511888
Book
In basket
Strategie rozwoju firmy / Zdzisław Pierścionek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001. - 341, [2] strony : rysunki, wykresy ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
W pracy w usystematyzowany sposób przedstawiono najważniejsze strategie rozwoju przedsiębiorstwa: cechy tych strategii, zasady i metody ich wyboru oraz zakres zastosowania i efekty poszczególnych strategii podejmowanych w przedsiębiorstwach krajów rozwiniętych. Autor stara się zaprezentować różne koncepcje strategiczne, różne podejścia i metody analizy strategicznej oraz formułowania strategii, różne uwarunkowania, tak aby pokazać całość i złożoność problematyki zarządzania strategicznego, których nie da się rozwiązać za pomocą określonych schematów. Praca koncentruje się na dwóch etapach zarządzania strategicznego tj. na generowaniu i wyborze strategii oraz analizie strategicznej. Tekst jest uporządkowany według etapów procesu zarządzania strategicznego oraz według poziomów zarządzania i poszczególnych rodzajów strategii.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 658 REWERS (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 337-[342].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again