511899
Book
In basket
Marketing i public relations w małej firmie / Moi Ali ; [tłumaczenie Tomasz Rzychoń]. - Wydanie 2. zaktualizowane. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2009. - 479 stron ; 21 cm.
(Onepress Small Business)
Sztab doradców ds. marketingu i PR: wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR przeprowadzi badania marketingowe pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 65 GROCHOTEKA (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Practical marketing in public relations for the small business, 2002
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again