511899
Książka
W koszyku
Specjaliści od innowacji w Mc Kinsey & Company kwestionują mit, że silne, nastawione na przetrwanie firmy, corocznie będą mieć świetne wyniki. Przedstawiajądynamiczne strategie nieciągłości i twórczej destrukcji, które firmy muszą stosować, aby na trwałe utrzymać konkurencyjność. Richard N. Fosteri Sarah Kapłan opisują badania, które prowadzili przez ponad trzydzieści sześć lat w Mc Kinsey & Company nad przeszło tysiącem firm z piętnastu gałęzi przemysłu. Wśród badanych branż, znalazły się te istniejące od dawna, jak papiernicza czy chemiczna, a także te stosunkowo nowe: produkcja półprzewodników i oprogramowania. Korzystając z olbrzymiej bazy faktów, Foster i Kapłan dowodzą, że nawet najlepiej zarządzane i najbardziej cenione firmy spośród tych, które przebadali, nie są w stanie utrzymać poziomu wydajności dającego przewagę rynkową dłużej niż przez piętnaście lat. Długookresowe badania Fostera i Kapłan nad powstawaniem, rozwojem i upadkiem amerykańskich koncernów przekonują, że korporacyjny odpowiednik El Dorado, firma nieustannie osiągająca lepsze wyniki niż rynek, nigdy nie istniała. To mit.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 GROCHOTEKA (1 egz.)
Strefa uwag:
Dlaczego firmy nastawione na stopniowe ulepszanie swojej działalności nie mają szansy przetrwać - i jak je skutecznie przekształcać
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [333]-335. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej