Scratch (język programowania)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia BD 55 (Egipska 7)
(2)
Autor
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyka)
(1)
Najman Marta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(10753)
Literatura polska
(10286)
Powieść obyczajowa
(7399)
Literatura dziecięca
(6910)
Literatura angielska
(6893)
Scratch (język programowania)
(-)
Język angielski
(5537)
Literatura młodzieżowa
(4069)
Powieść przygodowa
(2597)
Kobieta
(2579)
Powieść amerykańska
(2382)
Powieść sensacyjna
(2358)
Literatura francuska
(2203)
Fantastyka
(2052)
Zwierzęta
(2009)
Psychologia
(1689)
Rodzina
(1663)
Kryminał
(1598)
Przyjaźń
(1587)
Powieść psychologiczna
(1524)
Powieść angielska
(1476)
Historia Polski
(1474)
Bajka
(1434)
Literatura niemiecka
(1408)
Fantasy
(1382)
Filozofia
(1374)
Opracowanie literackie
(1371)
Medycyna
(1366)
Dzieci
(1355)
Literatura rosyjska
(1316)
Powieść polska
(1277)
Poezja
(1221)
Miłość
(1183)
Powieść historyczna
(1154)
Poezja polska
(1149)
Tajemnica
(1036)
Poradnik
(1018)
Relacje międzyludzkie
(970)
Opowiadania
(939)
Religia
(934)
Magia
(916)
Powieść
(903)
Uczucia
(900)
Krytyka literacka
(899)
Dziecko
(885)
Nastolatki
(875)
Sztuka
(841)
Boże Narodzenie
(814)
Historia
(796)
Socjologia
(792)
Język polski
(778)
Śledztwo i dochodzenie
(767)
Matematyka
(763)
Kultura
(750)
Powieść kryminalna
(749)
Język niemiecki
(746)
Romans historyczny
(742)
Dramat
(732)
Język hiszpański
(725)
Romans współczesny
(718)
Zoologia
(718)
Ekonomia
(717)
Malarstwo
(712)
II wojna światowa (1939-1945)
(711)
Polityka
(709)
Pisarze polscy
(702)
Harlequin
(701)
Literatura włoska
(697)
Polska
(696)
Biografia
(695)
Żydzi
(694)
Gramatyka
(691)
Zabójstwo
(679)
Język francuski
(667)
Horror
(659)
Wspomnienia
(655)
Literatura hiszpańska
(650)
Podróże
(649)
Dziewczęta
(648)
Muzyka
(636)
Rodzeństwo
(633)
Psy
(627)
Koty
(617)
Opowiadanie dziecięce
(606)
Fizyka
(604)
Nauka
(596)
Komiks
(586)
Biografia literacka
(571)
Słownictwo
(566)
Romans
(558)
Życie codzienne
(549)
Biografia indywidualna
(547)
Powieść rosyjska
(547)
Czytanie
(537)
Przyroda
(531)
Wychowanie w rodzinie
(526)
Przestępczość zorganizowana
(525)
Powieść kanadyjska
(518)
Język angielski dla dzieci
(501)
Wychowanie
(490)
Chrześcijaństwo
(489)
Gatunek
Gry i zabawy
(1)
Komiks
(1)
Poradnik
(1)
Publikacje popularnonaukowe dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka - pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej