511841
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci. Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.Zacznij od: zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google, prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego, tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek, promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter.
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Get up to speed with online marketing : how to use websites, blogs, social networking and much more, 2011
Tyt. grzbietowy: Marketing internetowy : szybkie łącze z klientami.
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: "Get up to speed with online marketing : how to use websites, blogs, social networking and much more" 2011.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej