511970
Book
In basket
MARKETING W HOTELARSTWIE - podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką. Podręcznik składa się z sześciu rozdziałów: * rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich; * rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel); * rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu; * rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich; * rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy; * rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej. Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again