Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(127)
Forma i typ
Książki
(119)
Publikacje naukowe
(44)
Publikacje fachowe
(33)
Publikacje dydaktyczne
(29)
Poradniki i przewodniki
(18)
Publikacje popularnonaukowe
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(12)
Audiobooki
(7)
Dostępność
dostępne
(123)
wypożyczone
(14)
Placówka
Wypożyczalnia 90 (Rozłucka 11a)
(4)
Wypożyczalnia 40 (Paca 46)
(5)
Wypożyczalnia 110 (Abrahama 10)
(3)
Wypożyczalnia 3 (Waszyngtona 2b)
(5)
Wypożyczalnia 44 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(7)
Wypożyczalnia 78 (Majdańska 5)
(2)
Wypożyczalnia KM (Meissnera 5)
(6)
Wypożyczalnia 62 (Egipska 7)
(2)
Wypożyczalnia 89 (Grochowska 202)
(2)
Wypożyczalnia 100 (Zwycięzców 46)
(2)
Wypożyczalnia 94 (Meksykańska 3)
(2)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(75)
Wypożyczalnia Zbiorów Obcojęzycznych (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(12)
Grochoteka (ul. Grochowska 297)
(10)
Autor
Dooley Jenny
(10)
Evans Virginia
(9)
Brown Henry
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Kućma Tomasz
(3)
Bloom Max
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Schein Edgar H. (1928- )
(2)
Spałek Seweryn
(2)
Vickers Craig
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
White Richard
(2)
Witkowska Magda
(2)
Zając-Pałdyna Urszula
(2)
Żółkiewski Zbigniew
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Andrzejewski Przemysław
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Badura Wojciech (1967- )
(1)
Baraniewicz-Kotasińska Sabina
(1)
Barnum Phineas Taylor (1810-1891)
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bech-Wysocka Katarzyna
(1)
Beck Ewa
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Bogacz-Wojtanowska Ewa
(1)
Bondos Ilona
(1)
Brawn Ross (1954- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broquier Justyna
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Bąk Adam
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Chomiak-Orsa Iwona
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cichocki Marcin
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Clark Duncan
(1)
Cox Michael (dziennikarz)
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cusumano Michael A (1954- )
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czajkowska Anna (tłumacz)
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czarnomska Małgorzata
(1)
Czekałowski Karol
(1)
Decewicz Anna
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Doroba Anita
(1)
Dragun Jacek (1962- )
(1)
Dudek Krzysztof
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Ford Henry (1863-1947)
(1)
Foss Nicolai J
(1)
Fox Scott
(1)
Gacek Łukasz P
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Gawande Atul (1965- )
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gemra Kamil
(1)
Gia Bo
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Goczek Łukasz
(1)
Godin Seth
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Graeber David (1961- )
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Górski Jerzy
(1)
Gębicka-Frąc Maria (tłumacz)
(1)
Głodek Paweł (1971- )
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Harnish Verne
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hastings Reed
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Hoffman Reid
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jopek Katarzyna
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(66)
2010 - 2019
(57)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(83)
1901-2000
(4)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
2001- 2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(114)
Wielka Brytania
(12)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(114)
angielski
(12)
Odbiorca
Menedżerowie
(16)
Szkoły wyższe
(16)
B1 (poziom biegłości językowej)
(11)
Poziom średniozaawansowany
(11)
A1 (poziom biegłości językowej)
(10)
A2 (poziom biegłości językowej)
(10)
Poziom niższy średniozaawansowany
(10)
Poziom podstawowy
(10)
Nauczyciele
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Doradcy personalni
(2)
Logistycy
(2)
Studenci
(2)
Architekci
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dorośli
(1)
Ekonomiści
(1)
Farmaceuci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura austriacka
(1)
Temat
Zarządzanie
(23)
Marketing
(11)
Przedsiębiorstwo
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Innowacje
(9)
Sukces
(7)
Przywództwo
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Konkurencyjność
(4)
Praca
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rynek pracy
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Finanse
(3)
Globalizacja
(3)
Grywalizacja
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Public relations
(3)
Płaca
(3)
Reklama
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Bogactwo
(2)
Coaching
(2)
Decyzje
(2)
Dobre praktyki
(2)
Human resources
(2)
Instytucje kultury
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Internet
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Kreatywność
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Organizacja pracy
(2)
Organizacje
(2)
Planowanie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Pokora
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(2)
Samorealizacja
(2)
Sprzedaż
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Służba zdrowia
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Adidas
(1)
Administracja publiczna
(1)
Algorytmy
(1)
Alibaba.com
(1)
Analitycy danych
(1)
Analiza danych
(1)
Anomia pracownicza
(1)
Antyglobalizm
(1)
Apple Inc
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Baby boomers
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bary (lokale gastronomiczne)
(1)
Baza danych
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Big data
(1)
Brawn, Ross (1954- )
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Business English
(1)
Ceny
(1)
Content marketing
(1)
Controlling personalny
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting
(1)
Cyberprzestrzeń
(1)
Czytanie
(1)
Dassler, Adolf
(1)
Dassler, Rudolf
(1)
Temat: czas
2001-
(33)
1901-2000
(9)
1989-2000
(7)
1945-1989
(5)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Chiny
(3)
Niemcy
(3)
Europa
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Azja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Meksyk
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(33)
Podręcznik
(23)
Opracowanie
(15)
Monografia
(9)
Audiobooki
(7)
Materiały pomocnicze
(6)
Wywiad dziennikarski
(3)
Biografia
(2)
Esej
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7196)
Językoznawstwo
(6063)
Historia
(3308)
Psychologia
(1202)
Socjologia i społeczeństwo
(1193)
Zarządzanie i marketing
(127)
Medycyna i zdrowie
(1059)
Kultura i sztuka
(858)
Biologia
(670)
Literaturoznawstwo
(599)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(570)
Podróże i turystyka
(565)
Religia i duchowość
(505)
Rozwój osobisty
(459)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(395)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(339)
Etnologia i antropologia kulturowa
(314)
Kulinaria
(306)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(288)
Filozofia i etyka
(282)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(274)
Geografia i nauki o Ziemi
(273)
Kultura fizyczna i sport
(252)
Fizyka i astronomia
(245)
Nauka i badania
(219)
Hobby i czas wolny
(187)
Styl życia, moda i uroda
(167)
Ochrona środowiska
(162)
Architektura i budownictwo
(159)
Informatyka i technologie informacyjne
(148)
Inżynieria i technika
(127)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(108)
Media i komunikacja społeczna
(100)
Praca, kariera, pieniądze
(92)
Matematyka
(60)
Transport i logistyka
(59)
Rolnictwo i leśnictwo
(50)
Chemia
(49)
Dom i ogród
(41)
Archeologia
(40)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(36)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Fizyka
(2)
Geografia Europy
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Biologia i nauki o życiu
(1)
Edukacja
(1)
Fantasy
(1)
Geografia Afryki
(1)
Geografia Ameryki Południowej
(1)
Geografia Ameryki Północnej
(1)
Geografia Antarktydy
(1)
Geografia Australii
(1)
Geografia Azji
(1)
Geografia świata
(1)
Hobby i wolny czas
(1)
Literatura
(1)
Nagranie w formacie mp3
(1)
Podróże i kulinaria
(1)
Powieść
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwosci
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Psychoterapia
(1)
Publicystyka
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia i spooeczeństwo
(1)
127 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-62206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szybka Droga do Sukcesu)
Część nakładu z naklejonym ISBN 978-83-7746-742-8.
Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części: Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim. Chris Ritchie zajmuje się marketingiem od prawie dwudziestu pięciu lat. W tym czasie zdobywał doświadczenia związane z pełnieniem wielu różnych funkcji sprzedażowych i marketingowych, zajmował się niemal wszystkimi aspektami marketingu. Chociaż znaczną część swoich doświadczeń zgromadził w branży technologicznej, pracował również w wielu innych sektorach – zajmował się marketingiem sportowym, pracował w sektorze publicznym, a także w branżach usług finansowych i profesjonalnych (w tym szkoleń i konsultingu w dziedzinie zarządzania) oraz w branży spożywczej i w sektorze produkcyjnym. Chris ma za sobą wiele lat korporacyjnego życia, a obecnie pełni funkcję dyrektora dwóch firm marketingowych koncentrujących się na generowaniu przychodu dla swoich klientów i wzmacnianiu relacji w ich imieniu. Sine Qua Non International specjalizuje się w marketingu doświadczeń, w szczególności zaś w działalności sponsorskiej i sportowej, natomiast Collumbell Communications oferuje usługi marketingowe firmom z sektora technologicznego. Obie firmy dysponują kompetencjami w obszarze opracowywania i realizacji przedsięwzięć z zakresu marketingu, PR, a także różnego rodzaju wydarzeń i imprez. Do grona ich klientów zaliczają się SanDisk, Hitachi, Accenture, Imation, Avaya, Nokia, Ducati, Dorna, Attenda, SmartTrust, AOMi oraz Sun Microsystems. Chris uzyskał (z wyróżnieniem) tytuł BSc na University College of Wales w Aberystwyth w 1984 roku, a następnie tytuł MBA na University of Warwick w 1995 roku.
Książka
W koszyku
Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2009. - 393,[1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Praca ta jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylusprawnie, przejrzyście, komunikatywnie.Bardzo mocną stroną tej książki są tzw. analizy przypadków, pozwalające czytelnikowi na praktyczne zweryfikowanie tekstu opisowego.[lubimyczytac.pl].
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-60940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś „potworem” - osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi możliwościami. Książka Igora Ryżowa, negocjatora z wieloletnim stażem, to opis technik i scenariuszy, które pomogą Ci stanąć do negocjacji z „potworem” jak równy z równym. Znajdziesz w niej gotowe narzędzia negocjacyjne, autentyczne przykłady z biznesu, polityki i życia codziennego, które pomogą Ci skutecznie osiągnąć w negocjacjach z silniejszymi to, na czym ci zależy. Przekonaj się, czym różni się rosyjski styl negocjacji od zachodniego. Przetestuj zagrywkę „częściowej zgody” stosowaną przez Władimira Putina. Dowiedz się, jak osiągać kompromisy, z których będziesz dumny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Team Spirit)
Nikt nie uczy żeglarzy przywództwa - ani kapitanowie dużych jachtów, ani skiperzy pływający z załogami amatorskimi w procesie żeglarskiej edukacji nie są przygotowywani do tego, jak dowodzić.
Jacek Santorski, doświadczony psycholog od lat kształcący i wspierający biznes i Małgorzata Czarnomska, kapitan z wieloletnim stażem rozmawiają o tematach związanych z przywództwem z ósemką doświadczonych żeglarzy - kapitanów.
Rozmawiają o tym, czym jest dla nich zarządzanie ludźmi, jak sobie radzą z pokonywaniem kryzysów, o reakcjach na sytuacje stresowe i awaryjne oraz konflikty. Pokazują uniwersalne cechy skutecznego lidera oraz dowodzą, że zasady rządzące dobrym przywództwem są takie same na morzu i na lądzie. Rozmówcy często nie myślą o sobie jako o liderach, przywódcach, choć jako dowodzący załogami biorą na siebie prawdziwą odpowiedzialność za innych ludzi - nie tylko ich dobre samopoczucie, ale też kluczowe na morzu bezpieczeństwo. I jeśli są dobrymi dowódcami, korzystają często nieświadomie ze swoich naturalnych talentów, a Jacek Santorski pozwala im zdać sobie z tego sprawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Humble leadership)
W świecie, który transformuje się pod wpływem technologii, coraz mocniej zarysowują się dwie siły wpływające na dzisiejszy biznes. Pierwszą z nich jest komunikacja. Zdolność do budowania relacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, staje się kluczową umiejętnością menedżerów. Drugą siłą jest zdolność do rozumienia natury problemu. Nasilający się szum informacyjny i powszechna dostępność informacji sprawiają, że coraz częściej przywódcy podejmują decyzje nie mając pełnego zrozumienia warunków, w jakich są prowadzone działania i charakteru problemów, z którymi muszą sobie radzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-62464 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61218, FV-61046 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-60941 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ang/N [ss] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider 2.0 / Bernardo Stamateas ; przekład Ksenia Zawanowska. - Warszawa : Bellona, copyright 2024. - 236, [3] strony : ilustracje ; 20 cm.
Na okładce: Wszystko można robić lepiej, niż robi się dzisiaj!
Lider: przywódca, szef, autorytet. To osoba, która zarządza udzieloną mu przez zespół i wykorzystuje ją do osiągnięcia wspólnego celu. Bez lidera grupa nie jest w stanie funkcjonować. Bycie liderem to dar, umiejętność, z którą niektórzy się rodzą, a inni nie. Ale można się tego nauczyć. W tej książce Bernardo Stamateas przedstawia zasady i praktyczne narzędzia, które pomagają pokonać przeciwności losu i poprawić komunikację w zespole, zaangażowanie i wydajność. -Zarządzaj mocą, którą dają ci ludzie ; -Odpowiednio wydawaj polecenia ; -Naucz się delegować zadania ; -Skutecznie przekazuj innym wiedzę, ale i sam cały czas się ucz ; -Dowiedz się, jak motywować innych ; -Zbuduj świetny zespół ; -Pomóż grupie uwolnić pełny potencjał drzemiący w każdym z Was i razem osiągnijcie nadzwyczajny sukces! Bernardo Stamateas, światowej sławy psycholog, terapeuta i specjalista od samorozwoju, podpowiada, jak nauczyć się właściwie korzystać z władzy, by realizować cele, a jednocześnie cieszyć się zaufaniem współpracowników i dodatkowo ciągle się rozwijać. Daje proste wskazówki i przedstawia techniki, które przydadzą się nie tylko na najwyższych stanowiskach zarządczych, lecz także w codziennych relacjach ze współpracownikami, partnerem lub partnerką i członkami rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61682 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz. Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? Zarówno autor jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany. Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z nich autor opisuje najnowsze trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów na 2030 rok. Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie czytelniku: Jakub Bierzyński Sebastian Hejnowski Paweł Kastory Norbert Ofmański Włodzimierz Schmidt Marki Staniszewski Paweł Trochimiuk Tadeusz Żórawski.
Książka
W koszyku
Zrealizowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61699 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ang/PN [e] (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nagranie w formacie mp3.
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej