Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Książki
(6)
Proza
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia BD 42 (Biskupia 50)
(1)
Wypożyczalnia BD 34 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(1)
Autor
Crossley Kev
(3)
Green Jonathan (1948- )
(3)
Małecki Łukasz
(3)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Santiago Weberson (1983- )
(2)
Duda-Gryc Marta
(1)
Green Jonathan (1971- )
(1)
Hałas Agnieszka (1980- )
(1)
Kahana Yaniv
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kock Hauke (1965- )
(1)
Kubas Michał
(1)
Kubas Michał. Tropicielonauci
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Luciani Simone
(1)
Osmańska-Kutryba Izabela
(1)
Pierô
(1)
Popielarz Ewa
(1)
Rambourg Maxime
(1)
Rivière Théo
(1)
Rodríguez Juan
(1)
Rubiella Christian
(1)
Shekhter Pini
(1)
Sokołowski Piotr
(1)
Sokołowski Piotr (ilustrator)
(1)
Szewczyk Michał
(1)
Szewczyk Michał (gry planszowe)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Młodzież
(8)
14-17 lat
(6)
9-13 lat
(5)
Dzieci
(5)
Dorośli
(3)
6-8 lat
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(4)
Literatura polska
(2)
Temat
Dracula (postać fikcyjna)
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Postać literacka
(2)
Zwierzęta
(2)
Bale (zabawy taneczne)
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dziewczęta
(1)
Podróże międzyplanetarne
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Wsie
(1)
Zło
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: miejsce
Nibylandia (kraina fikcyjna)
(1)
Siedmiogród (Rumunia ; kraina historyczna)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Gry paragrafowe
(4)
Gry planszowe
(4)
Powieść
(4)
Fantastyka
(3)
Adaptacja literacka
(2)
Grunge
(1)
Gry w karty
(1)
Horror
(1)
Komiks
(1)
Książka zabawka
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Wybierz swoje własne zakończenie.
"Dracula – Klątwa Wampira" - W przepełnionych grozą Karpatach czai się zło, któremu musisz stawić czoło… Wraz z Łowcami Wampirów podejmij walkę, by powstrzymać legendarnego Hrabiego Draculę albo wciel się w samego przerażającego Księcia Ciemności. To od Ciebie zależy, czy historia potoczy się torami znanymi z powieści Brama Stokera, czy Anglia, a potem cały świat pogrąży się w mroku pod rządami przeklętego władcy. W Draculi – Klątwie Wampira to TY decydujesz, którą drogę wybierzesz, jakie zagrożenia napotkasz i które przerażające stwory rzucą się, aby walczyć przeciwko tobie. Pamiętaj, że to, czy odniesiesz sukces, czy ulegniesz Klątwie Wampira, zależy od wyborów, jakich samodzielnie dokonasz.
Gra planszowa
W koszyku
Smoki z głębin / projekt gry: Yaniv Kahana, Pini Shekhter, Simone Luciani ; ilustracje Weberson Santiago ; tłumaczenie Łukasz Małecki. - Podłęże : Muduko, copyright 2024. - 1 gra (4 dwustronne planszetki Morskich Królestw, 1 Wyspa Centralna, 54 znaczników smoczych głów, 190 znaczników smoczych ciał, 44 żetony okrętów pirackich, 60 żetonów złotych monet o niminale 1, 16 żetonów złotych monet o nominale 5, 1 bloczek punktowania, 80 kart wzorów, 33 karty Misji, 24 karty Rafy Koralowej, 1 instrukcja ) : karton, plastik, tektura ; w pudełku 7x26x26 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 40 min.
W każdej turze będziecie zagrywać jedną z dwóch kart wzorów z ręki i umieszczać na planszy morskiego smoka, powiększając w ten sposób swoją obecność w czterech Morskich Królestwach. Ale ostrożnie! Nie wolno wam stawiać własnych smoków morskich obok siebie, a jeśli postawisz smoka obok takiego, który należy do innego gracza, otrzyma on w zamian złoto. W trakcie gry waszym celem będzie zdobycie jak największej liczby punktów zwycięstwa, które otrzymuje się za: zgromadzone skarby, wypełnione misje oraz przewagi liczebne w poszczególnych Morskich Królestwach [opis wydawcy].
Gra planszowa
W koszyku
Dracula vs Van Helsing / projekt gry: Maxime Rambourg, Theo Rivière ; ilustracje Weberson Santiago ; tłumaczenie Łukasz Małecki. - Podłęże : Muduko, copyright 2023. - 1 gra (32 karty po 8 w 4 kolorach o wartościach od 1 do 8, 2 podstawki na karty, 20 dwustronnych żetonów ludzi/wampirów, 1 planszetka siły kolorów, 1 plansza miasteczka, 12 żetonów punktów życia, 1 drewniany znacznik okrętu, 4 żetony kolorów) : karton, plastik, drewno, tektura ; w pudełku 22x14x4 cm + instrukcja (11, [1] stron : ilustracje ; 20x13 cm).
Liczba graczy: 2.
Czas gry: 30 min.
Trzymająca w napięciu asymetryczna gra dwuosobowa! Wciel się w Draculę lub Van Helsinga podczas legendarnego pojedynku. Stocz walkę o pięć dzielnic na planszy, porównując karty z przeciwnikiem. Jeśli Dracula ma kartę o wyższej wartości, to przemienia jedną osobę z dzielnicy w wampira. Kiedy Van Helsing ma wyższą kartę, to Dracula traci punkt życia. Pewnego dnia do brzegu Whitby przybił tajemniczy okręt. Na zakrwawionym pokładzie nie było żywego ducha, za to w kabinie natrafiono na ponure znalezisko - skrzynie pełne ziemi... Mieszkańcy zrozumieli, że grozi im niebezpieczeństwo ze strony Księcia Ciemności. Tylko profesor Van Helsing może ich uratować... Dracula vs Van Helsing spodoba się miłośnikom taktycznych pojedynków. W grze liczy się blef i odpowiednia strategia. Klimatyczne ilustracje i nawiązania do ikonicznych postaci z popkultury sprawiają zaś, że tytuł ten można polecić wszystkim fanom grozy [opis wydawcy].
Książka
W koszyku
Na okładce: wybierz swoje własne zakończenie.
Wydawnictwo Muduko jest marką wydawniczą Fabryki Kart Trefl-Kraków sp. z o.o.
Do gry podczas czytania potrzebne są: dwie kości do gry (albo talia 52 kart), ołówek i gumka.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co by było, gdybyś to TY decydował o losach Alicji z Krainy Czarów? Czy miałbyś na tyle odwagi, aby napisać własny scenariusz, pogrążając bohaterkę w koszmarze lub pomagając jej odnieść zwycięstwo? Czy napiłaby się eliksiru z tajemniczej butelki z etykietą „wypij mnie”? Zaufała Szalonemu Kapelusznikowi? Dołączyła do herbatki z Marcowym Zającem i Susłem? Przyszedł właśnie czas na Twoją wersję tej znanej historii! W Koszmarze Alicji w Krainie Czarów to TY decydujesz, jakimi ścieżkami podąży tytułowa bohaterka, jakim wyzwaniom stawi czoło i z którymi dziwnymi mieszkańcami Krainy Czarów stoczy walkę. Ale uważaj! – od Ciebie zależy, czy misja Alicji zakończy się sukcesem czy dziewczynka pogrąży się w koszmarze. Jesteś gotów, by wskoczyć w głąb króliczej nory?
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: gra książkowa...muduko.
Wciągająca gra książkowa przenosi czytelników w niezwykły świat, w którym znane postacie z klasycznych baśni zyskują nowe, zaskakujące oblicza. W tej opowieści Piotruś Pan i jego przyjaciele stają w obliczu nieznanych wyzwań, a ich losy zależą od wyborów graczy. To nie tylko historia, ale interaktywna przygoda, w której każdy krok może prowadzić do innego zakończenia.
Książka
W koszyku
Zły Czarnoksiężnik z Oz / Jonathan Green ; tłumaczenie: Maciej Nowak-Kreyer ; ilustracje: Kev Crossley. - Wydanie I. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, copyright 2021. - 495, [15] stron : ilustracje ; 21 cm.
Na okładce: wybierz swoje własne zakończenie.
Wydawnictwo Muduko jest marką wydawniczą Fabryki Kart Trefl-Kraków sp. z o.o.
Do gry podczas czytania potrzebne są: dwie kości do gry (albo talia kart), ołówek i gumka.
Tytuł odmienny: The Wicked Wizard of Oz.
Ciemne chmury zgromadziły się nad Krainą Oz. Jej los spoczywa w Twoich rękach. Czy będąc otoczonym ze wszystkich stron przez nieprzyjaciół, zdołasz odkryć sekrety Złego Czarnoksiężnika? Czy uda Ci się uratować pieska Toto z rąk Latających Małp i uniknąć zemsty Złej Czarownicy z Zachodu? Przyszedł właśnie czas na Twoją wersję tej znanej historii!
Gra planszowa
W koszyku
Sojusz na już / Reiner Knizia ; ilustracje Piotr Sokołowski ; [tłumaczenie Michał Szewczyk]. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2023. - 1 gra (12 kart misji, 108 kart podróży, 50 żetonów skrzyń, 4 żetony gracza) : karton, plastik, tektura ; w pudełku 4x14x21 cm + instrukcja ([6] stron : ilustracje ; 19 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 min.
Gra autorstwa Reinera Knizii z ilustracjami Piotra Sokołowskiego. Żubr – władca Wielkiej Prapuszczy pragnie umocnić swoją pozycję na świecie. W tym celu postanawia zawrzeć sojusze z innymi Władcami panującymi na kontynentach. Wysyła swoich najbieglejszych posłańców z podarkami, by przekonać władców do ich zawarcia. W grze gracze wcielają się w posłańców i starają się przekazać podarki szybciej niż inni. Osoba, która wykona jako pierwsza pełną misję zostanie Głównym Doradcą władcy Wielkiej Prapuszczy [opis wydawcy].
Gra planszowa
W koszyku
Bale i skandale : licytacyjna gra karcianna / [autor:] Reiner Knizia ; [ilustracje:] Piotr Sokołowski ; [tłumaczenie i redakcja instrukcji: Michał Szewczyk]. - Kraków : Wydawnictwo Muduko, copyright 2024. - 1 gra (10 kart gości o wartościach odpowiednich od 1 do 10 punktów prestiżu, 5 zestawów po 11 kart listów w tym samym kolorze dla jednego gracza, 3 karty prestiżowych gości, 3 karty skandalu : karton, tektura ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe, 19x13 cm).
Wiek graczy: 8-99.
Ilość graczy: 3-5.
Czas rozgrywki: 20 minut.
Czas na wspaniałe wydarzenie zorganizowane przez władcę Wielkiej Prapuszczy! Po zawarciu wielu wspaniałych sojuszy i umocnieniu swojej pozycji Żubr organizuje wspaniały bal, na którym chce wprowadzić do świata arystokracji księżniczkę Żubrzycę. Na bal zaprasza znamienitych gości z całego świata. W trakcie rozgrywki wcielacie się w uczestników balu i staracie się wkupić w łaski najdostojniejszych gości, by zapewnić sobie korzystne kontakty. Pomoże wam w tym składanie obietnic, dzięki którym zdobędziecie przychylność zaproszonych gości. Kto opuści bal w najlepszym towarzystwie? A kto padnie ofiarą skandalu? "Bale i skandale' to polska edycja "High society" - jednej z najlepszych gier licytacyjnych, uwielbianych przez graczy!
Książka
W koszyku
Misja 1 : Zaginiony kudłacz Wierciuch / tekst, ilustracje, koncepcja, projekt: Michał Kubas oraz Nikola Kucharska. - Wydanie I. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, copyright 2024. - [177] stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
(Tropicielonauci / Michał Kubas, Nikola Kucharska)
Do gry potrzebna jest darmowa aplikacja z App Store i Google Play.
Gra posiada własną chronologię i oznaczenia stron.
Do jasnej komety! Zaginął kudłacz Wierciuch… Tropicielonauto – czeka Cię nowa misja! Aby rozpocząć interaktywną przygodę, otwórz książkę, wciel się w tropicielonautę i zacznij czytać komiks paragrafowy, który szybko przeniesie cię do kosmicznej rzeczywistości. Za chwilę podejmiesz ważne decyzje – akcja może potoczyć się przeróżnie, w zależności od tego, co wybierzesz. Czy skierujesz swoje kroki do jaskini, a może opuszczonej osady? Wszystko zależy od Twoich wyborów. To nie wszystko! Chwyć za telefon, a właściwie tropibota – urządzenie telefoniczne wyposażone w aplikację. Skanuj kody QR z komiksu, a otrzymasz dostęp do informacji na wagę kosmicznego złota! Dzięki temu twoja misja będzie jeszcze ciekawsza, a Ty unikniesz niebezpieczeństw i podejmiesz lepsze, świadome wybory. A jeśli uda Ci się odnaleźć zaginionego kudłacza Wierciucha, kto wie… Może trafisz do galerii osobistości? Innowacyjna gra komiksowa z bezpłatną aplikacją – napisana i zilustrowana przez Nikolę Kucharską i Michała Kubasa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II Komiks (1 egz.)
Szanowni Państwo, informujemy, że w dniach 01 – 12 grudnia 2025 r., w związku z zaplanowanymi pracami konserwacyjnymi w Bibliotece dla Dzieci i Młodzieży nr 42 oraz Wypożyczalni dla Dorosłych i Młodzieży nr 92 przy ul. Biskupiej 50 będą nieczynne. Przepraszamy za utrudnienia.
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Zu&Berry)
Zapraszamy do wspólnej wędrówki przez książkę! Poruszaj opaską i razem z kurką pokaż dziecku, jak wygląda praca w gospodarstwie. Opowiedz dziecku o karmieniu kur i gęsi ziarnem, wyjaśnij, co robi traktor, kto daje mleko, a kto jajka. Naśladuj odgłosy zwierząt, a dziecko niech palcem wskaże, gdzie znajduje się krowa czy kot. Zajrzyj też z dzieckiem do wnętrza kurnika i domu, w którym właśnie trwają przygotowania do obiadu. Snuj opowieści, naśladuj dźwięki, pokazuj maluchowi świat!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I TEKTURKA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tracks : dźwiękowa gra detektywistyczna / autorzy Juan Rodríguez & Christian Rubiella ; ilustracje Pierô ; tłumaczenie Marta Duda-Gryc. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko - Fabryka Kart Trefl-Kraków, [2025]. - 1 gra (folder policyjny, arkusz z zasadami gry i 15 akt spraw, plan miasta Siren Bay z podziałem na 9 rejonów, 55 kart monitoringu, ulotka turystyczna o mieście, darmowa aplikacja) : tektura, kolorowa ; w pudełku 21x21x6 cm + instrukcja.
Czas gry: 25 min.
Na pudełku: słuchaj, śledź, znajdź. Do gry potrzebna jest darmowa aplikacja, którą ściągniesz ze sklepu internetowego App Store i z Google Paly.
Liczba graczy 1-6.
Czas rozgrywki: 20-40 minut.
Kooperacyjna i wciągająca gra dźwiękowa. Ściągnij darmową aplikację i posłuchaj nagranego przebiegu sprawy. Zwracaj uwagę na każdy, nawet najmniejszy dźwięk – to właśnie on może być decydujący w Twoim śledztwie. Śledź swój cel za pomocą kamer monitoringu, znajdź odpowiednią lokalizację na mapie i rozwiąż sprawę! Czeka na Ciebie 15 ekscytujących spraw o różnym stopniu trudności.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej