Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(50)
Forma i typ
Gry i zabawki
(48)
Książki
(2)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia 100 (Zwycięzców 46)
(2)
Autor
Chrzanowska Agnieszka
(5)
Skowron Martyna
(3)
Żabicka Monika
(3)
Chvátil Vlaada
(2)
Gamrot Magda
(2)
Kalota Rafał
(2)
Kiesling Michael
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Kosh
(2)
Puzdrowska Kamila
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Amajida Sheila
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Ariyanto Asep
(1)
Badie Ramy
(1)
Baerald Francesca
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baracchi Tiziano
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beppler Josh
(1)
Bienert Ralph
(1)
Blink Charlie
(1)
Blossier Guillaume
(1)
Bonnessée Régis
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bricker Bill
(1)
Bricker William
(1)
Cairos Joshua
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Clerx Humphrey
(1)
Coates Jason
(1)
Courtland-Smith Julian
(1)
Crittin Frank
(1)
Cruchaga Carlos Palma
(1)
Dal Bo Mauro
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Davis Jacqui
(1)
Delval Julien
(1)
Des Pallières Philippe (1959- )
(1)
Di Silvio Stefano (1991- )
(1)
Diel Niele
(1)
Doerre Monika
(1)
Dzikowski Jakub
(1)
Dąbrowiecka Agnieszka
(1)
Eckert Simon
(1)
Egdell Derek
(1)
Engelstein Sydney
(1)
Engine Polar
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Euron
(1)
Faidutti Bruno
(1)
Foksowicz Piotr
(1)
Franck David
(1)
Franklin Eric
(1)
Franz Klemens (1979- )
(1)
Fructus Nicolas (1970- )
(1)
Fryxelius Isaac
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Frédéric Henry
(1)
Glover Molly
(1)
Goeke Kevin
(1)
Grace Caleb
(1)
Gravel Sophie
(1)
Guérin Philippe
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Hendrickson Ryan
(1)
Hibbler Eric
(1)
Hoffman Sandra
(1)
Hovey David
(1)
Hsiang Lin
(1)
Hutt Amelie
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jokic Tino
(1)
Joly Marie-Eve
(1)
Juszczak Inga
(1)
Jędraszek Patryk
(1)
Kaida Garnett
(1)
Karcz Aleksander
(1)
Karuniawan Agri
(1)
Kaszorek Katarzyna (1989- )
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Kałuża Adam (1971- ). Broad Peak
(1)
Kałuża Adam (1971- ). Lawina
(1)
Kałuża Adam (1971- ). Lhotse
(1)
Kendelic Romana
(1)
Kendell Cam
(1)
Kimpel Drazenka
(1)
Kimpel. Drazena
(1)
Kingsley Jason D
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kondas Monika
(1)
Konieczka Corey
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Krohnert Michael
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(40)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(42)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(49)
czeski
(1)
Odbiorca
Młodzież
(38)
Dorośli
(26)
14-17 lat
(23)
9-13 lat
(20)
Dzieci
(15)
6-8 lat
(6)
18+
(5)
0-5 lat
(1)
14+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Współzawodnictwo
(3)
Gry planszowe
(2)
Kolonizacja kosmosu
(2)
Kupcy
(2)
Strategia
(2)
Tajemnica
(2)
Wszechświat
(2)
Arystokracja
(1)
Astronomia
(1)
Bogactwo
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarodzieje
(1)
Dziki Zachód
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gwiazdozbiór
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Handel
(1)
Historia
(1)
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Laboratoria naukowe
(1)
Logika
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Magia
(1)
Mars (planeta)
(1)
Małżeństwo międzyetniczne
(1)
Miasta
(1)
Miłość
(1)
Muzea
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Napoje magiczne
(1)
Odkrycia geograficzne
(1)
Piraci
(1)
Planety
(1)
Pociągi
(1)
Podejrzany
(1)
Polska
(1)
Potwory
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Prześladowanie
(1)
Przyroda
(1)
Pszczoły (nadrodzina)
(1)
Ptaki
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Renesans
(1)
Rezerwaty przyrody
(1)
Rozwód
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Statki
(1)
Symbole
(1)
Szkoły
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Trening umysłu
(1)
Walka
(1)
Wikingowie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Wyprawy i ekspedycje
(1)
Wyspy
(1)
Zabawa
(1)
Zabójcy
(1)
Zabójstwo
(1)
Zaklęcia i czary
(1)
Zarządzanie
(1)
Łowcy nagród
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Średniowiecze
(1)
Temat: miejsce
Japonia
(2)
Broad Peak (góra)
(1)
K2 (góra)
(1)
Lhotse (góra)
(1)
Maracaibo (Wenezuela)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(44)
Gry i zabawy umysłowe
(22)
Gry strategiczne
(6)
Gry w karty
(4)
Fantasy
(3)
Plansze do gry
(3)
Gry i zabawy
(2)
Karty do gry
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Gry
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry przygodowe
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(32)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
50 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
To ja go tnę / [Ramy Badie ; tłumaczenie Katarzyna Kaszorek, Martyna Skowron]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra zawiera (talia głowna 115 kart standardowej wielkości, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6) : karton, tektura, plastik w pudełku 21x17x4 cm + instrukcja (1 złożona dwustronna karta : ilustracje kolorowe, 35x31 cm).
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-6 osób .
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na niesamowitą przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole! Podczas rozgrywek w To ja go tnę! będziecie mieli okazję pokonywać groźnych przeciwników i sabotować plany swoich wrogów. Aby osiągnąć cel, będziecie wyposażać herosów w przedmioty, ujarzmiać magiczne potęgi i korzystać z modyfikatorów rzutów, by skutecznie przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Zwycięży gracz, który jako pierwszy upoluje 3 potwory lub zbierze drużynę składającą się z 6 różnych klas. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Takenoko / Antoine Bauza ; ilustracje Nicolas Fructus, Joël Van Aerde & Yuio. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (28 płytek pól, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20kanałów nawadniających, 9 żetonów usprawnień, 46 kart celów, 4 plansze graczy, 8 żetonów akcji, kość pogody, figurka pandy, figurka ogradnika) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20 cm).
GRA PLANSZOWA. Po długiej serii sporów, relacje dyplomatyczne pomiędzy Japonią a Chinami w końcu się poprawiły. Aby odpowiednio uczcić tę zgodę chiński cesarz ofiarował japońskiemu władcy święte zwierzę, dużego misia pandę, symbol pokoju. Japoński cesarz powierzył ludziom ze swojego dworu (graczom) trudne zadanie zadbania o zwierzaka i przygotowanie dla niego ogrodu bambusowego. Gracze będą pielęgnować pola uprawne, nawadniać je i uprawiać na nich jeden z trzech rodzajów bambusa (zielony, żółty i różowy) przy pomocy cesarskiego ogrodnika. Swą rolę odegra także pogoda, od słonecznych dni, po poru monsunowe. Gracz któremu uda się zdobyć najwięcej punktów poprzez odpowiednią uprawę bambusa i karmienie pandy wygra grę.
Gra planszowa
W koszyku
Takenoko / Antoine Bauza ; ilustracje Nicolas Fructus, Joel Van Aerde [Picksel] & Yuio ; tłumaczenie Remigiusz Bajor. - Gdańsk : Rebel, [2024]. - 1 gra (zawiera 28 płytek pól, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20 kanałów nawiadniających, 9 żetonów usprawnień, 46 kart celów, 4 plansze graczy, 8 żetonów akcji, 1 kość pogody, 1 figurka pandy, 1 figurka ogrodnika pudełko) : karton, tektura, plastik, drewno ; w pudełku 28x28x8 cm +instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 19x26 cm).
Czas gry: 45 minut
Ilość graczy: 2-4 osób.
Dawno dawno temu, na japońskim cesarskim dworze… Po długiej serii sporów, relacje dyplomatyczne pomiędzy Japonią a Chinami w końcu się poprawiły. Aby odpowiednio uczcić tę zgodę chiński cesarz ofiarował japońskiemu władcy święte zwierzę, dużego misia pandę, symbol pokoju. Japoński cesarz powierzył ludziom ze swojego dworu (graczom) trudne zadanie zadbania o zwierzaka i przygotowanie dla niego ogrodu bambusowego. Gracze będą pielęgnować pola uprawne, nawadniać je i uprawiać na nich jeden z trzech rodzajów bambusa (zielony, żółty i różowy) przy pomocy cesarskiego ogrodnika. Swą rolę odegra także pogoda, od słonecznych dni, po poru monsunowe. Będą musieli także znosić wilczy apetyt pandy, łasej na soczyste pędy bambusa… Gracz któremu uda się zdobyć najwięcej punktów poprzez odpowiednią uprawę bambusa i karmienie pandy wygra grę. Takenoko jest niebanalną grą o stosunkowo prostych zasadach, w którą można grać w dowolnym gronie. Tematyka poruszona w grze oraz pierwszorzędne wykonanie elementów sprawiają, że obcowanie z tą pozycją jest niezwykle miłe i przyjazne da oka. W grę można grać już z dziećmi w wieku 8 lat, ale z doświadczenia wiemy, że przy pomocy rodziców świetnie radzą sobie z nią także 6 latki.
Gra planszowa
W koszyku
Trekking przez historię / projekt gry Charlie Bink ; ilustracje Eric Hibbeler ; projekt graficzny Dann May ; tłumaczenie Kamila Puzdrowska. - Gdańsk : Rebel, 2024. - 1 gra (108 kart historii, 12 kart przodków, 1 plansza zegara, 1 neoprenowa plansza główna, 4 zegarki kieszonkowe, 4 znaczniki punktacji, 84 żetony doświadczeń, 20 kryształów czasu, 4 zbiorniki na kryształy, 24 plany podróży, 4 karty pomocy, indeks dat, 24 karty zakrzywienia czasoprzestrzeni, 4 znaczniki zakrzywienia czasoprzestrzeni, , 2 plany podróży do trybu solo, 1 pojemnik na elementy : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 23 cm), instrukcja trybu solo (1 karta luzem), instrukcja "Zakrzywienia czasoprzestrzeni" (1 karta złożona)
Opis według pudełka i instrukcji.
Liczba graczy: 1-4 osób.
Czas rozgrywki: 30-60 minut.
Witajcie w biurze podróży Wayback Tours! Za chwilę wyruszycie na trzydniową wycieczkę po historii. W wehikule czasu odwiedzicie miejsca odległe o tysiące lat i na własne oczy zobaczycie najważniejsze wydarzenia z przeszłości. Trzymajcie się planu i starajcie się podróżować zgodnie z chronologią, a wyprawa z pewnością Was nie zawiedzie! Trekking przez historię to strategiczna gra dla całej rodziny, która zabiera uczestników w wyjątkową podróż po najważniejszych wydarzeniach w dziejach. Podczas rozgrywki będziemy dobierali specjalne karty historii, starając się zachować odpowiednią kolejność, by zdobyć jak najwięcej punktów. Zmienne układy elementów i indywidualne plansze celów sprawiają, że gra jest niezwykle wciągająca nawet po kilku rozegranych partiach, a klimatyczne ilustracje i opisy wydarzeń historycznych nadają jej edukacyjnego charakteru. Rozgrywka w Trekking przez historię składa się z 3 rund, które odpowiadają poszczególnym etapom Waszej wycieczki. Każdego dnia spędzicie różną liczbę godzin, uczestnicząc w ważnych wydarzeniach historycznych. To od Was zależy, w jaki okres w dziejach się udacie, jednak warto zachować chronologię odwiedzanych wydarzeń, by zdobywać jak najwięcej punktów. Na planszy czekają na Was karty wydarzeń, do których możecie się przenieść. W grze walutą jest czas zaznaczany na specjalnym zegarze, a koszt karty jest zależny od jej położenia. Jeśli wyjątkowo zależy nam na którejś z nich, możemy przesunąć się dalej na planszy zegara, jednak warto pamiętać, że ma ona ważną funkcję wyznacza kolejność, w jakiej rozgrywamy swoje tury. W tej grze nie działamy jedno po drugim; aktywnym graczem jest ten, kto jest najbardziej z tyłu na planszy zegara. Pozornie niezwykle opłacalny ruch może się okazać mniej atrakcyjny, gdy weźmiemy pod uwagę, że dzięki nam przeciwnicy będą mogli rozegrać po dwie rundy zanim nas dogonią. Pozyskane karty historii zapewniają nam żetony doświadczeń, które służą do realizowania indywidualnych celów. Każdy z graczy dysponuje własnym planem podróży, który wymaga innej kombinacji żetonów. Realizowanie tych celów pozwala na zdobywanie cennych punktów. Otrzymujemy je również za odbyte wędrówki, czyli zestawy zebranych kart historii, które tworzą nieprzerwany ciąg chronologicznych wydarzeń. Im więcej kart uda nam się zebrać, tym więcej punktów otrzymamy. [Opis pochodzi od dystrybutora].
Gra planszowa
W koszyku
Megawojownicy / Guillaume Blossier ; ilustracje Jean-Baptiste Reynaud. - Gdańsk : Rebel, 2014. - 1 gra (8 figurek Megawojowników,12 przeźroczystych plastikowych podstawek, 8 Kart Postaci Megawojowników, 64 Karty Akcji, 74 żetony Punktów Życia/Punktów Popularności, 2 żetony Szoku Elektrycznego dla Wygrzewa, 1 żeton Czaszki dla Baobaba, 8 żetonów Szczęsliwego Czaru, 4 elementy ścian wraz z kolumnami, 1 Tor Rund, 1 Znacznik Rundy, 6 kostek do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 29x29 cm).
Liczba graczy: 2-8 osób.
Czas rozgrywki: 30 minut.
GRA PLANSZOWA. Stań do walki na arenie jako jeden z Megawojowników. Każdy gracz wciela się w jednego potężnych wojowników posiadającego unikalne zdolności, gotowego zrobić wszystko, aby wygrać turniej znany jako Plemienna Rozróba. Jest on organizowany podczas każdego zaćmienia słońca na legendarnej Wyspie Krańca Świata. Rozgrywa się on według zasady „każdy na każdego”, bo w ostatecznym rozrachunku pozostanie tylko jeden Wojownik: ten Jeden Jedyny Megawojownik.
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : Obrazki / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami) : karton, plastik, tektura, kolor ; 24x16x6 cm + 1 instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21x15 cm).
Liczba graczy : 2-8.
Czas gry : 15 min.
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami swojej organizacji! Dwóch szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
Gra planszowa
W koszyku
Survive the island / gra autorstwa Juliana Courtlanda-Smitha ; ilustracje: Mr. Cuddington ; tłumaczenie: Sandra Hoffman. - Gdańsk : Rebel, copyright 2024. - 1 pudełko (zawiera 1 plansza, 40 płytek wyspy: 16 płytek plaż, 16 płytek lasów, 8 płytek gór; 13 stworkó: 5 wężów morskich, 6 rekinów, 2 kaiju; 5kart pomocy: po 1 w każdym kolorze; 50 poszukiwaczy skarbów: po 10 w każdym z 5 kolorów o wartości 1, 2, 3, 4, albo 5 punkltów; 12 tratw mieszczących maksymalnie po 3 pionki poszukiwaczy skarbów, 1 kość stworów) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x7 cm + instrukcja (7, [1] stron : ilustracje kolorowe ; 24x24 cm).
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 45 min.
Prowadzona przez Ciebie wyprawa po ukryty na wyspie skarb szła naprawdę świetnie, dopóki wokół nie rozległo się dudnienie, a ziemia pod Twoimi stopami nie zaczęła się trząść. Akurat w tym momencie tutejsze wulkany wybudziły się ze stuletniej drzemki, a ogromne pradawne stwory postanowiły dołączyć do zabawy… Wyspę wkrótce pochłonie morze. To znak, aby zabrać jak najwięcej skarbów i uciekać!
W grze Survive the Island uczestnicy prowadzą zespoły 10 poszukiwaczy uciekających z tonącej wyspy. Każdy z nich niesie ze sobą skarb, którego wartość punktowa widnieje na spodzie odpowiadającego mu pionka. W trakcie rozgrywki gracze starają się doprowadzić swoich poszukiwaczy skarbów na bezpieczny ląd okolicznych wysp, muszą jednak uważać na czyhające w okolicy stwory. I to wszystko przed erupcją 3 z 4 wulkanów!
Gra planszowa
W koszyku
Wilkołaki z Czarnego Lasu / Philippe des Pallieres, Herwe Marty ; tłumaczenie Katarzyna Kaszorek. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra (zawiera 4 karty wilkołaków, 13 kart zwykłych mieszkańców wsi, 1 karta wróżbitki, 1 karta złodzieja, 1 karta łowcy, 1 karta kupidyna, 1 karta czarownicy, 1 karta dziewczynki, 1 karta szeryfa) : karton, kolor ; w pudełku 12x9x2 cm + instrukcja (21, [3] stron. : ilustracje kolorowe ; 8x8 cm).
Wilkołaki z Czarnego Lasu to narracyjna gra blefu i dedukcji, w której każdemu uczestnikowi przypisywana jest rola: wilkołaka, zwykłego mieszkańca lub specjalnej postaci. Pod wodzą narratora prowadzona jest rozgrywka składająca się z naprzemiennych faz nocy (gdy wilkołaki wybierają, którego z wieśniaków się pozbyć) oraz dnia (gdy mieszkańcy starają się wyeliminować wilkołaki ze swojego grona). Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich postaci spoza swojej grupy.
Gra planszowa
W koszyku
Evenfall : edycja polska / Stefano Di Silvio ; ilustracje: Martin Mottet ; tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - Gdańsk : Rebel, copyright 2023. - 1 gra (zawiera 1 plansza z torami punktów zwycięstwa i many, 3 plansze regionów, 52 karty miejsc mocy, 58 kart rytuałów, 42 karty specjalistów/członków rady, 4 żetony punktów zwycięstwa, 1 znacznik pierwszego gracza, 1 znacznik rundy, 12 magicznych kamieni, 60 znaczników surowców - 20 ziół, 20 ksiąg, 20 mikstur ; 1 czerwony magiczny kamień, 24 żetony surowców - księga, mikstura, zioło ; 44 katalizatory awers: sierp, rewers: kula, 1 planszetka Automy ; 4 planszetki klanów: Klan Gwiazdy, Klan Sfery, Klan Ciernia, Klan Krzyża ; 8 żetonów klanów po 2 dla każdego klanu, 4 kafle pomocy, 16 wiedźm, 16 mędrców, 16 znaczników, 4 karty miejsc początkujących, 4 liczniki many) : karton, tektura, plastik, drewno ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (20, [4] stron : ilustracje kolorowe, 28x21 cm).
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 30 minut.
Evenfall to strategiczna gra, w której uczestnicy przewodzą potężnym klanom wiedźm w trudnych czasach zawirowań i konfliktów. Rozgrywka opiera się o efektywne zarządzanie kartami, by jak najlepiej wykorzystać łączące je zależności. Wykorzystując zarówno popularne, jak i nowatorskie mechanizmy, oferuje satysfakcjonującą rozgrywkę, która nabiera smaku, w miarę jak poznajemy wewnętrzne synergie.
Nastał czas zmierzchu dotychczasowego świata. Kruszą się granice rzeczywistości i budzą się siły nadprzyrodzone. Drzewo Świata otwiera swe pełne blasku bramy prowadzące do nieznanych i odległych regionów. Wysyłaj tam wiedźmy ze swojego klanu, aby odkrywały nowe miejsca mocy i przejmowały nad nimi kontrolę. Odprawiaj tajemne rytuały i walcz o magiczne kamienie. Na tronie może zasiąść tylko jedna osoba!
Gra planszowa
W koszyku
Cytadela / Bruno Faidutti ; ilustracje Andrew Bosley, Simon Eckert. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (27 kart postaci, 84 karty dzielnic, 27 pomocniczych kart postaci, 5 kart znaczników zdolności, 8 kart pomocy, plastikowa korona, 22 plastikowe monety) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x14x22 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 20 cm).
(Polskie Gry Planszowe)
Czas gry: 30-60 minut.
Królestwo poszukuje Nadwornego Budowniczego, a Ty jesteś jedną z osób walczących o to prestiżowe stanowisko. Nakłoń do pracy wpływowe postacie i korzystaj z ich specjalnych zdolności, aby przechytrzyć rywali. Stwórz najbardziej imponujące miasto, zdobądź uznanie monarchy i ciesz się upragnionym tytułem Nadwornego Budowniczego!
Gra planszowa
W koszyku
Timeline : Polska/ Henry Frédéric, ilustracje Agnieszka Dąbrowiecka. - Gdańsk : Rebel, [2025]. - 1 gra (zawiera 110 kart zawierających nazwę i i lustrację z przodu oraz te same informacje wraz z datą na odwrocie) : metal, zamsz, karton, kolor ; w pudełku metalowym 13x13x4 cm +instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 11x11 cm).
Czas gry: 15 minut.
Ilość graczy: 2-8 osób.
Czy wiesz, że spinacz biurowy wynalazł Polak? A może jesteś w stanie odgadnąć datę tego wydarzenia? Pamiętasz, kiedy Polska odzyskała niepodległość? Jak myślisz, co zbudowano wcześniej: Bazylikę Mariacką w Gdańsku czy kopalnię soli w Wieliczce? Wybierz jedną z posiadanych w ręku kart i zdecyduj, czy prezentowane przez nią wydarzenie miało miejsce przed tym, które leży już na stole, czy po nim. Następnie odwróć kartę i sprawdź, czy masz rację! Nie musisz znać żadnych dat i wydarzeń, wystarczy dedukcja i trochę szczęścia.
Gra planszowa
W koszyku
Terraformacja MARSA : ekspedycja Ares / Jacob Fryxelius, Nick Little i Sydney Engelstein ; projekt graficzny: Bill Bricker, Jason D. Kingsley i Isaac Fryxelius ; tłumaczenie: Agnieszka Chrzanowska ; redakcja polskich zasad: zespół Rebel. - Gdańsk : Rebel, [2025]. - 1 pudełko [1 plansza, 4 plansze graczy, 20 kart faz po 5 kart w każdym z 4 kolorów graczy, 3 przekładki do kart, 208 kart projektów, 12 kart korporacji, 52 znaczniki kragczy po 13 w każdym z 4 kolorów graczy, 5 kafelków faz, 4 karty pomocy, 9 żetonów obszarów oceanów, 24 żetony lasu warte PZ : 16 o wartości "1" PZ i 8 o wartości "5" PZ, 148 kostek zasobów : 100 brązowych, 24 srebrne i 24 złote, 2 przezroczyste znaczniki do oznaczania Temperatury i Poziomu Tlenu, 1 przewodnik "Szybki start"] ; 25x20x9 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje kolorowe ; 23x19 cm).
Wiek graczy: 14+.
Na pudełku: Gra karciana w uniwersum Terraformacji Marsa.
Liczba graczy: 1-4.
Czas rozgrywki: 60 min.
Gra planszowa
W koszyku
Star Wars : the deckbuilding game / projekt gry i opracowanie: Caleb Grace ; tłumaczenie: Monika Żabicka i Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel, [2023]. - 1 gra (10 startowych kart Imperium, 10 startowych kart Rebelii, 90 kart galaktyki, 10 kart pilotów z Zewnętrznych Rubieży, 20 kart baz (10 Rebelii, 10 Imperium), 2 karty pomocy, tor równowagi Mocy, 50 znaczników obrażeń (fioletowe), 20 znaczników zasobów (żółte), znacznik Mocy (biały)) : plastik, kolor ; w pudełku 8x16x21 cm + instrukcja (31 stron : ilustracje ; 19 cm).
Liczba graczy: 2.
Czas gry: 30 min.
Sojusz Rebeliantów walczy przeciwko tyranii Imperium Galaktycznego. Każde kolejne zwycięstwo wlewa w ich serca nowe pokłady nadziei, a każdy bohaterski czyn wzmacnia determinację. Jednak zasoby Imperium są niewyczerpane, a siła rażenia imperialnej floty nie ma sobie równych. Żadna ze stron nie chce się poddać i echa wojny rozbrzmiewają już w całej galaktyce... Star Wars: The Deckbuilding Game to niezwykle emocjonująca i łatwa do nauczenia dwuosobowa gra, która przeniesie kosmiczną wojnę prosto na Wasz stół. Każdy gracz stanie się stroną tego konfliktu: jeden pokieruje siłami Imperium, drugi poprowadzi Rebelię. Na przestrzeni gry obaj będą stale ulepszać swoje talie, kupując coraz potężniejsze okręty i werbując nowe jednostki, aby zwiększyć swoją siłę rażenia i zdobyć przewagę, która przesądzi o losach konfliktu [opis wydawcy].
Gra planszowa
W koszyku
Na skrzydłach / autorka gry Elizabeth Hargrave ; ilustracje Natalia Rajas, Ana Maria Martinez Jaramillo i Beth Sobel. - Gdańsk ; Rebel ; 2019. - 1 pudełko (170 kart ptaków, 103 żetony pożywienia, 75 jaj, 40 kostek akcji, 26 kart bonusowych, 8 żetonów celó, 1 plansza celów, 5 plansz graczy, 1 wieża kości w kształcie karmnika, 5 kości pożywienia, 1 plastikowa tacka na karty, załącznik, 1 notes punktacji, instrukcja wariantu Automa, 1 rozszerzenie Szybki start ; 30x30 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 28x21 cm).
Czas gry: 40-70 minut
Liczba graczy: 1-5.
W pudełku załącznik z dużą ilością informacji, obok typowych instrukcji.
W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów. Na czym to polega? Podczas zabawy każdy z graczy będzie rozwijał swój własny rezerwat poprzez wykładanie na specjalną planszę kart ptaków. Gra składa się z następujących po sobie tur. Aby wykonać jedną z dostępnych akcji, należy umieścić kostkę akcji w odpowiednim miejscu swojej planszy. Z każdą rundą (a będzie ich cztery), gracze będą mieli coraz mniej akcji do wykorzystania, ale ich efekty będą bardziej rozbudowane. Na samym początku gra będzie szła szybciej, jednak w miarę krystalizowania się strategii, poszczególne tury mogą zajmować coraz więcej czasu.
Gra planszowa
W koszyku
Kotki zombie : gra karciana, w której wybuchasz, a potem wracasz do życia, żeby zaraz wybuchnąć / [autor: Matthew Inman, Elan Lee, Shane Small]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (61 kart) : karton, kolor ; w pudełku 16x11x4 cm + ([1] karta złożona : ilustracje kolorowe ; 38x30 cm).
Na pudełku: gra typów od gry "Ekspolodujące kotki".
Gra dla 2-5 graczy w wieku 12+.
Liczba graczy: 2-5.
Czas rozgrywki: 15 minut.
To samodzielna talia 61 kart z zupełnie nowymi ilustracjami, nawiązującymi do klimatu horroru. Część z nich to mechanizmy znane z gry podstawowej, ale są też zupełnie nowe efekty, na czele z kotkami zombie, pozwalającymi pozostać w grze nawet po spotkaniu z eksplodującym kotkiem.
Gra planszowa
W koszyku
MLEM : agencja kosmiczna / [autor] Reiner Knizia ; [ilustracje] Joanna Rzepecka. - Gdańsk : Rebel, coyright 2023. - 1 gra (zawiera 1 plansza rakiety, 4 żetony celów, 64 żetony punktów: 20 o wartości 1, 20 o wartości 3, 12 o wartości 5, 12 o wartości 10; 1 pionek rakiety, 6 kości, 5 planszetek gracza w 5 kolorach, 1 żeton kosmicznej porażki, 40 żetonów astronautów w 5 kolorach, 20 żetonów odkryć, 20 żetonów tajnych misji, 5 żetonów UFO, 14 żetonów wyprawy, 1 pionek UFO) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 28x28x7 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje kolorowe ; 23x23 cm).
Liczba graczy: 2-5.
Czas rozgrywki: 30-60 min.
Wiek graczy: 8+.
Gra zawiera drobne elementy nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Jest rok 2075. Zaraz po przejęciu kontroli nad światem koty znalazły nowy cel wypraw. Najlepsze zespoły miauczących specjalistów rywalizują o zyskanie przewagi w przestrzeni kosmicznej i nawet brak kciuków nie powstrzyma ich przed próbą sięgnięcia gwiazd. Kto wygra ten zaciekły wyścig pełen kocich kłaczków oraz wybuchających rakiet i położy łapkę na nieskończonych skarbach Drogi Mlecznej? MLEM: Agencja kosmiczna to rodzinna gra planszowa, w której wcielamy się w kapitanów międzygwiezdnych wypraw. Ale nie takich zwykłych, bo nasi astronauci to koty. Nieustraszone i uparte już dawno temu podbiły Ziemię, a teraz mają zamiar opanować cały kosmos. Podczas zabawy naszym zadaniem jest poprowadzenie kociej rakiety, by dotrzeć jak najdalej i uniknąć kotastrof. Przyda się zwierzęcy instynkt, który podpowie, kiedy najlepiej opuścić pojazd, oraz gotowość do podejmowania ryzyka.
Gra planszowa
W koszyku
Star Wars the Mandalorian : Przygody / projekt gry: Corey Konieczka, Josh Beppler. - Gdańsk : Rebel, copyright 2024. - 1 gra (191 standardowych kart (8 kart postaci, 96 kart umiejetności, 71 kart w talii przewodnika, 12 kart wydarzeń, 4 karty pomocy), 20 małych kart (kart planowania), 142 żetony (106 żetonów zagrożeń, 25 żetonów obrażeń, 1 żeton dziecka, 10 żetonów zakłóceń), 8 znaczników postaci (z plastikowymi podstawkami), 2 koperty) : plastik, tektura, papier, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 28 cm), księga misji ([18] stron ilustracje ; 28 cm).
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie. Na opakowaniu również podtytuł: Gra z ekscytującymi misjami dla 1-4 graczy oraz nazwa znaku towarowego: Star Wars.
Liczba graczy: 1-4 graczy.
Czas gry: 30-60 minut.
Opis według pudełka i instrukcji.
Po otrzymaniu lukratywnego zlecenia samotny łowca nagród rozpoczyna podróż, która wystawi na próbę jego umiejętności i odmieni mu życie…
Zostańcie bohaterami, przeżywajcie niezapomniane przygody i poszerzajcie swoje horyzonty, odkrywając tajemnice świata Gwiezdnych Wojen! The Mandalorian: Przygody to angażująca gra, w której wraz z przyjaciółmi wcielacie się w legendarnego łowcę nagród oraz jego sojuszników, by walczyć z wrogami i rozstrzygać rozmaite dylematy. A to wszystko po to, by zrealizować cele ekscytujących misji inspirowanych pierwszym sezonem popularnego serialu. [Opis pochodzi od dystrybutora].
Gra planszowa
W koszyku
Leśne rozdanie / Kosh. - Gdańsk : Rebel, copyright 2023. - 1 gra (66 kart drzew, 48 kart z podziałem góra/dół, 44 karty z podziałem lewo/prawo, 3 karty zimy, 1 plansza polany, 14 kart pomocy, 5 kart jaskini, notes punktacji) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 23x16x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21x15 cm).
Taktyczna kra karciana dla wielbicieli natury.
Leśne rozdanie to gra karciana o prostych zasadach i wielu możliwościach strategicznych. Podczas zabawy Twoim celem jest stworzenie ekologicznie zrównoważonego środowiska dla fauny i flory. Zagrywanie kart drzew rozbuduje Twój las, który możesz dodatkowo ubogacić różnymi zwierzętami, roślinami i grzybami. Jeśli uszanujesz preferencje mieszkańców lasu, zdobędziesz jeszcze więcej punktów. Pamiętaj, że niektóre stworzenia wolą towarzystwo swojego własnego gatunku, a innym najbardziej zależy na konkretnym siedlisku czy pożywieniu.
Gra planszowa
W koszyku
Leśne rozdanie na skraju lasu : rozszerzenie / Kosh. - Gdańsk : Rebel, copyright 2024. - 1 gra (12 kart krzewów, 12 kart z podziałem góra/dół, 12 kart z podziałem lewo/prawo) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 11x11x3 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 10x10 cm).
Taktyczna kra karciana dla wielbicieli natury.
Liczba graczy: 2-5.
Czas rozgrywki: 60 minut.
Leśne rozdanie: Na skraju lasu to rozszerzenie wprowadzające 36 zupełnie nowych, przepięknie ilustrowanych kart. Znajdziesz wśród nich zwierzęta, i rośliny, które urozmaicą Twoje rozgrywki, a także zupełnie nowy typ kart: krzewy. Łączą one możliwości drzew i grzybów, ale nie należą do żadnej z tych kategorii, dzięki czemu pozwolą na wypróbowanie nowych strategii!
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki / tłumaczenie Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel ; 2018. - 1 pudełko (56 kart) ; 11x16x4 cm +instrukcja (ilustracje kolorowe).
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy: 2-5 osób.
Zawartość pudełka: 56 kart, instrukcja
„Eksplodujące kotki” to ewenement w skali światowego finansowania społecznościowego. Ponad 219 000 osób wsparło to miauczące szaleństwo w 2015 roku i tym samym gra osiągnęła wśród internautów status kultowego projektu. Teraz Ty dostaniesz tę „niezwykle strategiczną” grę, która jest połączeniem wszelakich kotomocy oraz rosyjskiej ruletki. Twoim zadaniem będzie zostać jedynym graczem przy stole, którego nie wysadził bombowy kociak. Spryt, szczęście, zadziorność i poczucie humoru – to wszystko przyda Ci się, by mruczący przyjaciel nie przybiegł do Ciebie z wybuchową niespodzianką i nie uległ detonacji.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej