1 egz.)
06-15 maj 2024 r - Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 19 oraz Bibliotece nr 2 (ul. Meissnera 5) będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru (skontrum). Najbliższe filie: Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 44 oraz Biblioteka dla Dzieci i Młodzieży nr 34 (ul. Nowaka-Jeziorańskiego 24), Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 110 oraz Biblioteka dla Dzieci i Młodzieży nr 67 (ul. Abrahama 10), Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 62 oraz Biblioteka dla Dzieci i Młodzieży nr 55 (ul. Egipska 7). Przepraszamy za utrudnienia.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Superkoderki / Andrea Gonzales, Sophie Houser ; przełożyła Paulina Broma. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, 2018. - 303, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 20 cm.
Na okładce: Dwie nastolatki, gra wideo, sukces w sieci.
Superkoderki to idealna propozycja dla wszystkich ambitnych programistek i programistów. To historia dwóch niezwykle uzdolnionych informatycznie nastolatek, które poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie. Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych strat-upów i firm technologicznych. Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami. Książka pokazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. Książka zwiera dodatkowe materiały wprowadzający w świat programowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Baw się Kodem ; 1)
W książce: podstawowe zasady projektowania stron internetowych, gruntowne podstawy HTML, JavaScriptu i CSS, wykorzystanie poznanych technologii do budowania strony, zapewnienie responsywności oraz formatowanie poszczególnych składników strony, publikowanie strony w internecie.
Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja własna gra / Jurie Horneman ; tłumaczenie Piotr Cieślak ; CoderDojo. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 91, [4] strony : ilustracje ; 23 cm.
(Baw się Kodem ; 2)
Tytuł oryginału cyklu: CoderDojo nano: Create with code #2.
W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieciaki na start! : programowanie dla najmłodszych / Konrad Jagaciak. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 95 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Helion Edukacja)
Zrealizowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
Programowanie? To dziecinnie proste! Opanuj podstawy programowania. Naucz się korzystać z narzędzi. Stwórz własne gry komputerowe. Zacznij myśleć jak programista. Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik. Może nim być ta książka! Prosto, bez zbędnej teorii, w sposób przyswajalny dla najmłodszych, krok po kroku wprowadzi Cię, młody programisto, w świat informatyki. Opanujesz niezbędne podstawy, zrozumiesz, jak działają algorytmy, dowiesz się, jakie narzędzia umożliwią Ci pisanie kodu, a także nauczysz się projektować i tworzyć własne gry komputerowe działające na różnych platformach. Przekonaj się, że to nic trudnego! Podstawy tworzenia algorytmów. Zasada działania komputera. Korzystanie z narzędzia ScratchJr. Tworzenie gry na tablecie. Środowisko Kodu Game Lab. Tworzenie gry na komputerze. Używanie programu Pocket Code. Tworzenie gry na smartfonie. Projektuj, programuj, testuj - zostań młodym programistą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-60885 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwielbiasz grać? Interesujesz się programowaniem? Nie możesz się oderwać od komputera? Świetnie! Uwolnij swoją kreatywność i zacznij tworzyć własne gry z Robloxem. Ta książka pomoże Ci postawić pierwsze kroki w środowisku Roblox Studio i poprowadzi Cię przez wszystkie etapy pracy nad grą. Stworzysz wirtualny świat, powołasz do życia barwne postaci, przygotujesz ciekawe scenariusze i przeżyjesz niesamowitą przygodę, jaką jest programowanie. Odkryj niezbędne narzędzia, naucz się języka Lua i rozwiń swoje umiejętności programistyczne. Sprawdź, ile satysfakcji daje tworzenie. Dowiedz się, jak osiągnąć najlepsze efekty. Pokaż światu, na co Cię stać! Poznaj Robloxa od podszewki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 D (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: Giganci programowania.
Informacje biograficzne o autorach na stronach 190-191.
Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft / "HarperKids")
Minecraft. Niesamowite kompaktowe konstrukcje to podręcznik do gry, z którego można się dowiedzieć, jak opracować, zbudować i modyfikować ponad 20 nowych miniprojektów w Minecrafcie – począwszy od rakiety kosmicznej, poprzez podziemną kolejkę, aż po dżunglowe sanktuarium, latarnię morską czy kuter holowniczy. Książka zawiera szczegółowe instrukcje i diagramy przestrzenne, a każdy projekt ma określony stopień trudności oraz podany szacunkowy czas wykonania, dzięki czemu zawarte tu pomysły będą gratką zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych graczy. Zdobyta wiedza i umiejętności z łatwością mogą stać się punktem wyjścia do stworzenia własnych imponujących projektów. W serii ukazał się również tom Kompaktowe konstrukcje, z zupełnie innym zestawem fascynujących miniprojektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61276 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Niełatwo jest przetrwać w wymiarach zwanych Netherem i Kresem! A jeśli zechcesz potem wrócić do Świata Podstawowego, będziesz musiał podszlifować swoje umiejętności. Podręcznik podboju Netheru i Kresu pomoże ci przetrwać w najtrudniejszych warunkach. Dowiesz się z niego: jak poruszać się w obcym środowisku, jak walczyć z miejscowymi mobami oraz jak odnajdować rzadkie bloki i przedmioty. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga będą pomocnym źródłem informacji dla każdego, kto będzie chciał przeżyć podróż po Netherze i Kresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Tytuł oryginału: Guide to ocean survival
Tętniące życiem oceany Minecrafta skrywają wiele cennych skarbów, ale także wiele niebezpieczeństw czyhających na nieprzygotowanych graczy. Dla tych, którzy chcą bez obaw przemierzać morskie głębiny w poszukiwaniu przygód, studio Mojang przygotowało oficjalny poradnik „Minecraft. Podręcznik podboju oceanu” pełen praktycznych wskazówek, które ułatwią eksplorowanie morskiej toni bez przeszkód.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka - pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programista / [tekst i fotoedycja: Angelika Ogrocka]. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon Sp. z o.o., copyright 2020. - 47, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
Zrealizowano ze środków finansowych Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
W najbliższych latach największe zapotrzebowanie na specjalistów będzie w zawodach, które jeszcze nie powstały. Dziś możemy mówić o profesjach powstałych na zajęciach, o których parę lat temu nikt jeszcze nie myślał, że mogą służyć do zarabiania. Niniejsza publikacja przybliża historię youtubera jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia najważniejsze postaci, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie nie musi być skomplikowane, a tym bardziej nudne! Książka zawiera wiele praktycznych informacji związanych z kodowaniem, ale nie brakuje też wątków emocjonalnych – tak ważnych dla nastolatek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Baw się i ucz ze Scratchem i Pythonem.
BP
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! Dowiedz się: jak stworzyć kosmiczną grę, jak zaprogramować złudzenie optyczne, jak wydawać polecenia gadającym duszkom. To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Daj się ponieść wyobraźni. Obrazki przygotowane z myślą o prawdziwych fanach Minecrafta! Creeper, osadnik zombie, śnieżny golem, enderman i Smok Kresu – za pomocą kredek tchnij życie w swojego ulubieńca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Jak go stworzyć? Co on właściwie oznacza? Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowane są i oznaczone symbolami, podzielone na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1-3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Ostatni rozdział to zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to łącznik między "kodowaniem na dywanie", a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej