Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia 40 (Paca 46)
(2)
Wypożyczalnia 3 (Waszyngtona 2b)
(4)
Wypożyczalnia 44 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(2)
Wypożyczalnia KM (Meissnera 5)
(1)
Wypożyczalnia 62 (Egipska 7)
(4)
Wypożyczalnia 89 (Grochowska 202)
(1)
Wypożyczalnia 100 (Zwycięzców 46)
(2)
Wypożyczalnia 66 (Angorska 14)
(1)
Wypożyczalnia 94 (Meksykańska 3)
(2)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(5)
Autor
Unterschuetz Alicja
(3)
Zuboff Shoshana (1951- )
(3)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Belka Marek
(1)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lewandowska Izabela
(1)
Potkański Michał
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Religa Kinga. Autor
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Srokosz Tomasz (1971- )
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Łukasik Przemysław (1970- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Dorośli
(2)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Literatura amerykańska
(10753)
Literatura polska
(10286)
Powieść obyczajowa
(7399)
Literatura dziecięca
(6910)
Literatura angielska
(6893)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Język angielski
(5537)
Literatura młodzieżowa
(4069)
Powieść przygodowa
(2597)
Kobieta
(2579)
Powieść amerykańska
(2382)
Powieść sensacyjna
(2358)
Literatura francuska
(2203)
Fantastyka
(2052)
Zwierzęta
(2009)
Psychologia
(1689)
Rodzina
(1663)
Kryminał
(1598)
Przyjaźń
(1587)
Powieść psychologiczna
(1524)
Powieść angielska
(1476)
Historia Polski
(1474)
Bajka
(1434)
Literatura niemiecka
(1408)
Fantasy
(1382)
Filozofia
(1374)
Opracowanie literackie
(1371)
Medycyna
(1366)
Dzieci
(1355)
Literatura rosyjska
(1316)
Powieść polska
(1277)
Poezja
(1221)
Miłość
(1183)
Powieść historyczna
(1154)
Poezja polska
(1149)
Tajemnica
(1036)
Poradnik
(1018)
Relacje międzyludzkie
(970)
Opowiadania
(939)
Religia
(934)
Magia
(916)
Powieść
(903)
Uczucia
(900)
Krytyka literacka
(899)
Dziecko
(885)
Nastolatki
(875)
Sztuka
(841)
Boże Narodzenie
(814)
Historia
(796)
Socjologia
(792)
Język polski
(778)
Śledztwo i dochodzenie
(767)
Matematyka
(763)
Kultura
(750)
Powieść kryminalna
(749)
Język niemiecki
(746)
Romans historyczny
(742)
Dramat
(732)
Język hiszpański
(725)
Romans współczesny
(718)
Zoologia
(718)
Ekonomia
(717)
Malarstwo
(712)
II wojna światowa (1939-1945)
(711)
Polityka
(709)
Pisarze polscy
(702)
Harlequin
(701)
Literatura włoska
(697)
Polska
(696)
Biografia
(695)
Żydzi
(694)
Gramatyka
(691)
Zabójstwo
(679)
Język francuski
(667)
Horror
(659)
Wspomnienia
(655)
Literatura hiszpańska
(650)
Podróże
(649)
Dziewczęta
(648)
Muzyka
(636)
Rodzeństwo
(633)
Psy
(627)
Koty
(617)
Opowiadanie dziecięce
(606)
Fizyka
(604)
Nauka
(596)
Komiks
(586)
Biografia literacka
(571)
Słownictwo
(566)
Romans
(558)
Życie codzienne
(549)
Biografia indywidualna
(547)
Powieść rosyjska
(547)
Czytanie
(537)
Przyroda
(531)
Wychowanie w rodzinie
(526)
Przestępczość zorganizowana
(525)
Powieść kanadyjska
(518)
Język angielski dla dzieci
(501)
Wychowanie
(490)
Chrześcijaństwo
(489)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Audiobooki
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Historia
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka rynkologii / Jacek Kotarbiński. - Gliwice : Wydawnictwo "Helion", cop. 2014. - 240 stron ; 24 cm.
(Onepress)
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.
Książka
W koszyku
Można uznać podręcznik Philipa Kotlera za dzieło klasyczne, nadal równocześnie aktualne, będące podstawową pracą z zakresu marketingu. Dobrze się więc stało, że poglądy autora będzie można poznać w języku polskim. (...) Autor nie tworzy teorii marketingu. W pełni uznaje jego interdyscyplinarność, osadzając go silnie w ekonomii, zarządzaniu, dyscyplinach behawioralnych i tych, z których czerpie metody i techniki badań marketingowych. Pozwala to na dostosowanie marketingu do zmieniających się warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa, widzieć wprawdzie funkcję marketingową organizacji jako wiodącą, ale równocześnie nie pomijając pozostałych. Dlatego też, w podręczniku uwzględnia się zależności zachodzące w przedsiębiorstwie oraz ich wpływ na podsystem marketingu. (Informacja od wydawcy).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Rewers (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 REWERS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 DAR (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Rewers (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-35993 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zamierzeniem autora była analiza i ocena procesu dcyzyjnego nabywcy co do wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych w aspekcie oddziaływania na ten proces czynników o charakterze marketingowym. Autor podjął także próbę zbadania, w jakim stopniu nabywca, dokonując wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych, porównuje ze sobą koszty i korzyści związane z tą decyzją, tak więc rozważania odnoszą się również do kwestii racjonalności zachowań konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców - kierunków zarządzania i ekonomia - interesujących się problematyką rynkowych zachowań konsumentów oraz marketingu w handlu detalicznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-51690 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-62206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Książka autora McDonaldyzacji społeczeństwa traktuje o współczesnych modelach konsumpcji. Ritzer z właściwą sobie swadą, uciekając się do nieoczekiwanych skojarzeń, analizuje "katedry konsumpcji": świat centrów handlowych, supermarketów, parków tematycznych Disneya, zbiorowej turystyki. Są to miejsca pełne szczególnego uroku - ludzie udają się tam, by praktykować konsumpcjonizm niczym religię. Niestety, autor bez odpowiedzi pozostawia pytanie, jak żyć w społeczeństwie, w którym coraz częściej model konsumpcji jest wyznacznikiem statusu społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Płatne ze środków finansowych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
Dlaczego kupujemy? Ubrania – żeby się okryć, jedzenie – żeby zaspokoić głód, mieszkania – żeby zapewnić sobie schronienie. Czyżby? Nawet dziecko wie, że to nieprawda. Po ulicach miast suną komercyjne wersje pojazdów z Rajdu Dakar! Rowery i narty światowych marek, na których sportowcy ustanawiają rekordy, są tłem do zdjęć na Instagramie! Kupując towary, zaspokajamy swoje rozmaite potrzeby, jednak nie chodzi tu wyłącznie o cechy określonej rzeczy, ale szerszy przekaz: oryginalny otwieracz do win sugeruje mój szczególny stosunek do tego szlachetnego trunku, czyniąc mnie koneserem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The age of surveillance capitalism : the fight for a human future at the new frontier of power.
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie. Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane globalnej architekturze modyfikacji behawioralnych, może zmienić ludzką naturę w XXI wieku tak samo, jak przemysłowy kapitalizm zniekształcił naturalne środowisko w XIX i XX wieku. Autorka pokazuje, jak patronująca tym procesom Dolina Krzemowa wpływa na każdy sektor światowej gospodarki; jak prognozy naszych zachowań są kupowane i sprzedawane na rynkach prognoz behawioralnych, a bogactwo, wiedza i władza koncentrują się w jednym miejscu na niespotykaną dotąd skalę. Wskazuje, że prawdziwe zagrożenie dla naszego społeczeństwa płynie już nie ze strony totalitarnych państw, lecz ze strony globalnych korporacji, powszechnie inwigilujących nasze zachowania i kuszących obietnicami maksymalnego zysku kosztem demokracji, wolności i – ostatecznie – naszej przyszłości.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The age of surveillance capitalism.
Zrealizowano ze środków finansowych Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane globalnej architekturze modyfikacji behawioralnych, może zmienić ludzką naturę w XXI wieku. Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 338 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61476 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wiek kapitalizmu inwigilacji : walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy / Shoshana Zuboff. - Piaseczno : Storybox.pl, 2021. - 2 płyty (CD) (29 godz. 40 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Pierwsza szczegółowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję. Jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie.
Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane globalnej architekturze modyfikacji behawioralnych, może zmienić ludzką naturę w XXI wieku tak samo, jak przemysłowy kapitalizm zniekształcił naturalne środowisko w XIX i XX wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej