511869
Book
In basket
Dlaczego niektórym politykom udaje się utrzymać dużą popularność nawet po kilku latach rządzenia lub sprawowania urzędu? Wygrywają oni wybory tuż po zakończeniu pierwszej, drugiej lub kolejnej kadencji. Wydają się być również wiarygodni i charyzmatyczni. Czy to z powodu ich ciężkiej pracy lub wrodzonych cech? A może sztaby wyborcze narzucają pewien wizerunkowy cel, do którego powinni dążyć kandydaci? Może więc istnieje wzorzec, lista cech, którymi miałby się charakteryzować polityk sprawnie zarządzający wrażeniem i utrzymujący popularność na wysokim, stabilnym poziomie.
Wszystkie te kwestie szczegółowo porusza najnowsza pozycja książkowa dr. Pawła Rogalińskiego. Monografia zgłębia tematykę kreowania swego rodzaju wzorca polityka popularnego, do którego kandydaci na ważne urzędy państwowe chcą się możliwie jak najbardziej upodobnić. Pozycja wieńczy przy tym blisko ośmioletnie badania autora w omawianym zakresie, obejmujące analizę ponad 52 polityków anglosaskich na przestrzeni kilku dekad oraz czerpie z setek źródeł wtórnych oraz licznych źródeł pierwotnych w formie wywiadów z teoretykami i praktykami marketingu politycznego.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 313-336.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again