HUGHES MARK
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia BD 47 (Paca 46)
(1)
Wypożyczalnia 89 (Grochowska 202)
(1)
Wypożyczalnia 100 (Zwycięzców 46)
(1)
Grochoteka (ul. Grochowska 297)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Christie Agatha (1890-1976)
(716)
Kowalska Dorota
(664)
HUGHES MARK
(-)
Fabianowska Małgorzata
(612)
Shakespeare William (1564-1616)
(581)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(526)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(524)
Kochanowski Jan
(469)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(460)
Roberts Nora (1950- )
(456)
Drewnowski Jacek (1974- )
(435)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(361)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(351)
Zarawska Patrycja
(334)
Popławska Anna
(324)
Mazan Maciejka
(320)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Pratchett Terry (1948-2015)
(309)
Prus Bolesław (1847-1912)
(307)
Szulc Andrzej
(295)
Naczyńska Zuzanna
(293)
ŻEROMSKI STEFAN
(286)
Dickens Charles (1812-1870)
(285)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(285)
Zarawska Patrycja (1970- )
(277)
Kiss Jacek
(269)
Siemianowski Roch (1950- )
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek
(258)
Żeleński Tadeusz
(252)
King Stephen (1947- )
(250)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(249)
Lem Stanisław (1921-2006)
(244)
Polkowski Andrzej
(242)
Zimnicka Iwona (1963- )
(239)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(235)
Leśmian Bolesław
(233)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(233)
Spirydowicz Ewa
(232)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(230)
Hopkins Andy (1952- )
(229)
Krasicki Ignacy
(229)
Precigs Katarzyna
(228)
Potter Jocelyn (1955- )
(227)
Mortka Marcin (1976- )
(226)
Masterton Graham (1946- )
(225)
Steel Danielle (1948- )
(209)
Jasieński Ksawery
(205)
Kędzierski Sławomir
(205)
Bieroń Tomasz
(204)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(204)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Ochab Janusz
(198)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(197)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(196)
Cieślik Donata
(195)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Fabisińska Liliana (1971- )
(193)
Kelly Alison
(193)
Siewior-Kuś Alina
(193)
Braiter Paulina (1968- )
(191)
Cussler Clive (1931-2020)
(189)
Cholewa Piotr W
(187)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(187)
Braiter Paulina
(185)
MONTGOMERY LUCY MAUD
(183)
DISNEY WALT
(182)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Mosiewicz Maria
(182)
Możdżyńska Aldona
(182)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(181)
Evans Virginia
(181)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(181)
Bassett Jennifer
(180)
Szypuła Wojciech
(180)
Astley Neville
(177)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(177)
Nienacki Zbigniew (1929-1994)
(177)
Nakoniecznik Arkadiusz
(173)
Supeł Barbara
(172)
Kozak Jolanta
(171)
Rzehak Wojciech
(171)
Wilusz Tomasz
(171)
Jansson Tove (1914-2001)
(170)
DĄBROWSKA MARIA
(169)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(169)
Skibniewska Maria
(168)
zbiorowa praca
(168)
Coben Harlan (1962- )
(166)
Kabat Jan
(166)
Kroszczyński Stanisław
(164)
GOSCINNY RENE
(163)
Grisham John (1955- )
(162)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing
(2)
Ekonomia
(1)
Formuła 1
(1)
Marketing szeptany
(1)
PR
(1)
Promocja
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Sport samochodowy
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł. : przewodnik po sześciu dekadach Grand Prix Konstruktorzy, kierowcy i tory wyścigowe. Wyniki i statystyki 2006 Niezbędnik kibica na sezon 2007
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 DF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany - sztuka reklamy bez reklamy. Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: * znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, * kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę, * operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii. Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn "Time" nazwał to "jednym z największych podbojów opinii publicznej" w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły - stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to. Książka (...) jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 GROCHOTEKA (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej