511899
Książka
W koszyku
E-marketing w praktyce : strategie skutecznej promocji online / Artur Maciorowski. - Warszawa : Edgard, 2013. - 216 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Samo Sedno)
Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt! [empik.com]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 GROCHOTEKA (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Netografia na stronie 215.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej