511899
Book
In basket
Zamierzeniem autora była analiza i ocena procesu dcyzyjnego nabywcy co do wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych w aspekcie oddziaływania na ten proces czynników o charakterze marketingowym. Autor podjął także próbę zbadania, w jakim stopniu nabywca, dokonując wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych, porównuje ze sobą koszty i korzyści związane z tą decyzją, tak więc rozważania odnoszą się również do kwestii racjonalności zachowań konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców - kierunków zarządzania i ekonomia - interesujących się problematyką rynkowych zachowań konsumentów oraz marketingu w handlu detalicznym.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. FV-51690 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 171-176
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again