511799
Book
In basket
Dzieci mogące mieć w przyszłości problemy z czytaniem i pisaniem można zauważyć już w przedszkolu. W pierwszym rozdziale książki przedstawiona jest problematyka ryzyka dysleksji i dysgrafii.W drugim omawiana jest organizacja zajęć terapeutycznych. Natomiast w rozdziale trzecim znalazły się praktyczne rozwiązania w postaci metod, ćwiczeń, scenariuszy zajęć i planów pracy przydatne podczas prowadzenia zajęć terapeutycznych w przedszkolach z dziećmi ryzyka dysleksji i dysgrafii.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 37 REWERS (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. FV-58521 (1 egz.)
Notes:
General note
Praca jest częścią projektu KEGA 024PU - 4/2013 Interdisciplinárne koncipovanie a aplikovanie edukačných programov pre deti s problémowým správaním realizowanym przez Uniwersytet w Preszowie przy wsparciu Ministerstwa Szkolnictwa, Nauki, Badań i Sportu Republiki Słowackiej.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 321-339.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again