511899
Book
In basket
Dlaczego kupujemy? Ubrania – żeby się okryć, jedzenie – żeby zaspokoić głód, mieszkania – żeby zapewnić sobie schronienie. Czyżby? Nawet dziecko wie, że to nieprawda. Po ulicach miast suną komercyjne wersje pojazdów z Rajdu Dakar! Rowery i narty światowych marek, na których sportowcy ustanawiają rekordy, są tłem do zdjęć na Instagramie! Kupując towary, zaspokajamy swoje rozmaite potrzeby, jednak nie chodzi tu wyłącznie o cechy określonej rzeczy, ale szerszy przekaz: oryginalny otwieracz do win sugeruje mój szczególny stosunek do tego szlachetnego trunku, czyniąc mnie koneserem!
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Funding information note
"Płatne ze środków finansowych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again