Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(127)
Forma i typ
Książki
(119)
Publikacje naukowe
(44)
Publikacje fachowe
(33)
Publikacje dydaktyczne
(29)
Poradniki i przewodniki
(18)
Publikacje popularnonaukowe
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(12)
Audiobooki
(7)
Dostępność
dostępne
(122)
wypożyczone
(15)
Placówka
Wypożyczalnia 90 (Rozłucka 11a)
(4)
Wypożyczalnia 40 (Paca 46)
(5)
Wypożyczalnia 110 (Abrahama 10)
(3)
Wypożyczalnia 3 (Waszyngtona 2b)
(5)
Wypożyczalnia 44 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(7)
Wypożyczalnia 78 (Majdańska 5)
(2)
Wypożyczalnia KM (Meissnera 5)
(6)
Wypożyczalnia 62 (Egipska 7)
(2)
Wypożyczalnia 89 (Grochowska 202)
(2)
Wypożyczalnia 100 (Zwycięzców 46)
(2)
Wypożyczalnia 94 (Meksykańska 3)
(2)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(75)
Wypożyczalnia Zbiorów Obcojęzycznych (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(12)
Grochoteka (ul. Grochowska 297)
(10)
Autor
Dooley Jenny
(10)
Evans Virginia
(9)
Brown Henry
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Kućma Tomasz
(3)
Bloom Max
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Schein Edgar H. (1928- )
(2)
Spałek Seweryn
(2)
Vickers Craig
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
White Richard
(2)
Witkowska Magda
(2)
Zając-Pałdyna Urszula
(2)
Żółkiewski Zbigniew
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Andrzejewski Przemysław
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Badura Wojciech (1967- )
(1)
Baraniewicz-Kotasińska Sabina
(1)
Barnum Phineas Taylor (1810-1891)
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bech-Wysocka Katarzyna
(1)
Beck Ewa
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Bogacz-Wojtanowska Ewa
(1)
Bondos Ilona
(1)
Brawn Ross (1954- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broquier Justyna
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Bąk Adam
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Chomiak-Orsa Iwona
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cichocki Marcin
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Clark Duncan
(1)
Cox Michael (dziennikarz)
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cusumano Michael A (1954- )
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czajkowska Anna (tłumacz)
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czarnomska Małgorzata
(1)
Czekałowski Karol
(1)
Decewicz Anna
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Doroba Anita
(1)
Dragun Jacek (1962- )
(1)
Dudek Krzysztof
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Ford Henry (1863-1947)
(1)
Foss Nicolai J
(1)
Fox Scott
(1)
Gacek Łukasz P
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Gawande Atul (1965- )
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gemra Kamil
(1)
Gia Bo
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Goczek Łukasz
(1)
Godin Seth
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Graeber David (1961- )
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Górski Jerzy
(1)
Gębicka-Frąc Maria (tłumacz)
(1)
Głodek Paweł (1971- )
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Harnish Verne
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hastings Reed
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Hoffman Reid
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jopek Katarzyna
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(66)
2010 - 2019
(57)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(83)
1901-2000
(4)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
2001- 2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(114)
Wielka Brytania
(12)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(114)
angielski
(12)
Odbiorca
Menedżerowie
(16)
Szkoły wyższe
(16)
B1 (poziom biegłości językowej)
(11)
Poziom średniozaawansowany
(11)
A1 (poziom biegłości językowej)
(10)
A2 (poziom biegłości językowej)
(10)
Poziom niższy średniozaawansowany
(10)
Poziom podstawowy
(10)
Nauczyciele
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Doradcy personalni
(2)
Logistycy
(2)
Studenci
(2)
Architekci
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dorośli
(1)
Ekonomiści
(1)
Farmaceuci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura austriacka
(1)
Temat
Zarządzanie
(23)
Marketing
(11)
Przedsiębiorstwo
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Innowacje
(9)
Sukces
(7)
Przywództwo
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Konkurencyjność
(4)
Praca
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rynek pracy
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Finanse
(3)
Globalizacja
(3)
Grywalizacja
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Public relations
(3)
Płaca
(3)
Reklama
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Bogactwo
(2)
Coaching
(2)
Decyzje
(2)
Dobre praktyki
(2)
Human resources
(2)
Instytucje kultury
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Internet
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Kreatywność
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Organizacja pracy
(2)
Organizacje
(2)
Planowanie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Pokora
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(2)
Samorealizacja
(2)
Sprzedaż
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Służba zdrowia
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Adidas
(1)
Administracja publiczna
(1)
Algorytmy
(1)
Alibaba.com
(1)
Analitycy danych
(1)
Analiza danych
(1)
Anomia pracownicza
(1)
Antyglobalizm
(1)
Apple Inc
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Baby boomers
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bary (lokale gastronomiczne)
(1)
Baza danych
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Big data
(1)
Brawn, Ross (1954- )
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Business English
(1)
Ceny
(1)
Content marketing
(1)
Controlling personalny
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting
(1)
Cyberprzestrzeń
(1)
Czytanie
(1)
Dassler, Adolf
(1)
Dassler, Rudolf
(1)
Temat: czas
2001-
(33)
1901-2000
(9)
1989-2000
(7)
1945-1989
(5)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Chiny
(3)
Niemcy
(3)
Europa
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Azja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Meksyk
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(33)
Podręcznik
(23)
Opracowanie
(15)
Monografia
(9)
Audiobooki
(7)
Materiały pomocnicze
(6)
Wywiad dziennikarski
(3)
Biografia
(2)
Esej
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7194)
Językoznawstwo
(6063)
Historia
(3306)
Psychologia
(1199)
Socjologia i społeczeństwo
(1193)
Zarządzanie i marketing
(127)
Medycyna i zdrowie
(1058)
Kultura i sztuka
(857)
Biologia
(670)
Literaturoznawstwo
(599)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(570)
Podróże i turystyka
(565)
Religia i duchowość
(505)
Rozwój osobisty
(459)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(394)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(339)
Etnologia i antropologia kulturowa
(314)
Kulinaria
(306)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(288)
Filozofia i etyka
(282)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(274)
Geografia i nauki o Ziemi
(273)
Kultura fizyczna i sport
(252)
Fizyka i astronomia
(245)
Nauka i badania
(219)
Hobby i czas wolny
(187)
Styl życia, moda i uroda
(167)
Ochrona środowiska
(161)
Architektura i budownictwo
(159)
Informatyka i technologie informacyjne
(148)
Inżynieria i technika
(127)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(108)
Media i komunikacja społeczna
(100)
Praca, kariera, pieniądze
(92)
Matematyka
(60)
Transport i logistyka
(59)
Rolnictwo i leśnictwo
(50)
Chemia
(49)
Dom i ogród
(41)
Archeologia
(40)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(36)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Fizyka
(2)
Geografia Europy
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Biologia i nauki o życiu
(1)
Edukacja
(1)
Fantasy
(1)
Geografia Afryki
(1)
Geografia Ameryki Południowej
(1)
Geografia Ameryki Północnej
(1)
Geografia Antarktydy
(1)
Geografia Australii
(1)
Geografia Azji
(1)
Geografia świata
(1)
Hobby i wolny czas
(1)
Literatura
(1)
Nagranie w formacie mp3
(1)
Podróże i kulinaria
(1)
Powieść
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwosci
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Psychoterapia
(1)
Publicystyka
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia i spooeczeństwo
(1)
127 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61481 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61740 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Ekonomiczna)
Książka ukazuje się przy wsparciu Open Society Foundations
Na pytanie czy Twoja praca „daje światu coś sensownego” 37% Brytyjczyków i 40% Holendrów uważa, że za istnieniem ich zajęcia nie przemawia nic. Czy myślisz, że twoja praca ma znaczenie? Jeśli uważasz, że nie, to prawdopodobnie masz rację – i należysz do coraz większego grona osób wykonujących zawody, które nie mają żadnego sensu. Antropolog David Graeber w swojej najnowszej książce zgłębia zjawisko prac bez sensu i zastanawia się, co to mówi nam o dzisiejszym systemie społeczno-gospodarczym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-62801 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61089 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61084 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemiany" - już sam tytuł intryguje. Historia streamingowego giganta, który zostawia konkurencję daleko w tyle i zadziwia badaczy modeli biznesowych stylem zarządzania. "Nie oglądam telewizji, ale mam za to Netflixa" - coraz częściej słyszy się takie komentarze widzów, których dawno zmęczył ograniczony wybór oferowany przez telewizję. I trudno się dziwić, skoro to przedsiębiorstwo od 2016 roku zdominowało rynek światowy rynek streamingowy. Trudno dziś o osobę, która nie spotkałaby się z nazwą Netflix - marka na stałe weszła w kanon firm świadczących usługi rozrywkowe, przełamując wszelkie bariery, nawet te międzynarodowe i międzykulturowe. Historia firmy Netflix sięga 1997 roku, kiedy to Reed Hastings (obecny dyrektor generalny) oraz Mark Randolph założyli firmę, mającą na celu wypożyczanie płyt DVD przez Internet. Przedsiębiorstwo podjęło nowatorskie działania, które pozwoliły pobić konkurencję u progu nowego tysiąclecia. Przełomowym krokiem było udostępnienie streamingu filmów i seriali w 2007 roku, a także publikowanie wszystkich odcinków seriali jednocześnie, co okazało się idealnym rozwiązaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Termin blitzscaling oznacza zarówno ogólny schemat błyskawicznego rozwoju firm na olbrzymią skalę, jak i zbiór używanych w tym celu technik. Blitzscaling stał się możliwy dzięki przełomowi, jaki przyniosła rewolucja internetowa: to ona sprawiła, że wkraczanie na rynki światowe odbywa się w sposób wcześniej niewyobrażalny. Niewyobrażalna okazuje się też intensywność rywalizacji: szybkość jest ważniejsza od efektywności, a wszystko przebiega w warunkach niepewności i wysokiego ryzyka. Blitzscaling oznacza również działania, które w tradycyjnym myśleniu biznesowym są uważane za bezsensowne, a także konieczność podejmowania trudnych decyzji. Alternatywą dla szaleńczego rozwoju jest klęska, gdy konkurencja dokona blitzscalingu szybciej i skuteczniej.
Dzięki tej książce poznasz i zrozumiesz techniki skalowania biznesu od zera do wielomiliardowego lidera rynku w ciągu zaledwie paru lat. Okaże się ona szczególnie przydatna dla przedsiębiorców, potencjalnych inwestorów, a nawet menedżerów czy liderów, którzy chcą szybko rozwinąć swój projekt. Z przedstawionych technik z powodzeniem skorzystają również osoby prowadzące kampanie polityczne czy organizacje non profit. Liczne studia przypadków i spektakularne przykłady rozwoju najsłynniejszych firm technologicznych pozwoliły na sformułowanie szeregu taktyk, dzięki którym blitzscaling okazuje się możliwy. Znalazły się tu także odpowiedzi na pytania, w jaki sposób należy przeprowadzać blitzscaling, w jakich okolicznościach i jakie mogą być jego konsekwencje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61694 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Ciężko uwierzyć, iż jeden człowiek zrewolucjonizował rynek komputerów (dzięki Apple II i Macowi), animowanych filmów (za sprawą Pixara), a także cyfrowej muzyki (z pomocą iPoda i iTunes). Nic dziwnego, że niektórzy czczą go jak boga. Jednak opowieści o jego spektakularnych napadach szału i ogólnym niepoprawnym zachowaniu przeszły już do legendy. Być jak Steve Jobs burzy otaczający go kult i odsłania tajemnice stojące za jego nieprawdopodobnym sukcesem. Ujawnia prawdziwego Jobsa: nie serce, nie słynny temperament, lecz umysł. Według Leandera Kahneya, który śledzi karierę Jobsa od wczesnych lat dziewięćdziesiątych, jego umysł jest pełen sprzeczności. Jobs wykorzystał cechy uważane przez niektórych za wady: narcyzm, perfekcjonizm, żądzę władzy absolutnej, aby poprowadzić Apple i Pixar do zwycięstwa w szalenie niekorzystnych realiach. W efekcie stał się miliarderem. Kahney rozkłada na czynniki pierwsze zasady, którymi kieruje się Jobs, gdy z zabójczą skutecznością wypuszcza nowe produkty, przyciąga fanatycznie oddanych sobie klientów oraz zarządza jedną z najważniejszych marek na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61032 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przypuszczalnie współpraca ludzko-maszynowa przyjdzie w pakiecie z listą nowych zawodów, o jakich dziś nawet nam się jeszcze nie śni. A co z obecnymi zawodami? Które przetrwają? Co będzie na przykład z osobami zarządzającymi pracą ludzi? Spokojnie, akurat menadżerowie najprawdopodobniej będą potrzebni. Jednak nie wszyscy. Z podniesioną głową w najbliższą przyszłość spoglądać będą mogli tylko ci szefowie, którzy już dziś nauczą się porywać za sobą innych. Także pokolenie ludzi młodych, tych, których podobno nic nie interesuje. By to skutecznie zrobić, po pierwsze trzeba porzucić wielkie HR-owe hasła. Po drugie ? sięgnąć po sposób komunikacji rodem z... rozbawionej piaskownicy. Brzmi intrygująco? To dobrze, bo właśnie rozpoczynamy zabawę w pracę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Z nowym wstępem autorki bestsellerowej "Doktryny szoku".
"No Logo", międzynarodowy bestseller, nazywany biblią alterglobalistów. Kultowa książka ze wstępem przygotowanym przez Naomi Klein specjalnie z okazji dziesiątej rocznicy pierwszego wydania.
Książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem krytyków ekspansywnego kapitalizmu. Teraz, gdy wciąż zmagamy się z kryzysem ekonomicznym, wnikliwa analiza naszego świata, którym rządzą znane marki i wielkie korporacje, przeprowadzona przez Naomi Klein, jest bardziej aktualna niż kiedykolwiek. W równych częściach to analiza kulturowa, manifest polityczny i dziennikarskie exposé, a także historia o buncie i samostanowieniu w naszym nowym omarkowanym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 00 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-60928 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61949 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reguła 80/20 : zasada, która odmienia świat / Richard Koch ; [tłumaczenie Leszek Sielicki]. - Zaktualizowane wydanie rocznicowe. - Gliwice : Onepress Power - Helion, copyright 2020. - 399 stron : wykresy ; 22 cm.
Tytuł oryginału: The 80/20 principle : the secret of achieving more with less.
DBN
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61066 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka rynkologii / Jacek Kotarbiński. - Gliwice : Wydawnictwo "Helion", cop. 2014. - 240 stron ; 24 cm.
(Onepress)
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.
Książka
W koszyku
Ponowne wydanie klasycznego dzieła Tadeusza Kotarbińskiego - filozofa, pedagoga, twórcy etyki niezależnej, myśliciela zaangażowanego w sprawy społeczne, jednego z założycieli i pierwszego rektora Uniwersytetu Łódzkiego, a także patrona nagrody na najwybitniejszą pracę naukową z dziedziny humanistyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-62001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej