Borkowski Paweł (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Czasopisma
(1)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia 19 (Meissnera 5)
(1)
Wypożyczalnia BD 55 (Egipska 7)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Christie Agatha (1890-1976)
(718)
Kowalska Dorota
(664)
Borkowski Paweł (informatyka)
(-)
Fabianowska Małgorzata
(612)
Shakespeare William (1564-1616)
(581)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(527)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(524)
Kochanowski Jan
(469)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(460)
Roberts Nora (1950- )
(456)
Drewnowski Jacek (1974- )
(434)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(361)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(352)
Zarawska Patrycja
(334)
Popławska Anna
(323)
Mazan Maciejka
(320)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Pratchett Terry (1948-2015)
(309)
Prus Bolesław (1847-1912)
(308)
Szulc Andrzej
(295)
Naczyńska Zuzanna
(292)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(286)
ŻEROMSKI STEFAN
(286)
Dickens Charles (1812-1870)
(285)
Zarawska Patrycja (1970- )
(283)
Kiss Jacek
(269)
Siemianowski Roch (1950- )
(266)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek
(258)
King Stephen (1947- )
(252)
Żeleński Tadeusz
(252)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(248)
Lem Stanisław (1921-2006)
(244)
Polkowski Andrzej
(242)
Zimnicka Iwona (1963- )
(239)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(235)
Leśmian Bolesław
(233)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(233)
Spirydowicz Ewa
(232)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(230)
Hopkins Andy (1952- )
(229)
Krasicki Ignacy
(229)
Precigs Katarzyna
(229)
Mortka Marcin (1976- )
(227)
Potter Jocelyn (1955- )
(227)
Masterton Graham (1946- )
(225)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(224)
Steel Danielle (1948- )
(208)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(206)
Kędzierski Sławomir
(206)
Jasieński Ksawery
(205)
Bieroń Tomasz
(204)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Cieślik Donata
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Ochab Janusz
(198)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(197)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(197)
Kelly Alison
(195)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Siewior-Kuś Alina
(194)
Fabisińska Liliana (1971- )
(193)
Braiter Paulina (1968- )
(191)
Cussler Clive (1931-2020)
(189)
Cholewa Piotr W
(187)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(187)
Braiter Paulina
(185)
Domańska Joanna (1970- )
(183)
MONTGOMERY LUCY MAUD
(183)
DISNEY WALT
(182)
Mosiewicz Maria
(182)
Możdżyńska Aldona
(182)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(181)
Evans Virginia
(181)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(181)
Bassett Jennifer
(180)
Szypuła Wojciech
(180)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(179)
Astley Neville
(177)
Nienacki Zbigniew (1929-1994)
(177)
Supeł Barbara
(174)
Nakoniecznik Arkadiusz
(172)
Jansson Tove (1914-2001)
(171)
Kozak Jolanta
(171)
Rzehak Wojciech
(171)
Wilusz Tomasz
(171)
DĄBROWSKA MARIA
(169)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(169)
Skibniewska Maria
(168)
zbiorowa praca
(168)
Coben Harlan (1962- )
(166)
Kabat Jan
(166)
Kroszczyński Stanisław
(164)
GOSCINNY RENE
(163)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Baltie
(1)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Scratch (język programowania)
(1)
Gatunek
Publikacje popularnonaukowe dla dzieci
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Przygoda z elektroniką / Paweł Borkowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 504 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej