511971
Book
In basket
W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc różne modele i teorie zarządzania, autorka omówiła tworzenie skutecznych strategii PR w kontekście m.in. zarządzania strategicznego firmą, działania kierownictwa firmy, zarządzania zasobami ludzkimi, działalności marketingowej firmy, wpływu globalizacji na działania PR oraz ich skuteczność. Książka jest adresowana do studentów zarządzania, socjologii, psychologii, a także praktyków PR zajmujących się na co dzień kształtowaniem wizerunku firmy.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 005 GROCHOTEKA (1 egz.)
Notes:
General note
Dla studentów zarządzania, socjologii, psychologii, a także praktyków PR.
Bibliography, etc. note
Bibliografia strona161-[163].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again