Reklama telewizyjna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia 3 (Waszyngtona 2b)
(2)
Wypożyczalnia BD 55 (Egipska 7)
(1)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(9)
Grochoteka (ul. Grochowska 297)
(1)
Autor
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Dyba Adam
(1)
Filippi-Lechowska Paulina
(1)
Gruszkowski Tomasz
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
KWARCIAK BOGUSŁAW
(1)
Kall Jacek
(1)
LEWIS HERSCHELL GORDON
(1)
NELSON CAROL
(1)
Olczyk Tomasz (1977- )
(1)
ROGGE JAN-UWE
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
STRUŻYCKI MARIAN
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Literatura amerykańska
(10752)
Literatura polska
(10283)
Powieść obyczajowa
(7399)
Literatura dziecięca
(6904)
Literatura angielska
(6892)
Reklama telewizyjna
(-)
Język angielski
(5537)
Literatura młodzieżowa
(4068)
Powieść przygodowa
(2597)
Kobieta
(2590)
Powieść amerykańska
(2382)
Powieść sensacyjna
(2358)
Literatura francuska
(2202)
Fantastyka
(2052)
Zwierzęta
(2015)
Psychologia
(1689)
Rodzina
(1671)
Przyjaźń
(1599)
Kryminał
(1598)
Powieść psychologiczna
(1524)
Powieść angielska
(1476)
Historia Polski
(1474)
Bajka
(1431)
Literatura niemiecka
(1408)
Fantasy
(1382)
Filozofia
(1374)
Opracowanie literackie
(1371)
Medycyna
(1366)
Dzieci
(1360)
Literatura rosyjska
(1316)
Powieść polska
(1277)
Poezja
(1221)
Miłość
(1187)
Powieść historyczna
(1154)
Poezja polska
(1149)
Tajemnica
(1046)
Poradnik
(1018)
Relacje międzyludzkie
(973)
Opowiadania
(939)
Religia
(934)
Magia
(924)
Uczucia
(909)
Powieść
(903)
Krytyka literacka
(899)
Dziecko
(885)
Nastolatki
(881)
Sztuka
(842)
Boże Narodzenie
(814)
Historia
(796)
Socjologia
(792)
Język polski
(778)
Śledztwo i dochodzenie
(774)
Matematyka
(763)
Kultura
(750)
Powieść kryminalna
(749)
Język niemiecki
(746)
Romans historyczny
(742)
Dramat
(732)
Język hiszpański
(725)
Romans współczesny
(718)
Ekonomia
(717)
Zoologia
(716)
II wojna światowa (1939-1945)
(715)
Malarstwo
(712)
Polityka
(709)
Pisarze polscy
(703)
Harlequin
(701)
Literatura włoska
(697)
Biografia
(695)
Polska
(695)
Żydzi
(695)
Gramatyka
(691)
Zabójstwo
(685)
Język francuski
(667)
Horror
(659)
Wspomnienia
(655)
Podróże
(654)
Dziewczęta
(651)
Literatura hiszpańska
(650)
Rodzeństwo
(639)
Muzyka
(636)
Psy
(629)
Koty
(621)
Opowiadanie dziecięce
(606)
Fizyka
(604)
Nauka
(596)
Komiks
(586)
Biografia literacka
(571)
Słownictwo
(566)
Romans
(558)
Życie codzienne
(551)
Biografia indywidualna
(547)
Powieść rosyjska
(547)
Czytanie
(537)
Przyroda
(532)
Przestępczość zorganizowana
(527)
Wychowanie w rodzinie
(527)
Powieść kanadyjska
(518)
Język angielski dla dzieci
(501)
Chrześcijaństwo
(490)
Wychowanie
(489)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Publicystyka polska
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-56723 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie Beverly Hills 90210 próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na walkę z mszycą, a Adam Słodowy uczył Polaków, jak z gumki recepturki i ołówka zrobić karmnik dla ptaków, na ekrany telewizorów Rubin nieśmiało zakradała się reklama. Transformersi to arcyciekawa opowieść o początkach polskiej reklamy telewizyjnej, o ludziach, którzy kładli podwaliny pod raczkujący biznes, o fortunach, które powstawały nieomal z dnia na dzień. Ale to także podróż do czasów, kiedy „z pewną taką nieśmiałością” przyglądaliśmy się kolorowemu Zachodowi, gdy „Mariola okocim spojrzeniu” przechadzała się w marmurkowych jeansach, a zawody w kapsle wygrywało się z głośnym okrzykiem „no to Frugo!”. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7.0 GROCHOTEKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Niniejsza książka to wydanie drugie, zmienione i rozszerzone, popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-36405 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-38860 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-54386 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-52530 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-54098 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej