511841
Book
In basket
Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach - propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych. Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań. Przedstawiono w niej: - kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów); - działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.); - pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży; - praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. FV-55168 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 144-157.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again