511971
Książka
W koszyku
Marketing i public relations w małej firmie / Moi Ali ; [tłumaczenie Tomasz Rzychoń]. - Wydanie 2. zaktualizowane. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2009. - 479 stron ; 21 cm.
(Onepress Small Business)
Sztab doradców ds. marketingu i PR: wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR przeprowadzi badania marketingowe pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 GROCHOTEKA (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Practical marketing in public relations for the small business, 2002
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej