511790
Książka
W koszyku
Dzieci mogące mieć w przyszłości problemy z czytaniem i pisaniem można zauważyć już w przedszkolu. W pierwszym rozdziale książki przedstawiona jest problematyka ryzyka dysleksji i dysgrafii.W drugim omawiana jest organizacja zajęć terapeutycznych. Natomiast w rozdziale trzecim znalazły się praktyczne rozwiązania w postaci metod, ćwiczeń, scenariuszy zajęć i planów pracy przydatne podczas prowadzenia zajęć terapeutycznych w przedszkolach z dziećmi ryzyka dysleksji i dysgrafii.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 REWERS (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-58521 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Praca jest częścią projektu KEGA 024PU - 4/2013 Interdisciplinárne koncipovanie a aplikovanie edukačných programov pre deti s problémowým správaním realizowanym przez Uniwersytet w Preszowie przy wsparciu Ministerstwa Szkolnictwa, Nauki, Badań i Sportu Republiki Słowackiej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 321-339.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej