Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Gry i zabawki
(8)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Autor
Sobisz Hanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Młodzież
(5)
9-13 lat
(4)
Dzieci
(4)
6-8 lat
(3)
Dorośli
(3)
Temat
Kalambury
(1)
Nauka liczenia
(1)
Wiedza
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Quizy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(5)
Dom i ogród
(1)
8 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć sensoryczna / Hanna Sobisz. - Chwaszczyno : Alexander, [2025]. - 1 pudełko (drewniane elementy 24 szt., worek) ; 25x31x5 cm, Instrukcja (4 strony : ilustracje, 21x15 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Pamięć Sensoryczna to zabawa w której do dyspozycji mamy 24 drewniane elementy o przeróżnych kształtach i wielkościach. Każdy z dostępnych elementów ma swoją parę. Zadanie w zależności od wariantu polega na odnalezieniu dwóch takich samych przedmiotów bez udziału zmysłu wzroku. Gra wspomaga motorykę małą, ćwiczy koncentrację oraz rozwija wyobraźnię. Cztery warianty zabawy.
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury : wielkie emocje, wielkie zgadywanie. Pokaż, narysuj, zgadnij. - Chwaszczyno : Alexander, [2025]. - 1 gra (163 dwustronne karty "haseł", 2 karty "kategoria", 1 plansza, 4 pionki do gry, 1 kostka do gry, 80 żetonów, 4 notesy, długopis, 1 klepsydra) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 24x30x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21x15 cm).
Forma i typ
Temat
Gatunek
Liczba graczy: 2-4.
W drużynowej grze "Kalambury" wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunków) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane losowo na karcie. Gra skierowana jest jednocześnie dla dzieci i dorosłych, może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń.
Gra planszowa
W koszyku
Mag!czne Mozaiki z obrazkami : samoloty i helikoptery. - Chwaszczyno : Alexander, [2025]. - gra (1 plansza o wymiarach 20x14 cm, 6 wpinanych ilustracji, małe elementy 42 sztuki, średnie elementy 150 sztuk, duże elementy 28 sztuk, album z inspiracjami) karton, tektura, plastik; w pudełku 20x24x5 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Instrukcja na odwrocie pudełka.
Magiczne mozaiki to kreatywna zabawa edukacyjna dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Do Waszej dyspozycji oddana zostaje plansza z mnóstwem otworów, w których należy umieścić różnej wielkości kolorowe elementy, by stworzyć rozmaite obrazy i wzory. Dodając do tego 10 kolorowych ilustracji, które możecie wkomponować w swoje prace, okazuje się, że istnieje niemal nieskończona ilość kombinacji. A po wykonaniu swojego projektu wystarczy, że wyjmiecie elementy i możecie zacząć od nowa! Do zestawu dołączony jest album zawierający ponad 100 inspiracji. Potem sami zacznijcie wymyślać własne motywy, aby uwolnić swoją kreatywność!
Gra planszowa
W koszyku
Może pomnożę : zabawa i nauka szybkiego liczenia. - Chwaszczyno : Alexander, [2025]. - gra (tabliczki-kwiatki 6 sztuk, 1 plansza, tabliczka mnożenia, żetony 60 sztuk wkładane w tabliczki kwiatki, pionki 2 sztuki, kostka do gry, klepsydra : karton, tektura, plastik, kolor; w pudełku 29x19x4 cm +instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe, 21x15 cm).
(Sowa Mądra Głowa poleca)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-6 osób.
Gra planszowa pomagająca w nauce i utrwaleniu umiejętności mnożenia. Każdy gracz w swojej kolejce rzuca 2 razy kostką i porusza się po planszy dwoma pionkami niezależnie. Liczby znajdujące się na polach, na których gracz postawił pionki należy ze sobą pomnożyć podając wynik w czasie odmierzonym przez klepsydrę.
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce. - Chwaszczyno : Alexander, [2025]. - 1 gra (45 kart pytań i odpowiedzi, 9 kart liter, 1 karta z nazwami działów, 3 pionki, 1 kostka, 1 plansza, 36 żetony,1 klepsydra) : karton,plastik, tektura, kolor : w pudełku 18x11x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje : 16x10 cm).
Liczba graczy: 2-3 osób.
Gra dla całej rodziny. Jest doskonałą i emocjonującą zabawą, sprawdzającą i wzbogacającą wiedzę na temat polskiej historii, geografii, kultury i przyrody.
Gra planszowa
W koszyku
Rajd po Polsce : Na rybach. - Chwaszczyno: Alexander, [2025]. - 2 gry : (1 plansza dwustronna, 4 sztuki pionków, 1 kostka do gry) ; karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 29x19x4 cm + instrukcja (2 strony ; 27x18 cm).
Ilość graczy: 2-4 osób.
"Rajd po Polsce" to gra, w której wszyscy uczestnicy podróżują po Polsce odwiedzając w drodze najbardziej znane miasta. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze z gór nad morze. Najmłodsi gracze poznają przy okazji nazwy i położenie polskich miast. W grze "Na Rybach" można przeżyć namiastkę wędkarskich emocji. Gracze poruszają sie po torze i maja szansę złowienia ryby, a nawet złotej rybki spełniającej życzenia. Mogą też jednak wyciągnąć z wody puszkę lub stary but. Wygrywa ten, kto pierwszy pokona wędkarską trasę.
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk : warcaby. - Chwaszczyno : Z. P. Alexander, [2025]. - 1 pudełko zawiera (1 plansza dwustronna, 4 pionki x 4 kolory, 1 kostka do gry, 20 pionków x 2 kolory) ; 19x28,5x4 cm ; instrukcja (4 strony : ilustracje, 26x18 cm).
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4.
Chińczyk i Warcaby to dwie gry planszowe, znane i cenione od setek lat. Chińczyk jest klasyczną grą losową, chociaż można w nim stosować pewne taktyczne posunięcia. Ta gra o bardzo prostych zasadach zawsze wyzwala wiele emocji. Warcaby natomiast to gra, która wymaga od graczy logicznego myślenia i wytężenia wyobraźni. Gra w warcaby jest znakomitym treningiem dla umysłu. Obie gry to świetna rozrywka dla dzieci i dorosłych.
Gra planszowa
W koszyku
Opowiem ci mamo - super co do czego, tato? [gra 2w1]. - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis , [2025]. - 1 pudełko (katy obrazków 108 sztuk, plansza, 4 sztuki pionków, klepsydra, kostka do gry ; 24 plansze podwójne ; 25x24x7 cm , instrukcja (8 stron, 15x10 cm).
Na pudełku: Gra i zabawka edukacyjna
2w1: "Co do czego, tato?" to gra dla dzieci w wieku przedszkolnym. Polega na znalezieniu i zebraniu jak największej liczby kart powiązanych z obrazkami umieszczonymi na polach planszy, na których zatrzyma siępionek gracza. Gra rozwija umiejętność logicznego myślenia, wyobraźnię i zdolność skojarzeń.
2w1: "Opowiem ci mamo - super" to kolejna wrrsja cieszącej się dużym powodzeniem zabawki dydaktycznej przeznaczonej dla dzieci od 3 lat. Pudełko zawiera 48 obrazków, z których należy ułożyć 8 logicznych historyjek składających się z 6 obrazków. Każdą z nich dziecko ma opowiedzieć jak umie najlepiej swojemu starszemu towarzysziwu zabawy. Zabawka rozwija wyobraźnię i umiejętność wypowiadania się, uczy rozumienia następstw czasowych i logicznego myślenia. Doskonali też spostrzegawczość i analizę wzrokową.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej